Mitsubishi Pajero Sport III
Великий рамний позашляховик – саме те, що потрібно автотуристу, аби доїхати до будь-якої пам’ятки чи цікавинки, незважаючи на стан дороги. Новий Mitsubishi Pajero Sport уже третього покоління є якраз таким варіантом. Конструктори вирішили не відходити від класичної «джиперської» схеми та традицій, а от кузов автомобіля повністю новий та досить екстравагантний. Автомобіль, що претендує на місце флагмана марки вийшов помітний!
Якщо попередня версія моделі була схожою на L200 з розширеним салоном, то нинішня версія має власний екстер’єр. Однозначно краще для іміджу! Кузов став на 90 мм довшим (4790 мм), в іншому габарити не змінилися. Довжина колісної бази і ширина позашляховика 2800 і 1815 мм відповідно. Висота машини дорівнює 1805 мм, а кліренс підріс до 218 міліметрів. За замовчуванням новинка має світлодіодну головну світлотехніку (ближнє і дальнє світло), протитуманними фарами і 18-дюймовими литими дисками. Задні ліхтарі також світлодіодні.
Автомобіль оснащено турбодизельним мотором 2.4 4N15 (181 к.с.) з наддувом зі змінною геометрією та балансирними валами. Нова 8-ступінчаста АКП Aisin з радіатором охолодження заправляється особливою оливою для зниження втрат на тертя і поліпшення роботи за низьких температур. Підвіска теж модифікована з більшою енергоємністю, хоча і залишилася жорсткуватою. Пасажири заднього сидіння це відчувають.
Обстановка навколо водія значно поліпшилася. Посадка за мультифункціональним чотириспицевим кермом з регулюванням вильоту, для рослих людей стала безпроблемною, хоча дещо «тисне» центральний тунель. До речі, кількість обертів руля скоротили з 4,3 до 3,8 та додали демпфер для пом’якшення ударів на колонку. Передні крісла з електроприводами і двоступінчастим підігрівом дуже зручні та комфортні. Кнопка запуску двигуна розташована незвично – зліва від керма. В консолі є три USB-гнізда, а також можливість підключити смартфони за допомогою Apple CarPlay і Android Auto. Задній диван з двоступінчастим підігрівом, як і раніше, розташований вище першого ряду, проте тут стало просторіше: більше місця для колін і трохи більше над головою. Секції спинки змінюють нахил. Багажні двері без електроприводу, а запаска так і висить зовні. Дуже хороша новина - в салоні стало значно тихіше завдяки численним шумоізоляційним матам, тож зараз двигун чутно тільки після 3000 об/хв.
Топ-версія Ultimate відрізняється набором «розумних» систем: радар запобігання попутних зіткнень на швидкостях від 30 до 140 км/год з вибором безпечної дистанції; попередження та пригальмовування при небезпечному зближенні з автомобілем, що рухається попереду; на бамперах численні датчики парктроніку з системою уникнення зіткнень при паркуванні; камери, які дають круговий огляд на швидкостях нижче 10 км/год; система моніторингу «сліпих» зон з індикацією в дзеркалах.
Якщо ви любите мандрувати зі всім своїм барахлом, автомобіль візьме на борт добру половину вашого майна і відвезе вас куди забажаєте. Об’єм багажника збільшується до 2500 літрів з мінімальних 430. Систему Super Select II оснастили диференціалом Torsen з розподілом моменту 40:60 (раніше була вискомуфта з розподілом 50:50). Крім того, з'явилася кнопка позашляхових режимів: Gravel, Mud/Snow, Sand і Rock. У режимі Rock майже не допускаються пробуксовування, в режимі Sand, навпаки, гальмівна система дозволяє буксувати по-максимуму. Але Pajero Sport III впевнено йде бездоріжжям і по-старому, без «наворотів». А ось броди нова машина долає впевненіше: з піднятим сапуном КП автомобіль може взяти глибину в 700 мм (раніше без ризиків передбачалися лише 500 мм).