Audi e-tron
Компанія Audi, створюючи електричного первістка e-tron (якщо не брати до уваги провальну версію Audi R8 e-tron) постаралася створити привабливий і стильний кузов авто з динамічним профілем і низьким коефіцієнтом лобового аеродинамічного опору. Електрокар напакований активними заслінками радіаторів, плоским днищем, мініатюрними корпусами камер заднього виду, адаптивною підвіскою, яка на високих швидкостях опускає кузов авто, купою аеродинамічних деталей, але без рекордної аеродинаміки кузова - 0,28 Сх. У Tesla Model X - 0,24 Сх, у Mercedes-Benz EQC - 0,26 Сх.
Audi Q3 2-го покоління 2018 року
Змінивши покоління, кросовер Audi Q3 перебрався на нову платформу MQB, обзавівся більш солідною і спортивною зовнішністю, збільшився в розмірах у порівнянні з першим поколінням моделі, салон став більш гостинним до водія та пасажирів. При цьому новинка може похвалитися купою сучасного обладнання та унікальних опцій які будуть недоступні однокласникам. Дизайн екстер'єру кузова 2 покоління компактного преміального кросовера Q3 від Audi демонструє фірмовий дизайнерський стиль німецької компанії і ріднить новинку зі старшими братами кроссоверами Audi Q5 другого покоління, Audi Q7, а особливо Audi Q8.
Audi Q8
Кросовер Audi Q8 став однією з найбільш очікуваних прем'єр в поточному 2018 році. Шикарна новинка Ауді з купеподібним кузовом готувалася німецьким виробником вельми ретельно, а провісниками моделі стали прототипи Audi Q8 E-tron Concept, Audi Q8 Concept і Audi Q8 Sport Concept, представлені протягом 2017 року. Так що дизайн екстер'єру кузова і оформлення інтер'єру серійної версії купеподібного кросовера Audi Q8 не став несподіваним.
Audi A1 2-го покоління 2018 року
Найменша модель Audi з індексом A1, змінивши покоління, помітно збільшилася в розмірах, як зовні так і всередині, отримала більш стильну зовнішність, солідний інтер'єр з багатим набором просунутого обладнання, але втратила 3-дверні версії і дизельні мотори. Тож зустрічаємо новий Audi A1 Sportback з 5-дверним кузовом хетчбек і виключно бензиновими моторами потужністю від 95 сил (модифікація Audi A1 Sportback 25 TFSI) до 200 конячок (версія Audi A1 Sportback 40 TFSI). Додамо, що на початку 2019 року очікується дебют «зарядженого» 250-сильного повнопривідного хетчбека Audi S1.
Audi A6 5-го покоління 2018 року
Створюючи нове покоління A6, команда Audi постаралася зробити новинку максимально крутою і конкурентноспроможною для успішного протистояння з BMW 5-Series і Mercedes-Benz E-Class, які значно випередили Audi в продажах у 2017 році. Особливо варто відзначити, що нова генерація Ауді А6 є практично точною копією старшої за рангом моделі Audi A7 2го покоління (модульна платформа MLB Evo, потужні двигуни з системою Mild Hybrid, салон, оснащення і системи безпеки) і впритул наблизилася до флагмана німецького бренду – седана Audi A8.
Audi A7 2го покоління
Через слабенькі продажі попереднього покоління (за 5 років продано трохи більше як 100 000 авто), в оновлену версію Audi A7 напхали безліч всіляких смаколиків, аби виправити ситуацію на ринку. Новинка може похвалитися модульною платформою MLB Evo від флагманського седана Audi A8. Але, на жаль, трішки кастрованою і повністю перекроєною німецькими інженерами. Для Audi A7 пропонуються 4 варіанти підвіски, проте, без найвисокотехнологічнішої повністю активної електромеханічної. Тож доводиться задовольнятися адаптивною пневматичною підвіскою з фішкою вирівнювання кузова та електронно керованими амортизаторами. Зате ремонтувати дешевше після українських доріг!!!