Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Audi e-tron

 

Компанія Audi, створюючи електричного первістка e-tron (якщо не брати до уваги провальну версію Audi R8 e-tron) постаралася створити привабливий і стильний кузов авто з динамічним профілем і низьким коефіцієнтом лобового аеродинамічного опору. Електрокар напакований активними заслінками радіаторів, плоским днищем, мініатюрними корпусами камер заднього виду, адаптивною підвіскою, яка на високих швидкостях опускає кузов авто, купою аеродинамічних деталей, але без рекордної аеродинаміки кузова - 0,28 Сх. У Tesla Model X - 0,24 Сх, у Mercedes-Benz EQC - 0,26 Сх.

Зразу відзначимо, що електричний кросовер Audi e-tron є прямим конкурентом Tesla Model X, Jaguar I-Pace і Mercedes-Benz EQC. При цьому електрокар Ауді, зрозуміло, найбільше націлений на конкуренцію з електричними кросовером Мерседеса. Автомобілі, до речі, оснащуються електричними силовими установками ідентичної потужності (по 408 сил), приблизно однаковим запасом ходу, можуть похвалитися кузовами з динамічним профілем і шикарними інтер'єрами. Однак електрична новинка Ауді значно більша за електрокросовер Мерседес, та й цінник у Ауді і-трон помітно вище.

При цьому новий Ауді і-трон демонструє фамільний дизайн екстер'єру кузова і сприймається як звичайний кросовер з лінійки німецького виробника, поряд з Audi Q3 2-го покоління 2018 року, Audi Q5 другого покоління, Audi Q7 і Audi Q8. Тож в наявності велика та виразна фальшрадіаторна решітка, світлодіодні фари головного світла, стильний рельєф горизонтальних і вертикальних поверхонь кузова, потужний пластиковий обвіс по периметру кузова, солідна корма, прикрашена світлодіодною люстрою габаритних ліхтарів.

Зовнішні габаритні розміри кузова Audi e-tron 2018 року складають 4901 мм у довжину, 1935 мм в ширину, 1616 мм у висоту, з 2928 мм колісної бази і 172 мм дорожнього просвіту. Залежно від комплектації для електричного кросовера Ауді пропонують 20-21 дюймові оптимізовані з урахуванням аеродинаміки ковані колісні диски з шинами розмірністю 255/50 R20 або 265/45 R21 з низьким опором коченню.

П'ятимісний салон електричного кросовера Audi e-tron також демонструє фамільний стиль сучасних автомобілів Ауді, і в цілому дуже нагадує інтер'єр Audi A6. Так що в арсеналі інтер'єру віртуальна панель приладів, пара сенсорних дисплеїв MMI на центральній консолі (верхній відповідає за мультимедійний комплекс, а нижній служить блоком керування кліматичною установкою), передні крісла з виразною бічною підтримкою і гостинний для трьох пасажирів другий ряд. Все знайоме власникам Ауді, зручно і ергономічно, але це не все. Хочеться відзначити сенсорні OLED-дисплеї, які розміщені на картах дверей і демонструють картинки з камер заднього виду, оригінальне оформлення центрального тунелю з чудово зручним селектором управління трансмісією, світлодіодну смугу-індикатор зарядки, що розташувалася на передній панелі перед пасажиром.

Мультимедійна система з 10,1-дюймовим сенсорним екраном (операційна система MMI touch response, MMI Navigation plus, Wi-Fi), 8,6-дюймова сенсорна панель допомагає не тільки керувати клімат-контролем, але і забезпечує управління допоміжними функціями автомобіля. В наявності також Bang&Olufsen Premium Sound System і система Driver Assistance Package (адаптивний круїз-контроль, автопілот для заторів, система екстреного гальмування, асистент паркування, система кругового огляду) – одним словом, електронні помічники бачать все і вся навколо автомобіля.

Цікаво, що на відміну від Mercedes-Benz EQC з його одним багажником, кросовер Audi e-tron може похвалитися двома багажними відділеннями. Основне багажне відділення здатне прийняти від 600 літрів під захисною шторкою до 1700 літрів за умови складання задніх сидінь. Як бонус бокс для дріб'язку під фальш-підлогою. У передній частині кузова так само є багажник об'ємом в 60 літрів призначений для зберігання зарядного пристрою та інструментів.

Варто відразу зазначити, що базова зарядка потужністю 11 кВт/год забезпечить повну зарядку Audi e-tron за 8,5 годин, опційна зарядка потужністю 22 кВт/год зробить те саме за 4,5 години, а найпросунутіший зарядний пристрій наповнить акумуляторну батарею на 80% всього за 30 хвилин (150-кіловатна станція Ionity). Аби тільки витримала електромережа!

Технічні характеристики Audi e-tron 2018 року. Електричний кросовер оснащується двома асинхронними трифазними електродвигунами, що максимально генерують 300 кВт (408 к.с.) потужності і піковий крутний момент в 660 Нм. Шкода тільки, що така потужність і тяга доступні всього протягом 8 секунд (режим overboost). Протягом всього іншого часу електромотори видають 265 кВт (360 к.с.) і 561 Нм. Електричні двигуни забезпечують кросовер спорядженою масою в 2400 кг динамікою розгону від 0 до 100 км/год за трохи менше 6,0 сек і максимальною швидкістю 200 км/год. Заявлений запас ходу на одній зарядці 400 км, і це за умови неспішної їзди.

В наявності просунута система рекуперації енергії гальмування з електрогідравлічними гальмами, повний привід, регульована пневматична підвіска (діапазон регулювання 76 мм) і в цілому шасі від кросовера Audi Q7, акумуляторна батарея ємністю 95 кВт/год встановлена під підлогою салону (маса батареї 700 кг, а розміри 2280 мм в довжину, 1630 мм в ширину, 340 мм у висоту).

Продажі нового електричного кросовера Audi e-tron в Європі та Америці стартують до кінця 2018 року за ціною відповідно від 80000 євро в Німеччині та від 74800 доларів в Америці за початкову комплектацію Premium Plus. Більш насичена версія Prestige оцінена в 81800 доларів, а топова First Edition в 86700 (обмежена серія з 2600 автомобілів: спеціальна емаль Antigua Blue, 21-дюймові колеса, інноваційні камери-дзеркала заднього виду, світлодіодні фари Audi Matrix-LED, Driver Assistance Package, спортивні крісла і Bang&Olufsen Premium Sound System).

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нової Audi e-tron 2018 року: