Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Нова Audi A5/S5 Coupe

 

Якщо ви прихильник подорожей категорії Gran Turismo, тоді вас однозначно зацікавить цей автомобіль, серед родзинок котрого – вбудована електронна SIM-карта, що відкриває доступ до Інтернету по всій Європі зі збереженням місцевих тарифів. Низько розташована шестикутна решітка радіатора, «горбатий» капот з поздовжніми ребрами, акуратно оформлена «корма» - все складається в міцно збите і елегантне купе.

Купе Audi A5 першого покоління дебютувало на Женевському автосалоні 2007 року! За цей час встигли оновитися всі основні конкуренти, а А5-та продовжувала підкорювати серця і гаманці клієнтів. Тож, аби зберегти спадковість, дизайнери спеціально залишили з попередньої генерації А5 дах з характерною задньою стійкою, який став візитівкою моделі. А в цілому «п'ятірку» зробили підкреслено спокійною та солідною.

Нова А5 Coupe побудована на платформі MLB Evo, яку також отримала нова Audi A4. Все без сюрпризів - мотори і раніше розташовані поздовжньо, аналогічні схеми підвісок (двоважільна спереду і п'ятиважільна ззаду). Габарити A5 майже не змінилися відносно попередниці - вона додала 47 мм в довжину (4673 мм), стала на 1 мм нижчою і на 8 мм вужчою. Через збільшення в конструкції кузова частки високоміцних сталей та оптимізацію ряду вузлів і агрегатів, «п'ятірка» стала до 60 кг легшою попередниці. Колісна база додала 13 мм (2764 мм).

Інтер'єр практично без змін перекочував сюди з нової A4. Пограйтеся меню і графікою віртуального щитка приладів – його роль виконує 12-дюймовий дисплей, налаштуйте зір на проекційний дисплей із кольоровими піктограмками. На ньому водій бачить обмеження швидкості на тій чи іншій ділянці шляху, поточну швидкість автомобіля (зручно порівнювати, не відволікаючись від дороги) і показники навігації, включаючи схеми поворотів на кругових рухах. А джойстик автоматичної коробки – дуже зручне продовження підлокітника. Варіантів оздоблення салону передбачено незліченну кількість, включаючи матове дерево.

Загалом, як стверджують розробники, у нинішньому Audi A5 Coupe впроваджено близько двадцяти унікальних технологій. По частині розваг Audi A5 також нічим не гірша за конкурентів – за доплату встановлять комплекс MMI navigation plus з 8-дюймовим екраном, тачпадом і трирічним контрактом Audi connect. Машина може «роздавати» Wi-Fi і, звичайно, пропонує інтеграцію зі смартфонами на iOS та Android. Плюс бездротова зарядка і опційна «музика» Bang&Olufsen з 19 динаміками.

Базовим для A5 Coupe обраний 190-сильний дволітровий турбодизель (крутний момент 400 Н∙м), який при виборі механічної коробки може поєднуватися з повнопривідною трансмісією Quattro ultra, котра відрізняється від звичної для Audi з поздовжнім розташуванням двигуна схеми постійного повного приводу з диференціалом, схемою з двома муфтами, які підключають задню вісь. В перелік модифікацій знову повернулося купе з трилітровим турбодизелем (попереднє покоління позбавили версії 3.0 TDI в ході рестайлінгу). 286-сильний V6 з восьмиступінчастою автоматичною трансміссією м'яко і плавно прискорює найважчу модифікацію A5 Coupe. Тяга 620 ньютон-метрів здається нескінченною.

Одночасно зі звичайними «п'ятірками» дебютувало і купе Audi S5 з бензиновим турбованим трилітровим шестициліндровим мотором. Потужність зросла з 333 до 354 к.с., крутний момент - до 500 Н∙м, тому новинка виявилася швидше попередниць і з восьмиступінчастим автоматом досягає 100 км/год за 4,7 секунди.

І найважливіша інформація для туриста – багажник в купе в новому поколінні Audi A5 Coupe став на 10 л більшим і досяг 465 літрів. З таким об’ємом в дорогу вирушати можна сміливо!