Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mercedes-Benz GLE 2-го покоління 2019 року

У цій новинці від Мерседес-Бенц не тільки буде зручно подорожувати – тут можна прожити найкращий час свого життя, тільки кавоварки не вистачає! Новий GLE, примірявши модульну платформу MHA (Mercedes High Architecture), помітно збільшився в розмірах, отримав більш брутальний дизайн кузова і абсолютно новий інтер'єр, який западе у серце з першого присяду у крісло водія. Автомобіль для непосидючих гаджетоманів, у багажник якого влізе усе потрібне в дорозі барахло! Хоча, яке барахло потрібне гаджетоманам?

Mercedes-Benz B-Class 3 покоління 2019 року

Новий компактвен Mercedes-Benz B-Class W247 третього покоління, базуючись на платформі нового Mercedes-Benz A-Class (W177), зберіг знайому концепцію попередника з індексом W246 (збільшений в розмірах кузов хетчбек, більш місткий салон і багажник, а також більш вертикальна посадка пасажирів за рахунок встановлених на 90 мм вище сидінь, ніж у співплатформенного брата – звичайного хетчбека А-класу), але при цьому змінився зовні, збільшився в розмірах і отримав надстильний інтер'єр з двома сенсорними дисплеями і просунутою мультимедійною системою MBUX.

Mercedes-Benz A-Class Sedan 2018 року

 

Компанія Daimler-Benz гордо заявляє про те, що кузов нового седана Mercedes-Benz A-Class має найефективнішу аеродинаміку серед серійних автомобілів, що випускаються на сьогоднішній день в світі. Коефіцієнт аеродинамічного опору повітряному потоку (Cd) у нового седана становить всього 0,22, при цьому лобова площа кузова всього 2,19 м², тож новий Mercedes-Benz A-Class Sedan справжній рекордсмен в плані аеродинаміки кузова! І це повноцінний Мерседес, тільки маленький!!!

Mercedes-Benz A-Class 4-го покоління

Змінивши покоління, Mercedes А-класу отримав посилений сталевий кузов з феноменально низьким коефіцієнтом лобового аеродинамічного опору 0,25 Сх, сучасний дизайн екстер'єру кузова в стилі «Hot and cool», революційний інтер'єр з дворівневою передньою панеллю і повністю віртуальною панеллю приладів, супер просунуту мультимедійну систему Mercedes User Experience, більш місткий салон і багажник, нові бензинові і дизельні двигуни, роботизовану коробку передач з двома мокрими дисками зчепленнями 7G-DCT від компанії Getrag, модернізовану систему повного приводу 4Matic з міжосьовою муфтою, здатною при блокуванні передавати всю тягу виключно на задні колеса.

Mercedes-Benz G-class 2-го покоління

 

Все тече, все змінюється! Ця аксіома торкнулася також чи не найконсервативнішої моделі Mercedes – легендарного Gelandewagen, що випускається з 1979 року, який за довгі роки виробництва пройшов шлях від породистого всюдиходу до шикарної моделі преміум класу з прекрасними позашляховими характеристиками. Тож тим мандрівникам, які люблять мандрувати не сильно переймаючись якістю доріг та вартістю залізного улюбленця, є над чим замислитись……. точно є!

Mercedes-Benz CLS 3-го покоління

Переживши зміну поколінь, «третій» CLS переїхав на універсальну модульну платформу MRA з двоважільною передньою і багатоважільною задньою підвіскою (на вибір три варіанти підвіски: зі звичайними амортизаторами і пружинами, активними амортизаторами Dynamic Body Control і пневматична підвіска Air Body Control), обзавівся просунутим комплексом систем безпеки Pre-Safe, що дістався автомобілю від Mercedes-Benz E-Class нового покоління, мультимедійним комплексом In-Car Office та підсвічуванням салону з 64 відтінками, що змінюються залежно від температури в салоні автомобіля.