Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mercedes-Benz G-class 2-го покоління

 

Все тече, все змінюється! Ця аксіома торкнулася також чи не найконсервативнішої моделі Mercedes – легендарного Gelandewagen, що випускається з 1979 року, який за довгі роки виробництва пройшов шлях від породистого всюдиходу до шикарної моделі преміум класу з прекрасними позашляховими характеристиками. Тож тим мандрівникам, які люблять мандрувати не сильно переймаючись якістю доріг та вартістю залізного улюбленця, є над чим замислитись……. точно є!

Новий Mercedes-Benz G-Class зберіг знайомий і впізнаваний образ попередника, але помітно збільшився в розмірах. Новинка підросла в довжину на 53 мм до значних 4715 мм і стала ширшою на цілих 121 мм, досягши 1881 мм. Збільшення зовнішніх габаритних розмірів кузова можливо і не сильно помітно зовні, але явно кидається в очі як тільки потрапляєш в салон нового позашляховика. Водієві і передньому пасажиру виділено на 38 мм більше місця для ніг, в передній частині салону на рівні плечей додалося 38 мм, а на рівні ліктів 68 мм. Пасажирам другого ряду місця для ніг відтепер стало на 150 мм більше, на рівні плечей надбавка становить 27 мм, а на рівні ліктів 56 мм. Так що в салоні нового Mercedes G-Class значно просторіше, ніж в салоні попередника.

В основі нового покоління німецького позашляховика лежить рама, що виготовляється зі сталі високої міцності. Новий кузов зі сталевим каркасом і навісними деталями з алюмінію (крила, капот і двері) демонструє майже вдвічі кращі характеристики жорсткості на кручення. Високоміцна сталь і алюміній дозволили знизити споряджену масу нового Гелендвагена на цілих 170 кг в порівнянні з позашляховиком минулого покоління, і це незважаючи на збільшені габаритні розміри кузова! Мінімальний дорожній просвіт збільшився на 6 мм до 241 мм, глибина доланого броду 700 мм (+100 мм до показників попередника). Геометрична прохідність кузова збільшилася нехай і не значно, але все одно приємний бонус.  Кут в'їзду – 31°, кут доланої рампи – 26°, кут з'їзду – 30°.

Розглядаючи дизайн екстер'єру кузова новинки, бачимо стильно підправлений легкими штрихами і сучасним обладнанням (світлодіодні фари головного світла і габаритні ліхтарі зі світлодіодною начинкою), знайомий і улюблений образ колишньої моделі автомобіля. Все настільки знайоме і звичне, що непосвяченій людині навіть здасться, що Mercedes G-Class просто пережив черговий рестайлінг ... насправді ж, перед нами конструктивно абсолютно новий кузов, який зберіг знайомі риси попередника.

Передня частина кузова з капотом, що підноситься над крилами, круглими фарами і прямокутною фальшрадіаторною решіткою, компактним бампером. Збоку кузов новинки зовсім майже не відрізняється від моделі минулого покоління, як, втім, і ззаду. Одним словом, як був G-Class «кубиком», так і залишився.

Салон 3 покоління Mercedes-Benz G-Class виглядає вельми органічно і стильно. Інтер'єр новинки не такий брутальний і грубий, як у попередника, а більш вишуканий і навіть витончений. Можливо, справа в тому, що створювала дизайн інтер'єру нового Гелендвагена жінка – молодий дизайнер з Болгарії Лілія Чернаєва. Пані Лілія настільки відповідально виконала свою роботу, що досить лише раз поглянути на фото нового салону, щоб зрозуміти, що перед нами інтер'єр позашляховика G-Class, а не внутрішнє оздоблення купе, седана або кросовера німецького бренду Mercedes-Benz. Спантеличують, хіба-що, лише гламурні дефлектори вентиляції, запозичені з салону Mercedes-Benz E-Class Coupe.

В наявності корпоративне кермо з тачпадом, поручень на передній панелі для пасажира, пара підставок для напоїв на центральному тунелі і широкий підлокітник з подвійною стулкою, що прикриває величезний бокс, оригінальні блоки управління склопідіймача і блокуваннями диференціалів, карти дверей з масивними підлокітниками, блоками управління передніми кріслами (електропривід, підігрів, вентиляція, масаж, динамічна бічна підтримка – доступні в якості опції). Передня панель і центральна консоль дещо прямолінійні, але така конфігурація дозволяє більш правильно і зручно розмістити все обладнання і органи управління.

Із обладнання варто відзначити два кольорових 12,3-дюймових дисплея (в базі, проте, екран лише один, і менш крупного розміру, а панель приладів звичайна аналогова), двозонний або трьохзонний клімат-контроль, прості, але зручні крісла для водія і переднього пасажира з електричним приводом регулювань або просунуті мультиконтурні, майданчик для бездротової зарядки смартфонів, стандартну аудіосистему з 7-ма динаміками і опційну аудіосистему преміум-класу Burmester з 16 точками звуку, величезний вибір варіантів з персоналізації салону шляхом підбору матеріалів оздоблення (натуральна шкіра, Alcantara, Nappa, цінні породи дерева, алюміній і карбон).

А пасажирам другого ряду виділено не тільки більше місця для ніг, але й сам задній диван встановлений нижче для більш комфортного розміщення. Спинка задніх сидінь складається в пропорції 40/60, істотно збільшуючи таким чином і без того величезний багажник позашляховика. Двері багажного відділення, зрозуміло, оснащується електроприводом, з функцією безконтактного відкриття, і, як бонус, отримали купу кишень для дріб'язку.

Техніка нового Gelandewagen ввібрала практично всі напрацювання німецького виробника, створені майже за 40 років виробництва першого покоління моделі. При цьому розробники постаралися максимально поліпшити новий G-Class в усіх відношеннях, вивівши новинку на більш високий рівень. Новий Гелендваген побудований на заново створеній рамі сходового типу з повністю незалежною передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях (кріпиться безпосередньо до рами, без підрамника). Ззаду встановлений посилений нерозрізний міст, що кріпиться до рами чотирма поздовжніми важелями і тягою Панара. Підвіска пружинна, спереду підвіска зі стисненням в 8,5 см і відбоєм в 10 см, ззаду стиснення пружин підвіски 8,2 см, а відбою аж 14,2 см. Кермова рейка з електричним підсилювачем, гальма всіх коліс дискові.

Привід повний, з трьома блокуваннями диференціалів. Розподіл тяги між передніми і задніми колесами за замовчуванням 40 на 60 на користь задньої осі. Понижувальна передача з передавальним числом 2,93. В наявності також електроніка, яка змінює характеристики роботи двигуна, коробки передач, керма і підвіски в залежності від обраного режиму: Comfort, Sport, Eco, Individual або G-Mode (позашляховий режим).

З початку продажів новий Гелендваген буде доступний тільки в одній версії, це Mercedes-Benz G 500 з бензиновим 4,0-літровим двигуном V8 biturbo (422 к.с. 610 Нм) в компанії з новою 9-ти ступінчастою автоматичною коробкою передач (9G-Tronic). Заявлена виробником витрата палива складе не менше 11,1 літрів бензину в комбінованому циклі. До кінця 2018 року компанія Mercedes обіцяє запропонувати покупцям більш широку лінійку бензинових і дизельних двигунів V6 і V8.

Продажі нового Mercedes-Benz G-Class в Європі стартують в червні 2018 року за ціною від €107000.

Вдалих та змістовних подорожей!

До Вашої уваги відеоогляд нового Mercedes-Benz G-Class.