Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mercedes-Benz GLE 2-го покоління 2019 року

У цій новинці від Мерседес-Бенц не тільки буде зручно подорожувати – тут можна прожити найкращий час свого життя, тільки кавоварки не вистачає! Новий GLE, примірявши модульну платформу MHA (Mercedes High Architecture), помітно збільшився в розмірах, отримав більш брутальний дизайн кузова і абсолютно новий інтер'єр, який западе у серце з першого присяду у крісло водія. Автомобіль для непосидючих гаджетоманів, у багажник якого влізе усе потрібне в дорозі барахло! Хоча, яке барахло потрібне гаджетоманам?

Розміри колісної бази авто збільшилися аж на 80 мм і складають значні 2995 мм, а загальна довжина кузова збільшилася до 4930 мм. Таке істотне збільшення у відстані між осями дозволило збільшити відстань між спинками передніх і задніх сидінь на 69 мм. При цьому виробник гарантує також додаткові 33 мм над головами задніх пасажирів. Як бонус (платна опція) для нового покоління Mercedes-Benz GLE відтепер пропонується електропривід сидінь другого ряду (сервоприводи зрушують роздільні сидіння на 100 мм в подовжньому напрямі, регулюють кут нахилу спинки і навіть висоту підйому підголівників). Салон базової версії нового кросовера GLE 5-місний з роздільними 40:20:40 сидіннями другого ряду. За доплату пропонується третій ряд сидінь, що перетворює автомобіль на 7-місний.

Багажне відділення у новинки також збільшилося. Під захисною шторкою тепер поміститься 825 літрів вантажу (у колишньої моделі всього 690 літрів), а максимальний об’єм багажника зі складеними сидіннями другого ряду становить 2055 літрів (було 2010 літрів).

Кузов нового покоління (W167) моделі Mercedes-Benz GLE істотно перекроєний в порівнянні з кузовом W166. Новинка отримала оригінальну передню частину, утворену компактними світлодіодними фарами головного світла (діодні фари Multibeam світять аж на 650 метрів), фальшрадіаторною решіткою з округленими кутами і акуратним бампером з великорозмірними повітрозабірниками.

Збоку кузов нового автомобіля демонструє зв'язок між поколіннями (знайомі автолюбителям пропорції кузова, задні стійки даху і скління). Але нова генерація німецького кросовера отримала більш вертикальну рамку лобового скла, а також масу оригінальних граней на бічних поверхнях.

Корма нового Мерседес-Бенц ГЛЕ, як і лицьова частина кузова, повністю нова. В наявності великі та зручні двері багажного відділення (ширина дверного отвору збільшилися на 72 мм), високо розташовані горизонтальні світлодіодні габаритні ліхтарі, потужний бампер, з пластиковими декоративними накладками, дифузором і трапеціями насадок вихлопних труб.

Творцям нового покоління Mercedes-Benz GLE вдалося забезпечити кузов автомобіля рекордно низьким за мірками класу коефіцієнтом аеродинамічного опору, що становить 0,29 Cd. Такого результату досягнуто завдяки численним хитрощам дизайнерів з гранями, виштамповками і ребрами на боковинах кузова, наявності спойлерів і молдингів, а також використання активних жалюзі за радіаторною решіткою, щитків під днищем. Для кроссовера доступні 18-22 дюймові колісні диски.

Інтер'єр нового Mercedes-Benz GLE W167 – це демонстрація вже традиційної мерседесівської революції в оформленні салону з широкоформатним екраном на передній панелі, оригінальними дефлекторами вентиляції і надбудовами центрального тунелю. Всі нові Мерси, починаючи від Mercedes-Benz A-Class 4-го покоління і закінчуючи електричним кросовером Mercedes-Benz EQC, приємно радують потенційних покупців шикарним оформленням передньої частини салону. Новий Мерседес-Бенц ГЛЕ, звичайно, не став винятком, і виставляє на показ свій революційний і оригінальний інтер'єр.

В наявності фірмове мультифункціональне кермо, пара 12,3-дюймових кольорових дисплеїв, що встановлюються стандартно (перший служить панеллю приладів, другий відповідає за медіасистему MBUX з голосовим управлінням і реагує на жести рук), 4 дефлектора по центру центральної консолі, акуратний блок управління клімат-контролем, потужна надбудова над центральним тунелем з великими поручнями, крісла водія і переднього пасажира з яскравою бічною підтримкою.

Панель приладів дозволяє вибрати один з 4 варіантів оформлення, в якості опції пропонується проекційний дисплей і просунута фішка Energizing, як у представницького седана Mercedes-Benz S-Class (керування освітленням салону, аудіосистемою і функцією масажу в кріслах). Використовуються виключно високоякісні матеріали оздоблення.

З новацій в електроніці варто відзначити систему Active Tailback Assist (завчасно реагує на наявність перешкоди перед автомобілем і активує гальмівну систему), систему автоматичного гальмування, здатну зупинити авто не тільки при загрозі фронтального зіткнення, але і при наявності зустрічного трафіку при розвороті або повороті наліво, круїз-контроль для руху в заторах (працює на швидкості до 60 км/год), помічник при русі заднім ходом з причепом.

Технічні характеристики Mercedes-Benz GLE W167 2019 року. Новий кросовер Мерседес-Бенц ГЛЕ побудований на модульному візку MHA (Mercedes High Architecture) з повністю незалежною архітектурою передньої (двоважільна) і задньої (багатоважільна) підвіски. Платформа MHA по суті є адаптованою для кросоверів платформою MRA (застосовується на моделях Mercedes-Benz E-Class і Mercedes-Benz S-Class) і надалі ляже в основу нового покоління Mercedes-Benz GLS і розкішного позашляховика Mercedes-Maybach GLS. Стандартно кросовер GLE оснащується пружинною підвіскою, в якості опції пропонуються пневматична підвіска Airmatic і активна гідропевматична підвіска E-Active Body Control (48-вольтна електросистема зі здатністю керувати кожним колесом окремо).

Коробка передач за замовчуванням 9-ступінчаста автоматична 9G-Tronic, як, втім, і повний привід. Однак встановлена система повного приводу безпосередньо залежить від встановленого мотору. Версії з 4 циліндровими двигунами комплектуються найпростішим повним приводом 4Matic з роздаткою, що ділить тягу між осями строго навпіл 50:50, і електронною імітацією блокувань (задіюється гальмівна система і пригальмовує одне з коліс). Більш потужні шести- і восьмициліндрові двигуни агрегуються більш просунутою системою повного приводу з роздаткою, доповненою електроннокерованою багатодисковою муфтою, яка здатна плавно змінювати тягу, що передається переднім і заднім колесам (на задню вісь, до речі, може передаватися до 100% тяги). За доплату для такої повнопривідної трансмісії пропонується пакет Off-Road з демультиплікатором.

Зі старту продажів кросовер Mercedes-Benz GLE W167 вийде на ринок тільки в одній модифікації – Mercedes-Benz GLE 450 4Matic з 3,0-літровою бензиновою «шісткою» (367 к.с., 500 Нм) в тандемі з мотором-генератором EQ Boost (22 к.с. 250 Нм), що також працює від 48-вольтної електросистеми, як і просунута, активна гідропневматична підвіска E-Active Body Control. Цікаво, що мотор-генератор допомагає бензиновому брату при розгоні, глушить його і швидко запускає, відповідає за рекуперацію, забезпечуючи середню витрату палива на рівні 9,5 літрів, а від 48-вольтової електросистеми живиться не тільки насос системи охолодження, але і компресор кондиціонера.

Надалі під капотом нового Mercedes GLE пропишуться дизельні (272 к.с. і 340 к.с.) і бензинові мотори (267 к.с. і 340 к.с.), дебютує AMG-версія з бензиновими V8 потужністю до 640-сил, а також стане доступний і повноцінний гібрид з можливістю підзарядки від розетки.

Виробництво нового покоління Mercedes-Benz GLE (W167) стартує в середині осені 2018 року на заводі Daimler в США, а ось продажі новинки припадуть на початок 2019 року за ціною від 55000 євро за базову версію кросовера з чотирициліндровим бензиновим турбо мотором.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нового Mercedes-Benz GLE (W167) 2019 року: