Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 2017 року

Елітні мандрівники, нарешті, можуть обновити свій автопарк! На Паризькому автосалоні цієї осені шановному панству показали новий Mercedes-Benz E-Class All-Terrain — автомобіль, котрий дозволяє подорожувати легким бездоріжжям, не знижуючи статус мандрівника. А пневматична підвіска Air Body Control надасть подорожі відповідної плавності та комфорту, забезпечуючи, крім цього, зміну на 35 мм величини дорожнього просвіту, що вкупі з повним приводом 4-Matic дозволить періодично відвідувати пам’ятки на дуууже пересічній місцевості.

Німецький універсал підвищеної прохідності зовні лише в деталях відрізняється від звичайного універсала Е-класу. Відмінності спрямовані на забезпечення захисту нижніх частин кузова (передній і задній бампер, бічні пороги і кромки колісних арок) від дрібних пошкоджень, за умови руху пересічною місцевістю, і надання кузову авто більш солідного і респектабельного вигляду. Вседорожня версія Mercedes-Benz E-Class, яка отримала додаткове ім'я All-Terrain, також може похвалитися оригінальним облицюванням фальшрадіаторної решітки з двома широкими горизонтальними перекладинами і стильними декоративними хромованими вставками на бамперах, великими 19-20 дюймовими колесами (три варіанти легкосплавних колісних дисків, шини з високою і посиленою боковиною). Розміри Mercedes-Benz E-Class All-Terrain такі: довжина – 4933 мм, ширина – 1852 мм, висота – 1500 мм, база – 2939 мм. Дорожній просвіт варіюється в межах 121 – 156 мм, але за екстемальних умов, підвіска здатна підняти авто ще на 20 мм. Це ж Мерседес, не сидіти ж йому у багнюці! Хоча й цього замало. Наприклад у Volvo V90 Cross Country 2017 року просвіт цілих 210 мм.

Оформлення інтер'єру нового вседорожного універсала All-Terrain від Мерседес повністю повторює оздоблення салону співплатформенного брата-універсала E-Class Estate. П'ятимісна конфігурація салону, багажне відділення, здатне прийняти від 640 літрів багажу за  спинкою задніх сидінь, котра ділиться за формулою 40:20:40, до 1820 літрів при наявності в салоні лише водія і переднього пасажира. Високоякісні матеріали оздоблення (Nappa і Alcantara, натуральна шкіра, вставки з натурального дерева, карбону і алюмінію), фантастичний набір сучасного обладнання, що забезпечує водія і його супутників найвищим рівнем комфорту. При бажанні потенційний покупець новинки може оснастити свій позашляховий універсал кермом з тачпадом, двома 12,3-дюймовими кольоровими багатофункціональними дисплеями (окремо для панелі приладів і мультимедійного комплексу), дво або три зонним клімат-контролем, аудіосистемою преміум-класу з 23 ма динаміками, зручними передніми кріслами з підігрівом, вентиляцією, електроприводом регулювань і масажем, розважальною системою з окремими екранами-планшетами для пасажирів задньої частини салону і, зрозуміло, величезним набором сучасних систем безпеки і електронних асистентів, аж до автопілота.

З початку продажів навесні 2017 року німецький позашляховий універсал Mercedes-Benz E-Class All-Terrain буде доступний лише в одній версії з 2,0-літровим чотирициліндровим дизельним мотором (194 к.с., 400 Нм) в парі з 9G-Tronic. Надалі лінійка двигунів розшириться більш потужним дизельним V6 і бензиновими моторами. Ближче до літа на ринок вийде All-Terrain з 3,0-літровим дизельним V6 (258 к.с. 620 Нм) в тандемі з 9G-Tronic. Таке компонування забезпечить динаміку розгону до 100 км год всього за 6,5 сек, максимальна швидкість обмежена електронікою на межі 250 км/год.

Продажі автомобіля стартують навесні 2017 року, ціна становитиме від 55000 євро.