Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Audi RS3 2017 року

 

За кілька тижнів у Європі стартують передзамовлення на оновлені «гарячі» седан та хетчбек Audi RS3. Це такі собі відносно невеличкі Audi з 400-сильними моторчиками, подорожуючи на яких, ви навряд чи встигатимете розглядати пам’ятки – аж занадто вони швидкі, та й вилазити з неймовірно зручних крісел захочеться лише заради чогось най-най цікавого!

Першопоказ Audi RS3 Sedan відбувся восени 2016 року у Парижі, а хетчбек Audi RS3 Sportback показують саме зараз у Женеві. П'ятициліндровий турбо мотор 2.5 TFSI (400 к.с. 480 Нм), семи ступінчаста роботизована коробка передач S tronic, повний привід quattro з електрогідравлічною багатодисковою муфтою, система Audi Drive Select, яка дозволяє змінювати характеристики роботи вузлів і агрегатів, система стабілізації, яку можна повністю відключити, пропоновані в якості опції адаптивні амортизатори. Такий шикарний технічний арсенал дозволяє власнику седана розганяти авто від 0 до 100 км/год  за 4,1 сек і досягати 250 км/год. А за бажання, доплативши €1500, планку максимальної швидкості можна підняти до 280 км/год, відключивши електронний обмежувач.

Новий 5-дверний хетчбек Audi RS3 Sportback є топ-версією оновленого сімейства Audi A3 і, звичайно, досить суттєво відрізняється від цивільних версій моделі. Різниця між звичайним Audi A3 Sportback і Ауді RS3 впадає в неозброєні очі, як зовні авто так і в салоні, навіть капот піднімати немає необхідності, щоб зрозуміти, що перед нами спекотний хетч.

Кожна деталь дизайну кузова новинки волає про те, що перед нами особливий автомобіль від Audi Sport GmbH. В наявності стандартно встановлені світлодіодні фари головного світла (Matrix LED в якості опції) зі стильними лініями денних ходових вогнів, величезна фальшрадіаторна решітка Singleframe, затягнута глянцевою чорною сіткою з хромованою рамкою, спортивний бампер з яскраво вираженими повітрозабірниками. Прикрашають авто аеродинамічні накладки на порогах, 19-дюймові ковані диски Audi Sport з низкопрофільними шинами 235/35 R19, задні світлодіодні габаритні ліхтарі з 3D графікою, спойлер над склом п'ятих дверей у спортбека та на кришці багажника у седана, солідний задній бампер з дифузором і величезними насадками вихлопних труб. Напис Quattro на рамці фальшрадіатроної решітки та логотип RS3, що розміщується на передній і задній частинах кузова, додатково підкреслюють особливість авто.

Зовнішні габаритні розміри кузова нового Audi RS3 sedan 2017 року складають 4479 мм у довжину 1802 мм (з урахуванням дзеркал 1960 мм) в ширину, 1 399 мм у висоту, з 2631 мм колісної бази. Розміри спортбеку аналогічні, за вийнятком довжини, він трішки коротший. Збільшення колії передніх коліс на 20 мм і колії задніх коліс на 14 мм в порівнянні зі звичайними версіями Ауді А3 змусили дизайнерів підправити форму крил, надавши їм більш пишних форм.

Салон нового покоління Audi RS3 виглядає багато і благородно: шкіряне оздоблення (натуральна шкіра або шкіра Nappa), алюміній і карбон, спортивні крісла (як опція крісла RS sport seats з інтегрованими в спинку підголівниками та ще більш виразною бічною підтримкою) і кермо, високоінформативна панель приладів (за доплату віртуальна панель приладів з 12,3-дюймовий дисплеєм), мультимедійна система MMI navigation plus з 7-дюймовий висувним екраном (Apple Car Play, Android Auto, музика, телефон, навігація, камера заднього виду). Також в наявності 705-ватна аудіо система Bang&Olufsen з 14-ма динаміками, трьохзонний клімат-контроль і повний набір електронних помічників і асистентів, включаючи систему автоматичного гальмування з функцією виявлення велосипедистів і пішоходів, систему, яка сканує трафік ззаду, автопілот для заторів та автопілот traffic jam assist, здатний керувати автомобілем на швидкості руху до 65 км/год.

Новий Audi RS3 у моторному відсіку має бензинову турбовану «п'ятірку» - 2,5-літровий TFSI (400 к.с. і 480 Нм крутного моменту,при діапазоні обертів від 1700 до 5850 об/хв), коробка передач автоматична з двома дисками зчеплення 7 S-tronic, привід повний Quattro. Динаміка розгону від 0 до 100 км/год всього 4,1 сек, максимальна швидкість 250 км/год (деактивувавши електронний обмежувач можна розганятися до 280 км/год), витрата палива за даними виробника в комбінованому режимі руху становить 8,3 літра.

Підвіска повністю незалежна і занижена в порівнянні зі звичайними Ауді А3 на 25 мм, амортизатори адаптивні, гальма дискові з 310 мм дисками (за доплату пропонуються карбоно-керамічні диски). Стандартно встановлюється система Audi Drive Selec, що дозволяє вибирати найоптимальніший (три режими Auto, Comfort і Dynamic) з точки зору водія режим роботи двигуна, підвіски, коробки передач, керма і Electronic Stabilization Control (ESC).

 

Цікавих та змістовних подорожей!