Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Audi RS5 2017 року

2 покоління купе Audi RS5 з 450-сильним бензиновим 2,9-літровим V6, що дістався їй від Porsche Panamera з ціною від €80900 виявилося найдорожчим в класі Gran Turismo: в Німеччині за 470-сильний Cadillac ATS-V просять від €72500, Lexus RC F з 477-сильним 5,0-літровим мотором коштує від €75900, 431 сильний BMW M4 пропонується за ціною від €76700, а 476-сильний Mercedes-AMG C 63 Coupe коштує від €78302. Але ... купе з Інгольштадту на відміну від конкурентів за замовчуванням оснащується повним приводом та має досить скромну споряджену масу – всього 1655 кг, що дозволяє залишати конкурентів далеко позаду під час старту на світлофорі.

Від 0 до 100 км/год новинка розганяється всього за 3,9 сек, максимальна швидкість 250 км/год (за наявності optional dynamic package максималка зростає до 280 км/год). Лише американське купе Cadillac ATS-V (до 100-ні за 3,9 сек) може якось позмагатися, німецькі конкуренти Mercedes-AMG C 63 Coupe і BMW M4 тратять на цю вправу більше на 0,1 сек і 0,2 сек відповідно, а японське купе Lexus RC F з монстроподібним атмосферним V8 пасе задніх зі своїми 4,5 сек до першої сотні. А от на мокрій дорозі повний привід Ауді залишить усіх позаду ще скоріше!

Дизайнери, створюючи грізний і харизматичний образ другого покоління Audi RS5 надихалися зовнішністю Audi 90 Quattro IMSA GTO. Тож сучасне купе отримало найширшу в сімействі А5 фальшрадиаторну решітку Singleframe, величезні повітрозабірники в передньому бампері, масу аеродинамічних фішок, насадки вихлопних труб вражаючого розміру, пропоновані за доплату фари головного світла Matrix LED і дах з карбону.

Зовнішні габаритні розміри кузова Audi RS5 2017 року складають 4723 мм у довжину, 1 861 мм (з урахуванням дзеркал заднього виду 2029 мм) в ширину, 1360 мм у висоту, 2766 мм колісної бази і 120 мм дорожнього просвіту.

Стандартно купе комплектується 19-дюймовими легкосплавними колісними дисками з шинами 255/35 R19, в якості опції пропонуються 20-дюймові диски з гумою 275/30 R20 для встановлення яких виробнику навіть довелося розширити колісні арки спорткара Audi RS5 на 15 мм спереду і ззаду в порівнянні з цивільними версіями Audi A5.

Архітектура і оформлення салону купе RS5 в точності повторює інтер'єр цивільних версій А5. Все зручно, функціонально і сучасно. Ось тільки без жлобства не обійшлося! При початковій вартості авто в більш, ніж 80 тисяч євро, за червону оторочку, яка прикрашає карти дверей, кермо і крісла, оздоблення алькантарою керма і ручки АКПП, цифрову панель приладів, просунутий мультимедійний комплекс MMI touch, декоративні елементи з карбону і більшу частину обладнання все одно необхідно доплачувати.

Технічні характеристики Audi RS5 2017 року. Підвіска всіх коліс незалежна з подвійними поперечними важелями спереду і п'ятиважільною архітектурою ззаду, як і у родинних співплатформенних моделей Audi A5 і Audi A4. Але в порівнянні зі звичайними версіями А4 і А5 підвіска RS занижена, так що дорожній просвіт зменшений на 20 мм.

Амортизатори, пружини і кермо з власними налаштуваннями, гальма всіх коліс дискові (спереду з шести поршневими супортами, а ззаду з одним поршнем і плаваючою скобою). За доплату пропонуються адаптивні амортизатори Dynamic Ride Control, активний задній диференціал, що забезпечує керування вектором тяги і модні вуглецевокерамічні  гальма.

Під капотом, як уже зазначалося, сучасний бензиновий мотор 2.9 TFSI biturbo (450 к.с. 600 Нм) в компанії з 8 АКПП Tiptronic, передають тягу всіх коліс завдяки повнопривідній трансмісії quattro ultra з просунутим міжосьовим диференціалом Torsen. Система Audi drive select пропонується в якості стандартного обладнання.

Світова публічна прем'єра нового покоління Audi RS5 відбулася на стенді компанії Audi Sport GmbH в рамках Женевського автосалону 2017 року. Старт продажів «другого» Audi RS5 купе в Європі запланований на червень поточного року.

 

Вдалих та змістовних подорожей!