Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Kia Stinger

На сьогоднішній день цей автомобіль є найдинамічнішим та найшвидшим у лінійці південнокорейського виробника. Новий чотиридверний спортседан Kia Stinger вмістив більшість досягнень сучасного автомобілебудування. Починаючи з оригінального і унікального дизайну кузова, фантастично стильного і зручного салону та, закінчуючи, феноменальними бензиновими моторами з турбонаддувом, швидким 8-ступінчастим автоматом і бездоганними налаштуваннями підвіски, до яких доклали руки специ з BMW Motorsport. Такий арсенал доповнює величезний список обладнання, що забезпечує комфорт та безпеку водія і його супутників.

Світова прем'єра новинки Kia Motors 2017 року, моделі Kia Stinger, відбулася 8 січня 2017 року на одному з майданчиків North American International Auto Show. Продажі нового чотиридверного спортседана Кіа Стінгер заплановані в Південній Кореї на весну 2017 року (на місцевому ринку авто отримає ім'я Kia K8). А в Північній Америці – на кінець літа-початок осені поточного року (в Америці новинка отримає ім'я Kia Stinger GT). Ціна Кіа Стінгер в Америці приблизно складе від $36000. Чи поставлятиметься авто в Україну, наразі, невідомо. Але те, що українцям воно сподобається, сумніву не викликає!

Зовнішній вигляд нового Kia Stinger радує око своєю привабливістю. А деяка схожість з німецькою моделлю Audi A7 Sportback пояснюється довгою роботою шеф-дизайнера Kia Motors, пана Петера Шрайера на Volkswagen і Audi. Автомобіль вийшов однозначно гарний, стильний, динамічний і яскравий. Довгий капот, куполоподібний дах, чудові лінії і гармонійні пропорції кузова, акуратні краплі фар головного світла зі складним LED наповненням, фальшрадіаторна решітка «ніс тигра», стильні світлодіодні габаритні ліхтарі, що розмістилися під спойлером, солідні бампери, яскравий аеродинамічний обвіс та великі колеса. Усе це вкупі і створює відчуття сили та краси цього авто.

Зовнішні габаритні розміри кузова Kia Stinger складають 4831 мм у довжину, 1869 мм в ширину, 1400 мм у висоту, з 2905 мм колісної бази. Представники Kia гордо заявляють, що відстань між осями у нового Kia Stinger помітно більше, ніж не тільки у основних конкурентів Audi A5 Sportback (2824 мм), Infiniti Q50 (2850 мм) і BMW 4 Series Gran Coupe (2810 мм), але навіть ніж у більш дорогих моделей зі старшого класу - Lexus GS (2850 мм) і Mercedes CLS (2874 мм). Для новинки передбачено п'ять варіантів дизайну 18-19 дюймових легкосплавних колісних дисків з гумою 225/45 R18 (базова версія з 2.0 Turbo) або ж шинами 225/40 R19 спереду і 255/35 R19 ззаду (версія з 3.3-liter V6).

Частка високоміцної сталі в силовому каркасі кузова нового корейського спортивного седана становить понад 55%, що забезпечує чудові характеристики жорсткості на кручення та вигин і, звичайно, бездоганну керованість машини.

Оформлення салону нового корейського авто радує якісними матеріалами оздоблення, акуратною збіркою, багатим набором сучасного обладнання, зручними кріслами першого ряду і задніми сидіннями. В наявності високоінформативна панель приладів з аналоговими циферблатами тахометра і спідометра, великим кольоровим екраном маршрутного комп'ютера, компактне мультифункціональне кермо з пухким ободом, сучасна архітектура передньої панелі, центральної консолі і тунелю між передніми сидіннями. Все обладнання розміщено зручно і логічно, тож розібратися, що і де знаходиться, не викличе труднощів. Присутні просунута мультимедійна система з 7-дюймовим кольоровим екраном (Apple CarPlay, Android Auto, навігація, камера заднього виду), повнокольоровий Head-Up Display, на вибір кілька аудіосистем аж до Harman/Kardon audio system з 15-динаміками, електропривід передніх крісел, підігрів і вентиляція всіх сидінь, двозонний клімат-контроль, електронний ручник, асистент паркування, система виборів режимів руху Drive mode (Personal, Eco, Sport, Comfort і Smart). На сторожі безпеки Forward Collision Assistance, Autonomous Emergency Braking, Advanced Smart Cruise Control, Lane Keep Assist, Rear Cross Traffic Alert. Є кому стерегти безпеку!

Новинка базується на задньоприводній платформі (присутня і версія з повним приводом доповнена системою векторизації тяги), підвіска з незалежною архітектурою – спереду стійки МакФерсона, ззаду багатоважільна, підсилювач керма електричний, гальма дискові від компанії Brembo. У моторному відсіку на вибір два бензинових турбо двигуни в парі з 8 АКПП. Початковий чотирициліндровий 2,0-літровий турбований Theta II (255 к.с. 352 Нм). Більш потужний 3,3-літровий Lambda II twin-turbo V6 (365 к.с. 510 Нм) в компанії з 8 АКПП і при наявності повного приводу здатний забезпечити динаміку розгону від 0 до 100 км/год за 5,1 сек, а максимальна швидкість складає 267 км/год.

 

Цікавих та змістовних подорожей!