Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Zotye SR9

12 жовтня на ринок Піднебесної вийшов клон німецького преміального кросовера Porsche Macan – паркетник Zotye SR9. Німецька компанія Porsche, дізнавшись про наявність підробки, заявила про намір подати до суду на китайського виробника, але, схоже, китайці не бояться судових розглядів. Та й чи є сенс переживати, коли практично вся продукція Zotye Auto - суцільні клони. Так що суди для китайців не страшні, тим паче, що основна маса продукції призначається виключно для внутрішнього автомобільного ринку Піднебесної.

Тож китайські автолюбителі невдовзі зможуть хизуватися на Porsche Macan за ціною від 90000 юанів ($13500). При цьому, оригінальний Porsche Macan в Китаї коштує від 560000 юанів ($84000). Отже, Zotye SR9 – стильний і сучасний китайський кросовер, придуманий німцями. Автомобіль зовні і всередині виглядає настільки добре і привабливо, що увагу покупців гарантовано. Виразна передня частина кузова з великими фарами головного світла, що витончено перетікають на передні крила, солідного розміру фальшрадіаторна решітка і великі бічні повітрозабірники, прикрашені зверху штрихами світлодіодних денних ходових вогнів, а знизу компактними прямокутниками протитуманок. Профіль кузова динамічний і гармонійний. Плавно стікає на корму лінія даху, пишні форми крил і дверей, солідного розміру колісні арки, заповнені 18-19 дюймовими колесами, спортивні дзеркала заднього виду на ніжках. Задня частина кузова також виглядає чудово: двері багажного відділення з сильним нахилом скла і масивним спойлером, стильні плафони габаритних ліхтарів зі світлодіодним наповненням, солідним, але при цьому компактним бампером, доповненим протитуманними фарами і дифузором. Порш, він і в Китаї Порш. Авто має 4744 мм довжини, 1929 мм ширини та 1647 мм висоти на 2850 мм колісній базі.

Салон Zotye SR9 теж по максимуму копіює оформлення інтер'єру німецького Macan, починаючи від керма і панелі приладів та закінчуючи архітектурою передньої панелі і центральної консолі, розташування органів управління, оформлення дверних карт і крісел. Так що покупці нового паркетника від Zotye за досить-таки скромну ціну можуть розраховувати на стильний та якісний салон. Залежно від рівня комплектації китайська новинка порадує наявністю цифрової панелі приладів, багатофункціонального керма, просунутої мультимедійної системи з кольоровим 8-ми дюймовим сенсорним екраном, двозонним клімат-контролем, кріслами водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань, підігрівом і охолодженням, шкіряним оздобленням салону з декоративними вставками з натурального дерева або ж полірованого алюмінію. Багажне відділення готове прийняти від 355 літрів вантажу за спинками задніх сидінь, при завантаженні під шторкою, до 1500 літрів зі складеними спинками заднього ряду і завантаженні під стелю.

Новий Zotye SR9 базується на сучасній платформі з повністю незалежною архітектурою підвіски - спереду стійки McPherson, ззаду багатоважільна. Підсилювач керма електричний, гальма всіх коліс дискові з електромеханічним приводом гальма стоянки. Привід за замовчуванням на передні колеса, але, можливо, незабаром дебютує версія і з повним приводом. Під капотом бензиновий чотирициліндровий двигун 2.0 Turbo (190 к.с., 250 Нм), здатний працювати в парі з 5 МКПП і роботизованою 6-ступінчастою коробкою DCT. В середині 2017 року для новинки стане доступний менш потужний мотор - 1.5 Turbo потужністю 150 сил в компанії з 5 МКПП. Обидва мотори розроблені фахівцями спільного підприємства Shenyang-Mitsubishi. 

Чи ризикне український дистриб’ютор постачати новинку на український ринок – побачимо в наступному році.