Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mini Countryman – 2

Якщо ви любите не просто подорожувати автомобілем, а подорожувати так, аби за вами оглядалися та ловили силует машини в усіх дзеркалах – це ваше авто. Його дизайн з одного боку впізнаваний, але такий багатогранний та стильний, що водій та пасажири будуть гармонічно виглядати у цьому авто чи у смокінгу, чи у вишиванці. Нова модель кросоверу Countryman від Mini – найкрупніше авто марки за всю 57-літню історію бритинського бренду. Тож, збираючись у подорож, не доведеться мінімізувати багаж чи спорядження.

Офіційна світова прем'єра автомобіля відбулася в рамках Los Angeles Auto Show в листопаді 2016 року, де виробник показав не тільки новинку з традиційними двигуном, а й свою першу гібридну модель - Mini Cooper S E Countryman ALL4 c гібідною силовою установкою від баварського компактвена BMW 225xe Active Tourer. Продажі «другого» Mini Countryman стартують в лютому 2017 року за ціною 22465-28430 фунтів в рідній для виробника Британії.

Як зазначалося вище, новинка значно більша за попередника: в довжину на 200 мм, в ширину на 30 мм, з більшою на 75 мм колісною базою і збільшеним на 25 мм дорожнім просвітом. Зовнішні розміри кузова Mini Countryman такі: 4300 мм у довжину, 1820 мм в ширину, 1585 мм у висоту, з 2670 мм колісної бази і 170 мм дорожнього просвіту. Для авто пропонується величезний вибір легкосплавних колісних дисків від R16 до R19. Дизайнери наділили нову модель зовнішністю з традиційними великими фарами головного світла доповненими світлодіодними кільцями денних ходових вогнів і великими протитуманними фарами, яскравою і оригінальною ламаною лінією даху, величезними колісними арками візуально розширеними виштамповками і потужними пластиковими накладками, солідними кроссоверним обвісом по периметру кузова, повністю новими дверима багажного відділення з місцем для номерного знака, прикрашеним хромованою накладкою. Авто може похвалитися досить містким, від 450 літрів за спинками другого ряду при стандартному положенні до 1309 літрів при трансформації задніх сидінь, багажником. Цікаво, що в якості бонусу пропонується прихована в багажнику лавка Picnic Bench, здатна витримати двох чоловік. Цікаво, а ремені безпеки до лавки є? У Європі ж усі пасажири авто мають бути пристебнутими!

У конструкції кузова Mini Countryman застосовуються найсучасніші матеріали і технології, що дозволяють, з одного боку, забезпечити мінімально можливу споряджену масу новинки, а з іншого боку, забезпечити максимальний захист водія і пасажирів. На сторожі безпеки стандартно встановлювана система автоматичного гальмування, фронтальні і бічні подушки, а також шторки безпеки. За доплату адаптивний круїз-контроль і система Driving Assistant, котра навчена розпізнавати пішоходів, велосипедистів та тварин, а також відстежує дорожні знаки, асистент паркування і проекційний дисплей.

Салон «другого» Countryman заявлений виробником як повноцінно п'ятимісний. Роздільне сидіння заднього ряду 60:40 здатне переміщатися на санчатах уздовж салону на 130 мм, а роздільна спинка 40:20:40 змінювати кут нахилу або ж повністю складатися, збільшуючи корисний об'єм багажного відділення. Незважаючи на свої компактні розміри, Mini Countryman – автомобіль преміум-класу, тож інтер'єр зустрічає водія і його супутників високоякісними матеріалами оздоблення, акуратною збіркою і багатим оснащенням. Крісла першого ряду виглядають ідеально: анатомічна форма спинки, супер валики бічної підтримки стегон і спини, довга подушка, електропривід регулювань, а у водійського крісла навіть з пам'яттю положень налаштувань. Робоче місце водія і організація передньої частині салону також на висоті: компактне кермо, великі радіуси тахометра і спідометра, сучасна мультимедійна система MINI Professional з 8,8-дюймовим сенсорним екраном в світлодіодному радіусі (навігація, Bluetooth, інтернет), зручний блок управління клімат-контролем, кнопки допоміжного обладнання в авіаційному стилі, світлодіодне фонове підсвічування салону, натуральна шкіра, декоративні вставки з дерева або карбону. Таке оснащення в топових комплектаціях, а в базі простенька аудіосистема Radio MINI Boost з монохромним екраном, кондиціонер і тканинний салон. У більш просунутих комплектаціях наворочена мультімедійка Radio MINI Visual Boost з 6,5-дюймовим кольоровим екраном і акустика Harman Kardon.

Mini Countryman 2 базується на новій платформі UKL1, як і деякі інші родичі з автогіганта BMW Group, так що у авто в наявності повністю незалежна підвіска зі стійками Макферсон спереду і багатоважільна ззаду, передній привід або модернізована система повного приводу ALL4, пропонована за доплату система Dynamic Damper Control, що дозволяє не тільки змінювати налаштування електроннокерованих амортизаторів (три режими Green, Mid і Sport), але допомагає поліпшити відгук на відкриття дросельної заслонки, і забезпечує більш гостре рульове управління. Зі старту продажів новий британський компактний кросовер Mini Countryman 2 покоління отримає по дві бензинові (1,5 л., 136 к.с. та 2,0 л., 192 к.с.) і дизельні (2,0 л., 150 або форсований до 190 к.с.) версії, а також гібридний варіант. Всі двигуни сучасні з технологією MINI TwinPower Turbo, а так само системою старт-стоп і системою рекуперації енергії гальмування, коробки передач на вибір 6 МКПП або 8 АКПП Steptronic. До складу гібридної силової установки входить бензиновий 3-циліндровий 1,5-літровий 136-сильний мотор і синхронний електродвигун (88 к.с. 165 Нм), сумарна віддача установки 224 к.с., 385 Нм. Тільки за допомогою електричного мотора кросовер в стані здолати відстань до 40 км. Гібридна силова установка здатна забезпечити динаміку розгону від 0 до 100 кмч за 6,9 сек, заявлена виробником витрата палива гібридної версії менше 2 літрів на сотню.