Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Alfa Romeo Stelvio

 

Якщо вам необхідно дуууже швидко доїхати до Мілану, аби, героїчно долаючи усі перепони в дорозі та на бездоріжжі (якщо ви живете в глухому селі), доправити кохану на першопоказ останньої колекції від кутюр, а потім мати місце в автомобілі для складання її покупок - Alfa Romeo Stelvio – ваш вибір. Адже цей автомобіль швидший за Porsche Cayenne Turbo S.

«Італійка» випередила «німця» на трасі в Нюрбурґрінґу аж на цілих 0,74 секунди. Рівно стільки часу буде у вашої пассії, аби першою вхопити фешн-річ, поки ті, хто приїхав на Порше, будуть паркуватися!

16 листопада у Лос-Анжелесі показали публіці нову Альфу Ромео. Ну як нову….. Взяли Alfa Romeo Giulia, трішки попрацювали терпугом з одного боку, щось приліпили з іншого – і вийшов перший в лінійці Alfa Romeo кросовер – Alfa Romeo Stelvio. У автомобілів спільна платформа, мотори, коробки передач і навіть оформлення салону. Ось тільки Стелвіо виглядає більш солідно і стандартно оснащується повним приводом Q4. Звичайно на подіумі автосалону красувалася найбільш «заряджена», «зла» та спортивна версія авто Quadrifoglio з 510-сильним бензиновим V6 bi-turbo, вона ж найдорожча в лінійці…… але ж така гарна!

Італійські дизайнери нагородили новий кросовер Alfa Romeo напрочуд стильним і оригінальним кузовом. Передня частина Stelvio демонструє практично повну схожість з оформленням лицьової частини кузова седана Giulia: сучасний дизайн фар головного світла зі світлодіодними вигинами денних ходових вогнів, фірмовий альфівський щит фальшрадіаторної решітки, бампер з величезним повітрозабірником і яскраво вираженим аеродинамічним оперенням. У профіль кузов італійського паркетника виглядає також оригінально і агресивно: пишний капот, дуті поверхні крил і дверей, величезні вирізи колісних арок, спадаюча до задньої частини кузова лінія даху. Споглядаючи задню частину кузова кросовера відразу розуміємо, що перед нами італійський автомобіль – настільки вишуканою виглядає корма з високо розташованими акуратними плафонами габаритних ліхтарів, оригінальною формою дверей багажного відділення і бампера.

Конструкція кузова кросовера сучасна і передова. Капот, двері і дах авто виготовлені з алюмінію, силовий каркас кузова з надміцної сталі з широким використанням деталей з карбону, з якого також зроблена частина деталей аеродинамічного обвісу. Зовнішні габаритні розміри Alfa Romeo Stelvio: 4686 мм у довжину, 1903 мм в ширину (з урахуванням зовнішніх дзеркал 2163 мм), 1650 мм у висоту, з 2820 мм колісної бази. Кросовер в версії Quadrifoglio стандартно комплектується 21-дюймовими кованими дисками з оригінальним дизайном і низкопрофільними шинами 255/40 R21.

А тепер увага: корисний об'єм багажного відділення – 680 літрів. Влізе усе!

Салон Alfa Romeo Stelvio у версії Quadrifoglio оздоблений досить вдалою комбінацією натуральної та штучної шкіри, тканини, дерева і вуглеволокна. Місця в першому і другому ряду досить для комфортного розміщення водія і чотирьох пасажирів. Передня частина салону підкуповує зручністю розміщення обладнання і лаконічністю оформлення інтер'єру. В наявності мультифункціональне кермо з оптимальною товщиною обода і приливами в місцях захвату, високоінформативна панель приладів з великими радіусами тахометра і спідометра, доповнена кольоровим багатофункціональним екраном бортового комп'ютера, передня панель з 8,8-дюймовим кольоровим екраном мультимедійного комплексу Connect 3D Nav і проста форма центральної консолі зі зручним блоком управління кліматичною установкою. Широкий тунель між спортивними кріслами першого ряду з чудовими валиками бічної підтримки, на горизонтальній поверхні якого розмістилися три шайби, що забезпечують управління мультимедійною системою, налаштуваннями шасі (система Alfa DNA з чотирма режимами Dynamic, Natural, Advanced Efficiency і Race) і системою Alfa Chassis Domain Control.

Найпотужніша і найдорожча версія Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio оснащується бензиновим 2,9-літровим мотором з подвійним турбонаддувом (510 к.с. 600 Нм) в парі з 8 АКПП, системою повного приводу Q4 і системою Torque Vectoring. Динаміка розгону від 0 до 100 км/год – 3,9 сек, максимальна швидкість 285 км/год. Підвіска повністю незалежна (спереду подвійні поперечні важелі, ззаду багатоважільна) іменується виробником AlfaLink. Гальма дискові вуглецевокерамічні від Brembo. Під капотом більш простих і доступних версій Alfa Romeo Stelvio пропишуться дизельний 2,2-літровий мотор в трьох варіантах форсування - 150 к.с. 380 Нм, 180 к.с. 380 Нм і 210 к.с. 470 Нм, а також бензиновий 2.0 Turbo (200 к.с. 330 Нм і 284 лс 415 Нм). Всі двигуни з виключно 8-ступінчастою коробкою передач, привід за замовчуванням повний.

 

За попередньою інформацією версія Stelvio Quadrifoglio отримає ціну біля 68000 євро, а базова комплектація – від 40000 євро. Продажі в Європі почнуться навесні 2017 року.