Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

MG ZS 2017 року

 

Для автомандрівників, що люблять подорожувати у кросовері, колись британська, а нині китайська марка MG, з 2017 року пропонує займатися улюбленою справою у кросовері ZS, котрий, як запевняють маркетологи MG, буде конкурентом таким автомобільним грандам, як NissanJuke, SsangYongTivoli, ChevroletTrax та OpelMokkaX. Тож, коли будете їхати в новенькому MG, пам’ятайте про це і постарайтеся їх «зробити», але без порушень ПДР – по англійському, як джентльмен!

Першопоказ автомобіля широкій публіці відбувся на Guangzhou Auto Show в листопаді 2016 року. Виробництво і продажі нового автомобіля ZS від компанії MG Cars в Китаї стартують у другій половині 2017 року, а до Європи доїдуть на початку 2018.

Паркетник MG ZS є другою моделлю в кроссоверній лінійці виробника і пропонується за більш демократичною ціною, ніж старший співплатформенний брат MG GS. В основі обох кросоверів новітня модульна платформа SSA, розроблена фахівцями SAIC Motor UK Technical Centre в Великобританії. Однак, якщо старша модель GS оснащується задньою незалежною підвіскою (на вибір передній або повний привід), то ZS чистої води паркетник з напівзалежною задньою підвіскою (проста балка кручення) і приводом виключно на передні колеса. Та й мотори для субкомпактного кросовера MG ZS менш потужні (120 к.с. і 125 к.с.), ніж у більшого GS (169 к.с. і 220 к.с.).

Дизайн екстер'єру кузова MG ZS демонструє сучасні тенденції автомобільної моди, і, в цілому, досить привабливий. Однак його зовнішність не назвеш супер оригінальною – це такий собі вінегрет – збірний образ з багатьма деталями, запозиченими або підглянутими у інших популярних моделей японських, корейських і європейських кросоверів. При цьому, цей вінегрет в комплексі виглядає акуратно, гідно і досить стильно.

Сучасні фари головного світла зі світлодіодними малюнком денних ходових вогнів, габаритні ліхтарі зі світлодіодним наповненням і тривимірною графікою, велика фальшрадіаторна решітка, стильні бампери, обов'язковий кроссоверний атрибут – пластиковий обвіс по периметру кузова з компактними звісами, спадаюча лінія даху і висхідна лінія підвіконня утворюють динамічний профіль кузова і купеподібну корму. Все це стоїть на легкосплавних 17-дюймових колісних дисках з оригінальним дизайном Octagon Design і гумою 215/50 R17.

Залежно від рівня оснащення новинка отримає тканинну або шкіряну оббивку сидінь, крісла водія і переднього пасажира з солідними валиками бічної підтримки, компактне кермо з пухким ободом, традиційний привід «ручника», просту аудіосистему і кондиціонер або сучасний мультимедійний комплекс з 8-ми дюймовим сенсорним екраном і клімат-контроль.

Загалом, оформлення салону і оснащення центральної консолі досить лаконічне. Велика частина функцій віддана «в розпорядження» того ж сенсорного екрану. Звичними «крутилками» залишилися налаштування кліматичної установки і, трохи вище, окремі кнопки систем першої доступності. До речі, розробкою мультимедійної системи займалися фахівці як концерну SAIC, так і медіа-гіганта Alibaba. Приладова панель аналогово-класична, кермо прикрашене цілим асортиментом різних кнопок.

У автомобіля гальма по колу дискові з передніми вентильованими дисками, електричний підсилювач керма, системи ABS, EBD і EBA. У моторному відділенні під капотом паркетника можлива установка одного з двох бензинових двигунів – атмосферного чотирициліндрового 1,5-літрового (120 к.с. 150 Нм), що поєднується з 6 МКПП і 6 АКПП, або трициліндрового 1,0-літрового турбомотора (125 к.с. 170 Нм), що працює в тандемі з 6 МКПП або роботизованою коробкою передач 7 DCT з двома дисками зчеплення.

 

Щасливої дороги!