Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Ferrari Portofino

 

Ця новинка від Ferrari є найдоступнішим на сьогоднішній день автомобілем у виробничій лінійці італійської компанії і, хоча більшості мандрівників вона все одно недоступна, а усілякі «автофахівці» будуть розповідати, що Portofino – це більш сучасна, покращена і модернізована версія моделі Ferrari California (у модифікації T, від 2014 року), але це авто від кутюр! Навіть споглядання фото цієї красуні викликає приємні емоції!!! Тим паче, що назва моделі пов'язана з італійським курортним містечком Портофіно. Тож помилуймося та помріймо……..

Дизайном екстер'єру кузова нового італійського спорт-кара займалися фахівці з Ferrari Design Centre. Купе-кабріолет отримає не тільки сучасну зовнішність в стилі моделей Ferrari GTC4 Lusso і Ferrari 812 Superfast, але і кузов Fastback з жорстким дахом, розробленим та виготовленим компанією Webasto. Новинка виглядає бездоганно, як з піднятим дахом (шикарне дводверне купе), так і зі складеним дахом (супер стильний кабріолет).

Яскрава передня частина кузова з бумерангами світлодіодних фар головного світла, капотом з незрівнянним рельєфом і масивним бампером з величезними повітрозабірниками і сплітером. Збоку кузов кожною деталлю демонструє динаміку, натиск і азарт. В наявності довгий похилий капот, сильно завалена назад рамка лобового скла, потужно роздуті колісні арки, хитросплетіння виштамповок, хвиль і западин на боковинах кузова, солідна корма. Задня частина кузова вражає розмірами вихлопних труб, стильними світлодіодними габаритними ліхтарями, потужним бампером з величезним дифузором і просто-таки величною кришкою багажника.

Зовнішні габаритні розміри кузова Ferrari Portofino 2018 року складають 4586 мм у довжину, 1938 мм в ширину, 1318 мм у висоту.

Салон нового Ferrari Portofino має посадкову формулу 2+2, але за запевненнями виробника на задніх сидіннях новинки помітно вільніше і комфортніше, ніж у другому ряду моделі Ferrari California, за рахунок більш тонких спинок передніх сидінь. Прибавка мізерна, але для мешканців заднього ряду навіть пара зайвих сантиметрів – вже подарунок.

Архітектура передньої панелі і центральної консолі, розташування органів управління, мультимедійного комплексу та іншого обладнання в салоні нового купе-кабріолета виконана у фірмовому стилі моделей Феррарі. В наявності спортивне кермо з підтятим знизу ободом, високоінформативна панель приладів (комбінація аналогового тахометра з парою бокових цифрових дисплеїв), сучасний мультимедійний комплекс з 10,2-дюймовим кольоровим сенсорним екраном, додатковий дисплей на передній панелі перед пасажиром, модернізована кліматична установка з більшою продуктивністю і новим блоком управління, нові спортивні крісла для водія і переднього пасажира з чудовою бічною підтримкою і електричним регулюванням у 18 напрямків. Для оздоблення салону використовуються виключно високоякісні матеріали (натуральна шкіра, шкіра Nappa, штучна замша Alcantara, полірований алюміній і карбон).

Під капотом нового Ferrari Portofino встановлений 3,9-літровий V8 бітурбо, що дістався новинці від California T. Італійські мотористи, звичайно, поліпшили характеристики двигуна, змінивши програму управління, оснастивши двигун поршнями і шатунами з кращою продуктивністю, паралельно змінивши геометрію випускного тракту для зниження ефекту турбоями. В результаті бензиновий 3.9 twin-turbo V8 видає заповітні 600 сил і 760 Нм максимального крутного моменту в широкому діапазоні оборотів двигуна від 3000 до 5600 (мотор California T міг похвалитися лише 560 конячками і 755 Нм крутного моменту). Динаміка розгону від 0 до 100 км/год становить всього 3,5 сек, максимальна швидкість 320 км/год.

Також в технічній начинці нового купе-кабріолета з Маранелло присутні керований за допомогою електроніки задній диференціал E-Diff3 (3 покоління агрегату), амортизатори заповнені магнітореологічою рідиною і електричний підсилювач рульового управління, що забезпечує більш гострий відгук на обертання кермом (кермо на 7% гостріше, ніж у Ferrari California). Коробка залишилася колишня 7-ступінчаста автоматична з кнопковим управлінням на центральному тунелі (міняти передачі також можна за допомогою зручних клавіш на кермі).

Світова прем'єра Ferrari Portofino у вересні 2017 року рамках автошоу у Франкфурті. Продажі нового купе-кабріолета стартують навесні наступного 2018 року за ціною від €190000.

 

Вдалих та змістовних подорожей!