Jaguar E-Pace
Це авто дозволить оглянути цікаву пам’ятку не лише збоку, але і, якщо ви вправний водій – згори, адже на офіційній презентації Jaguar E-Pace встановив світовий рекорд, здійснивши неймовірний стрибок з переворотом. Ще та кішечка……..А трансмісія авто в горішніх комплектаціях взагалі крутить окремо кожне колесо, що неабияк допоможе не тільки на бездоріжжі, а й, наприклад, у Києві, коли спішиш, а ці олені….. яких треба постійно об’їжджати з усіх боків…. ну, кияни знають!
Творці нового міського кросовера від Jaguar відразу нарекли модель baby F-Pace, при цьому не забувши візуально закріпити цей факт. Силуети дорослого ягуара і дитинчати, що йде за ним слід у слід, розташувалися в нижньому правому куті лобового скла. А варто лише відкрити двері, таке ж зображення проектується на дорожнє покриття поруч з кросовером.
Новий компактний міський SUV Jaguar E-Pace отримав настільки стильний і яскравий кузов, що в новинку можна закохатися тільки за зовнішність. При цьому дизайнери, які створювали стильний образ «і-Пейса», постаралися максимально використовувати дизайнерські фішки від родстера Jaguar F-type, кросовера Jaguar F-Pace і навіть спорт-кара Aston Martin Vantage.
У підсумку перед нами кузов компактного кросовера з пишними формами, що дозволяють Jaguar E-Pace виглядати більшим за свої реальні розміри. В наявності матричні світлодіодні фари головного світла (виглядають немов величезні діаманти), фірмова фальшрадіаторна решітка Jaguar і величезні повітрозабірники на тілі масивного переднього бампера, стрімкий і динамічний профіль кузова з сильним нахилом рамки лобового скла, куполоподібним дахом і високим підвіконням бокових стекол, величезні колісні арки, здатні прийняти навіть 21-дюймові колеса, солідна корма з компактними дверима багажного відділення, прикрашена вузькими габаритними ліхтарями з LED начинкою і акуратним бампером з потужними насадками системи випуску відпрацьованих газів.
Довжина кузова Jaguar E-Pace 2017 року складає 4395 мм, з 2681 мм колісної бази. Для кросоверу пропонується купа варіантів легкосплавних 17-21 дюймових дисків і 11 варіантів кольору емалі для забарвлення кузова.
П'ятимісний салон нового «котика» потішить оригінальним оформленням інтер'єру, якісними матеріалами оздоблення і масою сучасного обладнання. Оригінальна архітектура передньої панелі і центральної консолі, орієнтованої на водія, крісла першого ряду з анатомічним профілем спинки з солідною бічною підтримкою, зручні сидіння заднього ряду та значне багажне відділення, що дозволяє перевозити від 577 літрів при стандартному положенні роздільної 60/40 спинки заднього дивану до 1234 літрів максимального об’єму за умови її складання.
Список стандартного оснащення новинки досить солідний: Anti-lock braking system (ABS), Emergency brake assist (EBA), Emergency brake lights (EBL), Corner Brake Control (CBC), Hill Start Assist (HSA), Trailer Stability Assist (TSA), Electronic Traction Control (ETC), Roll Stability Control (RSC) і Dynamic Stability Control (DSC). Ще більший вибір додаткових опцій, серед яких: система кругового огляду, проекційний дисплей Head-Up Display Jaguar, цифрова повнокольорова панель приладів з 12,3-дюймовим екраном, мультимедійна система з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм Touch Pro (навігація, Wi-Fi 4G), аудіосистема преміум-класу Meridian з 15 динаміками потужністю 825 Вт, двері багажного відділення з функцією безконтактного відкриття, адаптивні фари головного світла, автоматичний паркувальник, 10 подушок безпеки (одна зовнішня для пішоходів), адаптивний круїз-контроль, та ще купа електронних помічників і асистентів.
При створенні нового Jaguar E-Pace інженери за основу взяли платформу Range Rover Evoque, але модернізували і поліпшили візок. Таким чином, Ягуар отримав передню підвіску з важелями з алюмінію і стійками McPherson, а задня підвіска мультиважільна Integral Link, змонтована на підрамнику зі сталі. В якості опції пропонуються адаптивні амортизатори, які змінюють в залежності від умов руху і якості дорожнього покриття ступінь демпфування. Силовий каркас кузова нового компактного кросовера від Ягуар виготовляється з декількох сортів високоміцної сталі, а також деталей з магнієвих і алюмінієвих сплавів. Бічні двері і задні крила штампуються з тонкої, але при цьому міцної сталі, а капот, дах, передні крила та двері багажного відділення з алюмінію.
Під капотом нового міського паркетника Jaguar E-Pace пропишуться виключно чотирициліндрові 2,0-літрові бензинові і дизельні двигуни сімейства Ingenium потужністю від 150 до 300 конячок. Мотори потужністю до 200 сил можуть комплектуватися як 6 МКПП так і 9 АКПП, приводом на передні колеса або повноприводною трансмісією. Дизельні версії Jaguar E-Pace: D150 (150 к.с. 380 Нм), D180 (180 к.с. 430 Нм) розганяється від 0 до 100 км/год за 9,3 сек, D240 (240 к.с., 500 Нм) здатний набрати 100 км/год за 7,4 сек. Бензинові версії Jaguar E-Pace: P250 (249 к.с. 365 Нм) розгін від 0 до 100 км/год за 7,0 сек, P300 (300 к.с., 400 Нм) вистрілює до першої сотні за 6,4 сек.
Цікаво, що повнопривідні версії нового кросовера з моторами D150, D180 і P250 оснащуються звичайною багатодисковою муфтою Haldex, що вмикає задні колеса в разі потреби – при пробуксовці передніх коліс. А ось кросовер з 240-сильним дизельним і 300-сильним бензиновим моторами комплектується просунутою системою Active Driveline (електронно керовані пакети фрикціонів окремо для кожного заднього колеса і додаткове зчеплення, здатне відключати осі паралельно з карданом). На практиці така система дозволяє більш впевнено пересуватися не тільки бездоріжжям, але і при русі в агресивному режимі на звичайних дорогах, правильно і швидко підключаючи задні колеса. Точно, машина, створена для киян!!!
Вдалих та змістовних подорожей!