Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Porsche Cayenne 3-го покоління

 

Інформація про цю новинку від Порше зацікавить, насамперед, «мажорних» мандрівників, яким не так важливо куди їхати, як на чому їхати! Хоча, Porsche Cayenne довезе куди треба! Третє покоління цієї моделі стало ніби завершенням довгої еволюції, коли інженери та дизайнери поступово доводили до досконалості кожну деталь та лінію автомобіля, при цьому не виходячи за рамки концепції. Чи досягли вони бажаного ідеалу, якраз «мажорні» мандрівники невдовзі зможуть оцінити!

При побіжному погляді на кузов нового покоління Porsche Cayenne (особливо спереду і збоку) новинку досить легко сплутати з кросовером попередньої генерації. Насправді ж дизайнери німецької компанії створюючи образ нового покоління преміального кросовера постаралися максимально зберегти стильну зовнішність попередника, який так полюбився клієнтам. Новинка отримала більш виразну і сувору зовнішність. Фари головного світла і фальшрадіаторна решітка більш чіткі, капот з більш виразним рельєфом, присутні більші задні двері і характерні виштамповки на боковинах кузова. Корма кросовера прикрашена вузькими світлодіодними габаритними ліхтарями, з'єднаними між собою вузькою світлодіодною смугою, ось, мабуть, найяскравіша відмінність між новою і старою моделями преміального німецького кросовера.

Кузов нового покоління Porsche Cayenne зварений з різних сортів звичайної та надміцної сталі, а також алюмінію, якого у новинці використано значно більше за попереднє покоління моделі. З алюмінію виробляються капот і двері багажного відділення, крила і дах, фронтальні силові каркаси кузова, панель підлоги і багато елементів підвіски. Таким чином, споряджена маса кузова базової версії нового Cayenne всього 1985 кг, що на 55 кг менше, від базової версії попереднього покоління кросовера. Цікаво, що скинути зайву вагу дозволив навіть новий літій-іонний акумулятор, який прийшов на зміну свинцево-кислотній акумуляторній батареї.

Зовнішні габаритні розміри Porsche Cayenne 2018 року складають 4918 мм у довжину, 1983 мм в ширину, 1696 мм у висоту, з 2895 мм колісної бази. Новий Cayenne зберіг розміри колісної бази попереднього покоління моделі, але при цьому кузов новинки збільшився в довжину на 63 мм і в ширину на 44 мм, а ось у висоту кросовер поменшав на 9 мм. Для нового покоління Порше Каєн пропонуються 19-21 дюймові колеса (легкосплавні диски і низькопрофільні шини), при цьому передбачена можливість встановлення задніх шин більш широких, ніж передніх.

В інтер'єрі нового покоління Cayenne досить багато запозичень від Panamera. В наявності приладова панель з аналоговим циферблатом тахометра в центрі та парою 7-дюймових кольорових екранів, що розмістилися з боків, компактне мультифункціональне кермо з трьома спицями. На вершині центральної консолі великий широкоформатний 12,3-дюймовий кольоровий екран мультимедійної системи (підтримка Apple CarPlay і Android Auto, Wi-Fi, інтернет 4G), а трохи нижче, на уступі, практично повністю сенсорна панель управління, що відповідає за керування допоміжними функціями авто (клімат-контроль, підігрів, вентиляція і масаж крісел та інші дрібниці).

Уже в базовій комплектації новий Каєн оснащений досить багато: повністю світлодіодні фари головного світла і світлодіодна люстра задніх габаритних ліхтарів, шкіряне оздоблення салону, крісла водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань і підігрівом, двозонний клімат-контроль, просунутий мультимедійний комплекс, цифрова панель приладів (тільки тахометр аналоговий), 8 подушок безпеки. За доплату матричні світлодіодні фари, чотиризонний клімат-контроль, система нічного бачення, підігрів і вентиляція всіх сидінь, панорамний дах з люком, аудіосистеми преміум класу Bose і Burmester, активний круїз-контроль (InnoDrive).

Незважаючи на збережені розміри колісної бази, в 5-місному салоні нового покоління кросовера Cayenne помітно більше місця, а корисний об'єм багажного відділення при стандартному положенні роздільних спинок виріс до 770 літрів (на 100 більше, ніж у попереднього покоління моделі). Однак, склавши спинки заднього ряду будуть доступні лише 1710 літрів, а у попередника багажник міг похвалитися аж 1780 літрами максимального обєму.

В основі «третього» Cayenne коротка модифікація платформи MLB Evo з відстанню між осями в 2895 мм і повністю незалежною архітектурою підвіски (передня дво-, задня багатоважільна). На кросовер стандартно встановлюються трикамерна пневмопідвіска (змінює величину дорожнього просвіту) і повнопривідна трансмісія Porsche 4D Chassis Control, а також адаптивні амортизатори PASM, активні стабілізатори поперечної стійкості і механізм підрулювання задніх коліс в якості опції. Стандартно встановлюються чавунні гальмівні диски, а опційно гальмівні диски Porsche Surface Coated Brake (чавунні диски з вольфрам-карбідним покриттям) і високоефективні, але дорогі вуглецево-керамічні.

Зі старту продажів нова генерація Porsche Cayenne доступна до замовлення в двох версіях, і поки тільки з бензиновими моторами. Базовий Porsche Cayenne з турбованим 3,0-літровим V6 (340 к.с. 450 Нм) в парі з 8 АКПП Tiptronic S забезпечує динаміку розгону від 0 до 100 км/год за 6,2 сек (при наявності пакету Sport Chrono за 5,9 сек), максимальна швидкість 245 км/год. Більш потужна версія Porsche Cayenne S оснащується 2,9-літровим V6 biturbo (440 к.с. 550 Нм) в компанії з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Tiptronic S. Розгін до 100-ні займає 5,2 сек (з опційним пакетом Sport Chrono за 4,9 сек), максимальна швидкість 265 км/год.

 

Невдовзі німецький виробник розширить лінійку топовою версією Porsche Cayenne Turbo з 550-сильним бензиновим мотором V8 biturbo. А ближче до осені 2018 року Porsche обіцяє підготувати і представити гібридну версію Cayenne з силовими установками потужністю до 700-сил і можливістю підзаряджатися від розетки, а також версії кросовера з дизельними моторами Porsche Cayenne Diesel і Porsche Cayenne Diesel S.

Світова прем'єра Cayenne 3 відбулася в рамках Frankfurt Motor Show 2017, у вересні. Старт продажів нового покоління Порше Каєн в Європі припаде на кінець 2017 року за ціною від €75000 за базову версію та від €92000 за більш потужну 440-сильну версію Porsche Cayenne S.

 

Вдалих та змістовних подорожей!

Додати коментар


Захисний код
Оновити