Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Bentley Continental GT 3 покоління

 

Клас цього автомобіля сам говорить за себе – Grand Tourer. Тобто будь-яка поїздка в цьому красені від Bentley уже є грандіозною подією! Тож, якщо ви звикли отримувати від життя краще, назбирайте грошенят та влаштуйте собі Ґранд Тур у автомобілі, котрий виробником анонсований, як найкращий у світі в цьому класі!

Команда дизайнерів, що створювала новий образ розкішного британського купе, схоже, намагалася зберегти знайомий образ і пропорції кузова 2 покоління моделі, надавши йому більш естетичного і привабливого вигляду. Взявши за основу кузов попередника, дизайнери легкими рухами прибрали все те, що здалося їм зайвим, доповнивши кузов нового покоління Continental GT більшою і соліднішою фальшрадіатроною решіткою, більш виразними фарами головного світла і незрівнянними овальними габаритними ліхтарями та такими ж насадками вихлопних труб. Також варто відзначити, що пишні виштамповки, які розширюють передні і задні колісні арки, й ті побільшали. У наявності 100% спадкоємність поколінь, але, звичайно, новий Bentley Continental GT виглядає крутіше і солідніше попередника.

Третя генерація розкішного британського купе примірявши новий «візок» від PorschePanamera (2 покоління базувалося на платформі D1, що дісталася моделі від седана Volkswagen Phaeton), отримала двоважільну передню підвіску, багатоважільну задню підвіску, трикамерні пневматичні опори, систему повного приводу з керованою електронікою багатодисковою муфтою, розумні амортизатори з адаптивним керуванням, а також активні стабілізатори поперечної стійкості, що запобігають надмірним кренам кузова в поворотах за допомогою електромеханічних актуаторів, що працюють від 48-вольтової бортової мережі.

У конструкції нового кузова Bentley Continental GT 3 покоління широко використовуються високоміцна сталь і алюміній (зовнішні панелі кузова виготовляються за технологією формування з крилатого металу при температурі в 500°С), що дозволило знизити споряджену масу новинки на цілих 80 кг до 2244 кг в порівнянні з моделлю минулого покоління. При цьому інженерам вдалося забезпечити купе чудовим розподілом маси по осях: на передню вісь припадає 45% маси, а на задню 55%.

Зовнішні габаритні розміри кузова Bentley Continental GT 2018 року складають 4805 мм у довжину, 1954 мм в ширину, 1392 мм у висоту, з 2851 мм колісної бази. Розміри колісної бази нового покоління британського купе класу Grand Tourer виросли аж на 105 мм в порівнянні з моделлю минулого покоління. Коефіцієнт лобового аеродинамічного опору кузова «третього» Bentley Continental GT становить 0,29 Сх. Для купе стандартно пропонуються шикарні 21-дюймові диски з шинами 265/40 R21 для передньої осі і 305/35 R21 для задньої осі. В якості опції більші 22-дюймові колеса з гумою 275/35 R22 спереду і 315/30 R22 ззаду. Об'єм багажного відділення дводверного купе нового покоління становить 358 літрів. Скажемо, не густо, але для двох пасажирів ґранд-категорії вистачить!

Якщо зовнішність нового британського розкішного купе демонструє еволюційні процеси за мотивами попередників, то в інтер'єрі справжня революція. В наявності віртуальна панель приладів, фантастично оригінальна тристороння секція на центральній консолі (в запаркованому стані автомобіля центральна консоль глуха і продовжує стильне оздоблення передньої панелі, а після увімкнення запалювання перед вами величезний 12,3-дюймовий кольоровий екран мультимедійного комплексу, а на третій стороні аналогові циферблати з показаннями температури, компаса і годинника).

Далі більш традиційні і звичні атрибути розкішного купе, але все одно вони не перестають вражати своїм неповторним виглядом і високою функціональністю. Салон оздоблений шкірою, шпоном і алюмінієм, карти дверей, передні крісла і задні сидіння оздоблені комбінованою натуральною шкірою, водійське і пасажирське крісла з електроприводами регулювань, підігрівом, вентиляцією і масажем. Аудіосистема з 9 динаміками потужністю 650 Вт, за доплату більш преміальна аудіосистема Bang&Olufsen з 16 динаміками та віддачею 1500 Вт або ж 2200 ватна Naim з 18!!! динаміками і величезний вибір кольорів і фактури шкіри, а також купа варіантів шпону з цінних порід дерева.

Не забули в Bentley Motors про пасивну та активну безпеку. У авто присутні матричні світлодіодні фари головного світла і задні світлодіодні габаритні ліхтарі з оригінальною тривимірною графікою, за доплату пропонуються система попередження про появу пішоходів, система розпізнавання дорожніх знаків, камери, що забезпечують круговий огляд (пакет City) і адаптивний круїз-контроль з помічником при русі в пробках, проекційний дисплей на лобовому склі, система утримання авто в смузі руху, система нічного бачення і система превентивного гальмування (пакет Touring).

Мотор, встановлений під капотом нового покоління купе Continental GT – 6,0-літровий W12 TSI (635 к.с. 900 Нм) з парою турбокомпресорів twin scroll, комбінованою системою впорскування палива та з функцією деактивації половини циліндрів. Потужний двигун, сучасна роботизована преселективна 8-ступінчаста коробка передач з двома дисками зчеплення і повний привід наділяють купе незрівнянними динамічними і швидкісними характеристиками: розгін від 0 до 100 км/год займає всього 3,7 сек, максимальна швидкість 333 км/год. Споживання палива становить від 12,2 літрів в комбінованому режимі руху до 17,7 літрів чисто в міському режимі.

Нова генерація Bentley Continental GT надійде в продаж у Європі навесні 2018 року за ціною орієнтовно в €200 000,00 за Bentley Continental GT з 635-сильним бензиновим W12. Незабаром очікуються прем'єри Bentley Continental GT з бензиновим V8 і навіть гібридної версії купе, в модельній лінійці з'явиться і відкрита версія – кабріолет Bentley Continental GT Convertible.

 

Вдалих та змістовних подорожей!