Genesis G70
Кожен поважний автовиробник має тримати у портфелі преміальний бренд, інакше який же він поважний? Тож, якщо вам приїлися ці Audi, BMW та всілякі Mercedes-и та Lexus-и, киньте своє око на >Genesis, можливо, в цих автомобілях вам вдасться віднайти щось нове та виділитися з мажорного натовпу! Тим паче, бренд активно розвивається та завойовує місце на ринку та не страждає жлобством до комплектації авто………
Новий седан G70 розширює модельну лінійку бренду Genesis до 3 моделей і стає чудовим доповненням до більших та дорожчих седанів Genesis G80 і Genesis G90. Спортивний Genesis G70 має масу переваг, здатних у себе закохати. По-перше, витончений, стильний, динамічний і харизматичний дизайн екстер'єру кузова. По-друге, шикарний, преміальний салон з солідним набором найсучаснішого обладнання та оздоблювальними матеріалами високої якості. По-третє, можливість вибору з трьох потужних двигунів: бензинові 2.0 turbo і 3.3 V6 turbo, турбо дизель R 2.2 VGT. По-четверте, найбільший в класі набір систем безпеки і електронних помічників. За запевненнями творців моделі – Genesis G70 є найдосконалішим авто у європейському D-класі.
Дизайн екстер'єру кузова седана Genesis G70 створений за мотивами шоу-кара Genesis New York Concept Car, показаного навесні 2016 року. Серійний автомобіль, звичайно, виглядає менш ефектно, ніж концепт, але вельми і вельми привабливо. В наявності велика трапеція фальшрадіаторної решітки, потужний передній бампер з оригінальними секціями повітрозабірників, завужені світлодіодні фари головного світла, харизматичний рельєф капоту, спортивні зовнішні дзеркала на тонких тримачах – такий автомобіль спереду. Профіль авто демонструє класичний триоб'ємний кузов седан з довгим капотом, великими бічними дверима, витонченим куполом даху, що стікає через стійки з сильним нахилом на компактну корму. Доповнюють картину при огляді седана збоку зябра на передніх крилах, пишно роздуті передні і задні колісні арки, в циркульних вирізах яких розміщуються 19-дюймові колеса (легкосплавні 19-дюймові диски з п'ятьма здвоєними спицями і низькопрофільні шини Michelin в розмірі 225/40 ZR19).
Задня частина кузова спортивного корейського седана – апогей стилю і витонченості: компактна кришка багажника з акуратним спойлером, оригінальні плафони габаритних ліхтарів зі світлодіодним наповненням, потужний і солідний бампер з дифузором і овальними насадками вихлопних труб, інтегрованими в його тіло. Зовнішні габаритні розміри кузова Genesis G70 2018 року складають 4685 мм у довжину, 1850 мм в ширину, 1400 мм у висоту, з 2835 мм колісної бази. Габаритна довжина кузова седан G70 на 145 мм менша, ніж у співплатформенної моделі Kia Stinger, в основному за рахунок меншої відстані між осями.
П'ятимісний салон нового спорт-седана Genesis з індексом G70 шикарний, розкішний, стильний і функціональний, орієнтований в першу чергу на водія, але вельми комфортний і зручний для пасажирів. Натуральна і штучна шкіра Nappa чудової якості, м'який пластик з тактильно приємною фактурою, декоративні вставки з полірованого металу – такі матеріали оздоблення. Салон доступний до замовлення в п'яти колірних рішеннях Vanilla Beige, Velvet Burgundy, Sandstorm Gray, Tobacco Brown і Obsidian Black. Додатково пропонуються два ексклюзивних виконання інтер'єру Sports Gray і Sports Red для Genesis G70 Sport.
Як зазначено вище, салон седана в першу чергу орієнтований на водія. Центральна консоль з встановленим на вершині кольоровим сенсорним 8-дюймовим екраном мультимедійного комплексу (MirrorLink, Apple CarPlay і Android Auto) і інтуїтивно зрозумілим блоком управління трьохзонним клімат-контролем розгорнута у бік водія та прекрасно поєднується з масивним центральним тунелем, що ділить передню частину салону на два кокпіта. Перед водієм високоінформативна панель приладів з аналоговими шкалами тахометра і спідометра, розміченого до 300 км/год, великим кольоровим багатофункціональним екраном маршрутного комп'ютера, мультифункціональне кермо компактного розміру з яскраво вираженими приливами в зоні правильного хвату.
Спортивні крісла водія і переднього пасажира з гарною бічною підтримкою доповнені електроприводом регулювань, підігрівом, вентиляцією і масажем. Водійське сидіння оснащується просунутою фішкою smart posture control system – система самостійно оцінює габарити водія і налаштовує положення крісла, керма, дзеркал заднього виду і heads-up display.
З сучасного обладнання і просунутих систем безпеки хотілося б відзначити аудіосистему преміум-класу Lexicon з 15 динаміками, що забезпечують об'ємне звучання, Forward Collision-Avoidance Assist, Highway Driving Assist, Blind spot Collision Warning і Driver Awareness Warning, а також Active Sound Design – система синтетичного звуку, 9 подушок безпеки, активний капот, що піднімається вгору в разі наїзду на пішохода.
Новий корейський спорт-седан з повністю незалежною схемою підвіски (стійки McPherson спереду і багатоважілька ззаду), дисковими гальмами всіх коліс і задніми ведучими колесами (в якості опції повний привід). В наявності також Launch Control, система векторизації тяги, диференціал підвищеного тертя і адаптивні амортизатори за доплату. Новинка оснащується двома бензиновими турбованими моторами і одним турбо дизелем, коробка передач для всіх моторів одна – 8 АКПП.
Бензинові версії Genesis G70: чотирициліндровий турбо мотор Theta II 2.0 T-GDI (252 к.с. 353 Нм) при наявності Sports Package потужність збільшується до 255 сил та більш потужний шестициліндровий турбодвигун Lambda II V6 3.3 T-GDI (370 к.с. 510 Нм) для моделі Genesis G70 Sport забезпечує спортивний седан динамікою розгону від 0 до 100 км/год за 4,7 сек і максимальною швидкістю в 270 км/год. Дизельний мотор для Genesis G70 один – це економічний чотирициліндровий турбодизельний R-FR 2.2 VGT (202 к.с. 441 Нм).
Новий спорт-седан Genesis G70 представлений офіційно в Hyundai Genesis Design Center, розташованому в Нам’яні (Південна Корея). Світова прем'єра третьої моделі преміального бренду запланована в рамках Los Angeles Auto Show в грудні 2017 року. Чи будуть поставки в Україну – час покаже!
Вдалих та змістовних подорожей!