Пам'ятки Австрії. Каринтія. Озеро Мілльштаттер-Зеє
Millstatter See
Найкрасивіше озеро Каринтії. Мілльштаттер-Зеє розташоване північніше долини річки Драви у Шпиталь, друге за величиною купальне озеро Каринтії (12 км в довжину і 1,5 км завширшки, розташоване на висоті 588 м над рівнем моря). Це озеро славиться своєю красою, його береги незвичайно мальовничі, глибина озера перевершує Вертер-зее (Wörthersee). Клімат на його північному березі найбільш сприятливий, тому тут розташовані відомі курорти - Зеебоден (Seeboden), Мілльштатт (Millstatt) і Дебріах (Döbriach).
Пам'ятки Австрії. Каринтія. Сталактитова печера Гриффен
Tropfsteinhöhle Griffen
Сталактитова печера Гриффен лежить біля підніжжя гори Бургберг у селищі Гриффен. Більше 20 000 років вона служила укриттям людям, потім надовго була забута. Її виявили знову в останні місяці Другої світової війни під час пошуку бомбосховища. У 1956 році ця печера стала відкритою для відвідувань, а в 1957 р. зарахована до природних пам'ятників.
Пам'ятки Австрії. Каринтія. Водоспад Раггашлюхт
Raggaschlucht
Гірський потік Рагга, що впадає в річку Мель, прорізав в горах одну з найкоротших і вражаючих ущелин Каринтії - Раггашлюхт. Довжина - всього 800 метрів, при цьому ущелина настільки вузька, що місцями можна дістати руками до обох її стін. Раггашлюхт доступний для перегляду з 1882 року, коли в цьому карколомному місці вперше вдалося врізати містки для пішоходів. У 1978 році каньйон був оголошений Національним пам'ятником.
Пам'ятки Австрії. Каринтія. Кельнбрайншперре
Kölnbreinsperre
Мальта - Хохальм Штрассе.
Шлях, прокладений по високогірних альпійських луках, є однією з найкрасивіших екскурсійних доріг Австрії, яка проходить по самому центру прекрасної місцевості високогірного масиву Тауерн. Кінцевий пункт цієї дороги - Кельнбрайншперре - гребля з бетону, висота стін якої становить 200 метрів.
Пам'ятки Австрії. Каринтія. Високогірна дорога Ґросґлокнер
Hochalpenstraße Großglockner
Побудувати цю дорогу було справжнім подвигом. Все почалося зі сміливого проекту у 1924 році, який видався уряду Австрії на той час нереальним. Але страшне безробіття і криза змусили владу відновити проект будівництва туристичної Трансальпійської дороги, щоб дати роботу 3200 людям. Остаточне рішення про будівництво було прийняте восени 1929 року.