Peugeot 508 2 покоління 2018 року
Змінивши покоління (дебют першого Peugeot 508 відбувся восени 2010 року), французька модель європейського D-класу приміряла новий «візок», отримала потужні турбовані бензинові та турбодизельні двигуни (пізніше з'явиться гібридна версія), а також високоергономічний салон «i-Cockpit» практично повністю уніфікований з салоном кросовера Peugeot 5008 другої генерації. При цьому, крім агресивної передньої частини кузова і шикарної корми з компактним уступом кришки багажника, немов у фастбека, новий седан хизується стрімким і динамічним профілем з сильним нахилом передньої і задньої стійок куполоподібного даху, компактним боковим склінням і безрамковими бічними дверима, як у 4-дверних купе.
Конкурувати французькому седану доведеться з такими ж представниками D-класу: Citroen C5, Ford Mondeo, Hyundai Sonata, Kia Optima, Mazda 6 і Opel Insignia ... ось тільки ціна у французького седана явно зависока. З іншого боку, конкуренти з бізнес-класу не володіють таким високотехнологічним інтер'єром, створеним з використанням фірмової розробки французької компанії «i-Cockpit». Тож поряд з останніми новинками бренду Пежо в особі кросоверів Peugeot 3008 і Peugeot 5008 другої генерації, а також компактвена Peugeot Rifter, седан Peugeot 508 став справжнім гаджетом на колесах.
Зовнішні габаритні розміри кузова нового Peugeot 508 2018 року складають 4750 мм у довжину, 1840 мм в ширину, 1400 мм у висоту, з 2790 мм колісної бази.
Окинувши поглядом лише раз салон нового Пежо 508 неможливо залишитися байдужим до такого інтер'єру. Зрозуміло, що на фото в огляді представлений салон максимально упакованої комплектації новинки, а в базовій комплектації все не так шикарно, але за фактом внутрішнє оформлення відмінне. В наявності високо розташована цифрова багатофункціональна панель приладів з 12,3-дюймовим дисплеєм, спортивне мультифункціональне кермо з підкермовими пелюстками, розгорнута в бік водія центральна консоль з великим кольоровим екраном просунутої мультимедійної системи (мультимедіа, клімат-контроль, камера заднього виду, навігація, дружба зі смартфонами, голосове управління і сприйняття помаху руки) і тумблерами в авіаційному стилі, потужний тунель між передніми кріслами зі зручним джойстиком управління АКПП, кнопкою start/stop двигуна, клавішами електронного ручника і управління системою Drive Mode.
Далі крутіше: аудіосистема Focal, преміальні матеріали оздоблення (шкіра Nappa і Alcantara, натуральне дерево і полірований алюміній), фонове світлодіодне підсвічування салону, крісла водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань, підігрівом, вентиляцією і масажем, підігрів і вентиляція задніх сидінь, майданчик для бездротового заряджання смартфонів. Ні, Peugeot явно поліз конкурувати з Audi, BMW та Mercedes-Benz!
На сторожі безпеки водія і пасажирів 9 подушок безпеки, адаптивний круїз-контроль і Automatic Emergency Braking System, система розпізнавання дорожніх знаків, система, що стежить за першими ознаками втоми водія, асистенти, які стежать за об'єктами в сліпих зонах дзеркал заднього виду і за можливим несанкціонованим перетином лінії розмітки, помічник при старті в гору, автоматичний паркувальник, система кругового огляду.
Друге покоління седана Пежо 508 оснащується тільки найпотужнішими і новітніми моторами. Це бензиновий турбований двигун 1.6 PureTech потужністю в 180 к.с. і 225 сил, а так само три турбо дизеля – 1.5 BlueHDi (130 к.с.), 2.0 BlueHDi (160 к.с.) і 2.0 BlueHDi (180 к.с.). Для початкового дизельного мотора на вибір 6 МКПП або 8 АКПП, а для всіх інших двигунів за замовчуванням 8-ступінчаста автоматична трансмісія. Протягом найближчого року французи обіцяють представити дизель-гібридну версію новинки з повним приводом (дизель передає тягу на передні колеса, електричний мотор обертає задні), за попередньою інформацією, сумарна потужність силової установки становитиме близько 300 к.с..
Старт продажів нового седана Пежо 508 запланований на жовтень-листопад 2018 року за ціною від €33000. Основними ринками збуту для новинки стануть Китай і Європа.
Вдалих та змістовних подорожей!