Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Peugeot 208, 2-го покоління 2019 року

Peugeot 208 другого покоління базується на платформі CMP/e-CMP, що дозволила знизити споряджену масу кузова новинки в середньому на 30 кг у порівнянні з першим поколінням Пежо 208, а також поліпшити аеродинамічні характеристики компактного автомобіля, підвищити кліматичний і вібраційний комфорт салону, зменшити тертя в приводі. При цьому нова генерація компакта Peugeot хизується сучасним і стильним дизайном зовнішності, виконаним в стилістиці старшої моделі Peugeot 508 2 покоління 2018 року, і високоергономічним салоном, який отримав нову версію інтерфейсу i-Cockpit з віртуальною панеллю приладів, присмаченою 3D-ефектами.

 

Для нової генерації Пежо 208 з двигунами внутрішнього згоряння (бензин та дизель) передбачено 5 комплектацій – Access, Active, Allure, GT Line і GT. Є також електрична версія Peugeot e-208 з оригінальними деталями екстер'єру кузова у вигляді фальшрадіаторної решітки зі штрихами в колір кузова і логотипом компанії , що змінює колір залежно від кута огляду, а також буквами «e», що прикрашають задні стійки даху і кришку багажного відділення.

В цілому ж кузов нового Пежо 208 незалежно від того, яка перед нами версія, дизель, бензинова або електро, виглядає стильно, сучасно, яскраво і імпозантно. Передня частина кузова новинки виставляє напоказ капот з оригінальним рельєфом, акуратні фари головного світла (для максимальних комплектацій GT Line і GT повністю світлодіодні), доповнені характерними світлодіодними ходовими вогнями у формі бивнів, велику фальшрадіаторну решітку і солідний бампер з прорізом нижнього повітрозабірника і оригінальною пластикою.

Збоку кузов нового компактного хетчбека демонструє компактний капот, циркульні колісні арки, дуті поверхні дверей з високою підвіконною лінією, занижені стійки даху, що статечно стікають до задньої частини кузова, солідну і потужну корму.

Задня частина кузова виглядає потужно і привабливо. В арсеналі корми компактні двері багажного відділення з солідним спойлером, стильні світлодіодні габаритні ліхтарі, якісно спрофільований бампер з органічною чорною вставкою і додатковими світловими елементами.

Зовнішні габаритні розміри кузова Peugeot 208 2019 року складають 4055 мм у довжину, 1745 мм (1960 мм з урахуванням корпусів дзеркал заднього виду) в ширину, 1430 мм у висоту, з 2540 мм колісної бази. Новий Пежо 208 в порівнянні з попередником став нижче на 30 мм, але істотно на 93 мм збільшився в довжину, став ширше на 6 мм і отримав збільшену, але всього на 2 мм, колісну базу. Корисний об'єм багажного відділення у нового Пежо 208 становить 311 літрів (за умови навантаження до рівня захисної шторки). Довжина багажника до спинки сидінь другого ряду – 674 мм, ширина - 1018 мм, висота - 536 мм.

Салон 2 покоління Peugeot 208 – це демонстрація сучасного, ергономічного, просунутого інтер'єру, з масою устаткування, акуратно зібраного з використанням матеріалів оздоблення високої якості. Виробник обіцяє мінімальні і рівні зазори між деталями салону, тактильно приємні матеріали оздоблення, і навіть можливість замовити декоративні вставки з карбону.

В арсеналі нового Пежо 208 інтер'єр Peugeot i-Cockpit з цифровою панеллю приладів і сенсорним центральним дисплеєм мультимедійного комплексу діагоналлю 5,0, 7,0 або 10,0 дюймів, спортивне мультифункціональне кермо, зручний блок управління кліматичною установкою, кнопки в авіаційному стилі, що відповідають за роботу допоміжного обладнання, передні крісла з солідною бічною підтримкою, бездротова зарядка для смартфона. Мультимедійні системи з функціями MirrorLink, Apple CarPlay, Android Auto, також присутня навігація TomTom з 3D-картами і камера заднього виду за доплату.

Чим найбільше дивує новий Peugeot 208, так це безпрецедентною, як для авто європейського B-класу, кількістю електронних помічників і асистентів. В якості стандартного і додаткового устаткування для нової генерації Пежо 208 пропонуються електричне гальмо стоянки, адаптивний круїз-контроль з функцією stop&go, у версій з «автоматом» працює від швидкості в 0 км/год (у автомобілів з механікою працює від 30 км/год і позбавлений функції stop&go), активний асистент, що утримує авто точно по центру смуги руху, асистент паркування (повне керування автомобілем, починаючи від педалей акселератора і гальма, закінчуючи кермом), системами автоматичного гальмування з функцією виявлення пішоходів і велосипедистів, що працює як вдень так і вночі, система, що стежить за станом водія, автоматичне керування дальнім світлом фар, система розпізнавання дорожніх знаків і обмежувач швидкості руху, активна система стеження за об'єктами в сліпих зонах дзеркал заднього виду з функцією коригування руху при загрозі контакту з іншим автомобілем. Навіть не віриться, що такий набір обладнання пропонується для субкомпактного хетчбека.

Технічні характеристики Peugeot 208 2-го покоління 2019 року.

Як сказано на початку огляду новий Пежо 208 зі старту продажів буде запропонований європейським автолюбителям з дизельним, бензиновими і електричним силовими агрегатами. Дизельний Peugeot 208 комплектується чотирициліндровим турбодизелем 1.5 BlueHDi (100 к.с.) в компанії з 6 МКПП. Бензинові версії оснащуються трициліндровим 1,2-літровими моторами: початковий двигун атмосферний 1.2 PureTech (75 к.с.) в парі з 5 МКПП, а більш потужні мотори турбовані 1.2 PureTech (100 к.с.) в тандемі з 6 МКПП і пропонованою за доплату 8 АКПП і 1.2 PureTech (130 к.с.) в парі виключно з 8 АКПП.

Електричний Peugeot e-208 розроблявся паралельно зі звичайними дизельною і бензиновими версіями новинки. Тож завдяки праці інженерів акумуляторна батарея ємністю 50 кВтг ідеально вписалася під підлогою салону, аж ніяк не зменшивши салон і багажне відділення електричної версії.

Під капотом електричного Peugeot e-208 встановлений електромотор (136 к.с., 280 Нм), що передає тягу на передні колеса, і забезпечує електромобіль динамікою розгону від 0 до 100 км/год за 8,1 сек. Заявлений виробником пробіг на одній зарядці становить 340 км (згідно з вимірами за циклом WLTP). Для повної зарядки акумуляторної батареї від звичайної побутової розетки потрібно 16 годин, однак за наявності спеціального 100-кіловатного терміналу поповнити запас електричного палива на 80% можна всього за 30 хвилин.

Існують і проміжні варіанти підзарядки: настінний зарядний комплекс Wall Box (однофазний варіант, 7,4 кВт) повністю зарядить батарею електричного Пежо 208 за 8 годин, а більш просунутий варіант комплексу Wall Box (трифазний, 11 кВт) забезпечить 100% зарядку акумуляторної батареї за 5 з невеликим годин. Залишається лише доповнити, що власники Peugeot e-208 можуть вибирати оптимальний їздовий режим з трьох запропонованих варіантів: Eco, Normal або Sport, а також один з варіантів інтенсивності режиму рекуперації.

Новий Peugeot 208 представлений офіційно на Geneva International Motor Show на початку березня 2019 року. Новий субкомпактний хетчбек Peugeot 208 вийде на європейський ринок восени 2019 року. За попередньою інформацією, ціна нового покоління Пежо 208 складе від 14000 євро.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нового Peugeot 208 2-го покоління 2019 року: