Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mazda CX-9 2017 модельного року

Такі автомобілі є просто мрією автомандрівників. І кросовер і внутрішній простір і розмір багажника – усе просто кличе в дорогу….. Mazda оновила свій флагманський кросовер CX-9, перша прем'єра якого відбулася на автосалоні в Лос-Анджелесі у листопаді 2015 року. Нова Мазда СХ-9 2017 модельного року зберегла впізнавану зовнішність, але фінальний вигляд моделі вийшов більш стрімким і витонченим.

Дизайн позашляховика виконаний в єдиному фірмовому стилі «KODO». Більш того, дизайнери з Мазда непогано попрацювали над тим, щоб авто трохи додало в солідності. У них вийшло! CX-9 зовні зберегла багато рис автомобіля 2015 року, але багато в чому зазнала змін. В той час, як виробники у нових моделях тільки додають довжини, Mazda її зменшила - на 30 мм, проте на фоні загальної довжини авто понад 5 метрів це сильно не помітно. Втім, незважаючи на це, колісна база була збільшена до 2930 мм. У нової Mazda CX-9 збільшили спойлер, при цьому його планування дозволило злитися зі звуженими фарами. В передній частині авто в першу чергу виділяється масивний бампер, який виглядає досить агресивно, та не менш ефектра фальшрадіаторна решітка. Зовнішність головної оптики осучаснена. Рамка лобового скла завалена назад таким чином, щоб створити граціозність і в той же час підкреслити плоску поверхню капота.

Збільшення колісної бази дозволило інженерам з Японії переосмислити комфортабельність всередині салону, котрий зазнав більшої ревізії, ніж екстер'єр. Тут повністю нова передня панель, інше кермо, щиток приладів з трьома колодязями, а екран мультимедійної системи відтепер висувний. У базовій комплектації 7-ми дюймовий, у «напакованій» - 8-ми. 12 динаміків створять прекрасний музичний супровід подорожі! Також були помітно поліпшені матеріали оздоблення, змінений дизайн центральної консолі, торпедо і дверних карт. Є фонове підсвічування салону та двозонний клімат-контроль. Виробник зазначає, що в автомобілі використано 24 кг звукоізоляційних матеріалів, так що шумоізоляція Mazda CX-9 2017 модельного року на швидкості в 100 км/год стала кращою на 12%. Не в останню чергу завдяки використанню також і більш товстих передніх стекол. А задній диван спроектований таким чином, щоб можна було без проблем пролазити на сидіння третього ряду.

В основу нової моделі Mazda СХ-9 (2016-2017) лягло трохи розтягнуте шасі від Mazda 6 з підвіскою типу McPherson спереду і багатоважільною підвіскою ззаду. Кросовер доступний як з переднім, так і з повним приводом. В останньому випадку до 50% тяги може перекидатися на колеса задньої осі за допомогою багатодискової муфти. Габаритна довжина нової Mazda CX-9 складає 5056 мм, звіси зменшилися на 59 і 25 міліметрів спереду і ззаду відповідно, а величина колісної бази, як зазначалося вище, навпаки - зросла на 55 мм - до 2930 мм. При цьому збільшення використання високоміцних сталей в конструкції дозволило скоротити масу кросовера на 90 кг (з переднім приводом і на 130 - з повним). У рух автомобіль приводить новітній 2,5-літровий турбомотор Skyactiv-G 2.5T. Він видає 254 к.с. і 420 Нм крутного моменту та поєднується з шестидіапазонною автоматичною трансмісією.

Для автомобіля доступні сім варіантів забарвлення кузова, колісні диски діаметром від 18 до 20 дюймів, діодна головна оптика, комплекс системи безпеки i-Activsense, до складу якого входять адаптивний круїз-контроль з функцією автоматичного гальмування, системи стеження за рядністю руху та «сліпими» зонами, автоматичне включення і відключення дальнього світла та інші приємності.

Про розмір багажника скажемо коротко – його достатньо!