Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Toyota C-HR

Все більшій кількості автовиробників не дає спокою успіх Nissan Juke, тож кожен більш-менш просунутий автоконцерн вводить до своєї модельної лінійки компактний кросовер молодіжного типу – цікавий та життєрадісний. Чи, напевне, у молоді з’явилися невеликі грошенята і виробники звернули свою увагу і на цю категорію споживачів – молодих, активних та небагатих.

Тож нова Toyota C-HR якраз задовільняє вимоги молодих споживачів – і на природу з компанією, і в подорож, і по місту поганяти прикольно, і під клуб підкотити. Цей автомобіль в модельній лінійці Toyota зайняв місце на щабель нижче кросовера RAV4. Світова прем'єра серійної версії Тойота C-HR відбулася на Женевському автосалоні 2016 року. Над дизайном новинки працювали фахівці як японського, так і європейського підрозділів компанії. І, треба віддати їм належне, задачу зі створення веселого та молодіжного авта вони вирішили.

Зовні нова Toyota C-HR навряд чи залишить когось байдужим. Автомобіль наділили спортивним виглядом з агресивними бамперами, м'язистими колісними арками, спадаючим дахом, стильним спойлером над кришкою багажника і складними виштампуваннями на боковинах. У сучасному світі багато молодих покупців готові платити гроші за незвичайний зовнішній вигляд авто, залишаючи практичність на другому плані. Вже з самого початку японці позиціонували новий C-HR як драйверський паркетник з відмінною керованістю, тож куці віконця в задніх дверях і низький дах явно не допускають комфортного перевезення пасажирів.

Габаритна довжина нової Toyota C-HR становить 4 360 мм, величина колісної бази - 2 640 мм, ширина - 1 795 мм, висота - 1 555 мм, а об’єм багажника становить 370 літрів. Тож в подорожі не обійтися без боксу на дах, або використовувати в якості багажника задню частину салону.

У салоні Тойота C-HR отримала асиметричну центральну консоль трохи повернуту в сторону водія, котру вінчає великий 8,0-дюймовий кольоровий сенсорний дисплей мультимедійної системи Touch 2. М'які лінії, мінімум кнопок, практично атрофована центральна консоль.

Ще одна фішка салону - контрастна смужка, яка тягнеться через передню панель від дверей до дверей. Вона може бути забарвлена в синій, коричневий або чорний колір. Крім того, в компанії приділили особливу увагу матеріалам оздоблення, які вибиралися з прицілом на преміум. Салон паркетника повинен підкорити потенційних покупців не тільки дизайном, але також і якістю оздоблювальних матеріалів. Всі елементи зроблені з м'якого пластику, а у дорогих версій - шкіряна вставка на передній панелі, майже як у Лексусів.

В основу Toyota C-HR лягло нове модульне шасі TNGA, на якому побудований хетчбек Пріус 4 покоління. Від останнього ж запозичили і технічну начинку для гібридної версії паркетника, котра складається з 1,8-літрового двигуна потужністю 98 сил, електромотора на 72 к.с., варіатора і комплекту нікель-гідридних акумуляторів. Сумарна потужність 122 к.с. Крім того, в лінійку увійшли 1,2-літровий турбомотор з віддачею в 115 л.с. (185 Нм) і дволітровий бензиновий атмосферник потужністю 150 сил. Останній доступний тільки з варіатором, а перший може бути як з МКПП (привід виключно передній), або з модернізованим варіатором CVT (привід може бути як переднім, так і повним). У майбутньому не виключена поява «зарядженої» модифікації.

Вже в базовій комплектації кросовер оснащений комплексом Safety Sense, який складається з систем автоматичного гальмування, стеження за дорожньою розміткою та знаками, адаптивного круїз-контролю і автоматичного управління світлом. Серед опцій - двозонний клімат-контроль, автопаркувальник, преміальна аудіо-система JBL з дев’ятьма динаміками, 18-дюймові колісні диски, комбінована оббивка сидінь і двоколірне забарвлення кузова.

Toyota C-HR для європейських країн буде випускатися в Туреччині, продажі ось-ось почнуться, в тому числі в Україні.