Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Toyota RAV4 5 покоління 2018 року

Японський компактний кросовер Toyota RAV4 5-го покоління, повністю змінивши імідж, з агресивними, строгими і брутальними акцентами в дизайні, і переїхавши на нову модульну платформу TNGA K, став однією з найбільш очікуваних прем'єр автошоу в Нью-Йорку. Змінивши покоління японський кросовер Toyota RAV4 кардинально змінився зовні. Від спокійного, а місцями навіть похмурого дизайну екстер'єру кузова попередника не залишилося і сліду. Нова генерація демонструє брутальний, строгий, харизматичний і атлетичний дизайн екстер'єру кузова з нотками, запозиченими у кросоверів марок Jeep і Lexus. 

Передня частина кузова новинки утворена гармонійним злиттям в єдину композицію великої трапеції фальшрадіаторної решітки, строгих фар головного світла і масивного бампера з високо розташованими протитуманними фарами.

Збоку кузов кросовера демонструє брутально незграбні колісні арки з масивними пластиковими накладками, потужні і роздуті поверхні крил і дверей, сильно завалену назад рамку лобового скла, рівну лінію даху, що спирається на задні потужні стійки зі зворотним нахилом, компактну корму, прикрашену харизматичними виштамповками.

Задня частина кузова нового покоління RAV4 строга, прямолінійна і приваблива. В наявності високо розташовані гострі плафони світлодіодних габаритних ліхтарів, правильний прямокутник великих дверей багажного відділення, солідний бампер з потужним пластиковим захистом.

Нова Toyota RAV4, переїхавши на платформу TNGA K зі стійками Макферсона спереду і багатоважількою ззаду отримала більш міцний кузов, зі збільшеною на 57% жорсткістю на кручення в порівнянні з попередником. При цьому новинка отримала збільшені на 30 мм розміри колісної бази, кузов новинки збільшився в довжину на 5 мм і став ширшим на 10 мм, дорожній просвіт збільшився на 13 мм, а ось висота кузова зменшилася на 5 мм. Залишається лише додати, що колія передніх і задніх коліс стала більшою, максимальний розмір колісних дисків підріс до 19 дюймів, а звиси кузова стали компактніше. Зовнішні габаритні розміри кузова Toyota RAV4 2018 року складають 4595 мм у довжину, 1854 мм в ширину, 1699 мм у висоту, з 2690 мм колісної бази і 210 мм дорожнього просвіту.

Строгість та солідність спостерігаються і в оформленні салону 5 покоління японського компактного кросовера. При цьому багато деталей інтер'єру та обладнання, присутніх в салоні Toyota RAV4, знайомі по Toyota Corolla Hatchback. В наявності компактне мультифункціональнне кермо, панель приладів з 7-дюймовим кольоровим екраном по центру, кольоровий екран мультимедійного комплексу Entune 3.0, що підноситься над торпедо (в залежності від рівня комплектації з діагоналлю в 7,0 або 8,0 дюймів), двозонний клімат-контроль .

Також варто відзначити оригінальну архітектуру передньої панелі і центральної консолі, нові крісла для водія і переднього пасажира з валиками бічної підтримки, багате оснащення базової версії новинки та якісні матеріали оздоблення. Американським автолюбителям новий кросовер вже в базовій комплектації пропонується з великим набором опцій: мультімедійка Entune 3.0 з 7-дюймовим кольоровим сенсорним дисплеєм (Wi-Fi Connect, Amazon Alexa, Apple CarPlay, камера заднього виду), 8 подушок безпеки, клімат-контроль , електричний привід гальма стоянки, комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense 2.0 (Pre-Collision System з функцією Pedestrian Detection, Full-Speed ​​Range Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert з Steering Assist, Automatic High Beam, Lane Tracing Assist і Road Sign Assist ).

В якості додаткових опцій виробник пропонує електропривід крісел водія і переднього пасажира, двозонний клімат-контроль, підігрів передніх і задніх сидінь, вентиляцію передніх крісел, панорамний дах з люком, електропривід дверей багажного відділення з функцією безконтактного відкриття за допомогою помаху ноги під бампером, аудіосистему JBL з 11-ма динаміками потужністю 800 Вт, салонне дзеркало з можливістю виведення на нього картинки з камери заднього виду, шкіряне оздоблення салону.

Для покупців запропонують також два особливих виконання нового кросовера: спортивна версія XSE (спортивні нотки в декоративному оформленні, двокольорове забарвлення кузова, спеціально налаштована на спортивний лад підвіска), та позашляхова версія Adventure (потужні бампери, пластикові накладки збільшеного розміру по периметру кузова, масивні рейлінги, спеціальні колісні диски).

Для американського ринку 5 генерація RAV4 отримала дві силових установки. Базова версія Toyota RAV4 з чотирициліндровим атмосферним 2,5-літровим мотором Dynamic Force (206 к.с. 249 Нм) в компанії з 8 АКПП. Стандартно привід на передні колеса, але в якості опції повний привід з муфтою підключення задніх коліс. Як альтернативний варіант Toyota RAV4 Hybrid оснащується силовою установкою Toyota Hybrid System у складі 2,5-літрового бензинового мотора Dynamic Force, електромеханічного варіатора і окремого електродвигуна для приводу задніх коліс. Гібридна силова установка має сумарну потужність в 180 сил і 221 Нм максимального крутного моменту.

Цікаво, що для дорогих комплектацій нового покоління Тойота РАВ4 японська компанія пропонує просунуту систему повного приводу Dynamic Torque Vectoring AWD з індивідуальними муфтами для кожного із задніх коліс, що забезпечує управління вектором тяги. При цьому карданний вал з обох боків оснащений простими кулачковими муфтами, що забезпечують його повне відключення під час руху по трасі. Також в технічному арсеналі новинки присутня система Multi-Terrain Select, яка дозволяє вибрати оптимальний режим роботи електронних систем для різних дорожніх покриттів.

Продажі нового покоління Toyota RAV4 в Америці стартують в кінці 2018 року за ціною поки не озвученою виробником. Однак можна припустити, що вартість 5 покоління кросовера Тойота РАВ 4 складе від 25000 американських доларів, що трохи більше вартості попередника. Варто зазначити, що новинка з'явиться в Європі лише через рік, навесні 2019 року.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нової Toyota RAV4.