Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Range Rover Velar 2017 року

Шикарний зовнішній вигляд Range Rover Velar ще до публічної прем'єри викликав у прихильників британської марки непідробний інтерес, більш захоплено зустрічали тільки Range Rover Evoque. Насправді Velar'у є чим привернути увагу не лише потенційних покупців, а й звичайних автомандрівників – мрії ж збуваються, еге ж? В якості основних конкурентів для Range Rover Velar проглядаються BMW X4 і Porsche Macan, але на стороні британця більш стильний і вишуканий дизайн екстер'єру кузова і аристократичний салон з масою новітнього обладнання.

 

Нова модель кроссовера від Land Rover з оригінальним ім'ям Velar базується на алюмінієвій платформі PLA D7 і ріднить новинку з Range Rover Sport і Jaguar F-Pace. Кросовер за замовчуванням з повним приводом, в наявності система Intelligent Driveline Dynamics, що забезпечує підключення передніх коліс за допомогою багатодискової муфти. Стандартно підвіска пружинна забезпечує кросовер значним 213 мм дорожнім просвітом і можливістю долати брід глибиною до 600 мм, за доплату пневматична підвіска з регулюванням кліренсу в діапазоні 205-251 мм, глибина долання броду у такій версії становить 650 мм.

Кузов нового кросовера, незважаючи на стиль мінімалізму, виглядає чудово: фірмова геральдична фальшрадіаторна решітка, фари головного світла Matrix-Laser LED з оригінальним малюнком денних ходових вогнів (в базі статичні LED-фари Valeo), світлодіодні протитуманні фари Slimline LED, зябра на капоті, ідеальні радіуси колісних арок, які заповнюються з мінімальним зазором великими 18-21 дюймовими колесами (при бажанні помістяться навіть величезні 22-дюймові, пропоновані на замовлення).

Бічні двері з висувними ручками підсвічуються світлодіодами, високе підвіконня, занижені стійки даху, сильно завалена назад рамка лобового скла і схоже за кутом нахилу скло дверей багажного відділення, пишна корма, світлодіодні габаритні ліхтарі з 3-мірною графікою, світлодіодні протитуманні фари, потужне тіло заднього бампера з великорозмірними трапеціями насадок вихлопних труб.

Зовнішні габаритні розміри кузова Range Rover Velar 2017 року складають 4803 мм у довжину, 1930 мм в ширину, 1665 мм у висоту, з 2874 мм колісної бази. Характеристики геометричної прохідності кузова практично позашляхові: кут в'їзду - майже 29 градусів, кут долання рампи - 23,5 градуса, кут з'їзду - 29,5 градусів. Багажне відділення при стандартному положенні спинок другого ряду становить 673 літра, двері багажника з електроприводом.

Коефіцієнт лобового аеродинамічного опору кузова 0,32 Сх, що є рекордним показником для всіх моделей Range Rover. Високі аеродинамічні характеристики кросоверу забезпечують практично рівне днище, П-подібні дверні ручки, які забираються на швидкості руху понад 8 км/год, плавні лінії кузова з сильно заваленою передньою стійкою даху. Цікаво, що за запевненням виробника, завдяки хитрому спойлеру з прорізами заднє скло залишається завжди чистим (потік повітря, що спадає з даху здуває краплі води, пил і бруд).

Інтер'єр нового британського кросовера Range Rover Velar при уявній простоті демонструє масу інноваційних рішень. Салон практично повністю позбавлений фізично керованих кнопок, а налаштування обладнання здійснюється на сенсорних панелях за допомогою віртуальних крутилок. В наявності мультифункціональне кермо з сенсорними тачпадом, віртуальна приладова панель Interactive Driver з 12,3-дюймовим кольоровим екраном (стандартно аналогові прилади доповнені 5-дюймовим TFT-дисплеєм бортового комп'ютера), проекційна картинка на лобове скло, система Touch Pro Duo з двома 10 -дюймових сенсорними екранами (верхній, здатний змінювати кут нахилу на 30 градусів, відповідає за роботу мультимедійної системи, другий статичний є органом управління 4-и зонною кліматичною установкою і допомагає налаштовувати позашляхові програми Terrain Response з візуалізацією), аудіосистема преміум-класу Meridian з 17 або 23 динаміками, фонове світлодіодне підсвічування салону з 10 відтінками світіння.

Крісла водія і переднього пасажира з доброю бічною підтримкою, анатомічним профілем спинки, електричним приводом регулювань і підігрівом, а також вентиляцією і масажем за доплату. Для пасажирів другого ряду комфортні сидіння з підігрівом, дефлектори вентиляції і роз'єми для підключення гаджетів. Серед матеріалів оздоблення шкіра Windsor, дорога тканина Premium Textile від компанії Kvadrat, декоративні вставки з нержавіючої сталі. 

В наявності величезний набір сучасних систем безпеки: Traffic Sign Recognition і Reverse Traffic Detection, Adaptive Cruise Control з Queue Assist і Intelligent Emergency Braking, Autonomous Emergency Braking, Park Assist і Advanced Tow Assist, система кругового огляду (360 ° Parking Aid), Lane Departure Warning і Lane Keep Assist.

Range Rover Velar здатний буксирувати причепи повною масою до 2500 кг, впевнено пересуватися по бездоріжжю завдяки повному приводу, значному дорожньому просвіту, особливо з пневматичною підвіскою, і системі Terrain Response (за доплату модернізована Terrain Response 2).

 З дня виходу на ринок стильний британський кросовер планується оснащувати трьома дизельними і двома бензиновими моторами в компанії з 8 АКПП від компанії ZF. Підвіска всіх коліс незалежна, гальма дискові, підсилювач керма електричний з посиленим мотором.

Бензинові версії Range Rover Velar:

Range Rover Velar P250 з чотирициліндровим 2,0-літровим мотором (250 к.с. 365 Нм) прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,7 сек, максимальна швидкість 217 км/год, середня витрата палива 7,6 літра.

Range Rover Velar P380 з шестициліндровим 3,0-літровим двигуном (380 к.с. 450 Нм) вистрілює до першої сотні за 5,7 сек, максимальна швидкість обмежена електронікою на рубежі 250 км/год, витрата палива в комбінованому режимі руху 9,7 літра.

Дизель версії Range Rover Velar:

Range Rover Velar D180 з чотирициліндровим 2,0-літровим турбо дизелем (180 к.с. 430 Нм) розганяється до 100 км/год за 8,9 сек, максималка 209 км/год, витрата палива скромна, всього 5,4 літри на сотню.

Range Rover Velar D240 з 2,0-літровим турбодизелем (240 к.с., 500 Нм) від 0 до 100 км/год за 7,3 сек, максимально досяжна швидкість руху 217 км/год, витрата дизельного палива складає 5,8 літра.

Range Rover Velar D300 оснащується шестициліндровим дизельним турбованим мотором (300 к.с. 700 Нм), катапультує новинку до 100 км/год за 6,5 сек, максимальна швидкість 241 км/год, витрата палива 6,4 літри на кожну сотню пробігу.

Старт продажів нового Range Rover Velar в Америці, Китаї та Європі  розпочнеться влітку поточного року за ціною від $49900 до $89300 доларів в Північній Америці та від €56400 до €108700 (версія Velar First Edition) на європейському ринку.

 

 

Цікавих та змістовних подорожей!