Infiniti QX50 2-го покоління
Новий Infiniti QX50 не тільки став виглядати зовні, як повноцінний середньорозмірний кросовер, але і отримав більш гостинний салон з багатим оздобленням і масою сучасного обладнання, а також переїхав на сучасну передньоприводну платформу з поперечним розташуванням новітнього бензинового двигуна 2.0 VC-Turbo із змінюваним, залежно від навантаження, ступенем стискання і комбінованим впорскуванням палива. З 2,0-літрового мотора японські інженери примудрилися зняти 272 кінські сили і 380 Нм максимального крутного моменту. Нині це кращий в світі з 2-х літровий двигун!
Сконструйований заново кузов кросовера QX50 виготовляється з надміцної сталі. При цьому маса кузова до фарбування і встановлення обладнання становить всього 419 кг, а жорсткість на кручення на 23% вища, ніж у кузова першого покоління авто. Нова платформа повністю змінила пропорції кузова 2-го покоління Infiniti QX50. У порівнянні з попередником новинка стала меншою в довжину на 51 мм, але при цьому істотно, на цілих 102 мм, збільшилася в ширину і стала вищою на 64 мм, розміри колісної бази скоротилися на 80 мм. Зовнішні габаритні розміри нового Infiniti QX50 2018 року складають 4694 мм у довжину, 1902 мм в ширину, 1679 мм у висоту з 2800 мм колісної бази і 218 мм дорожнього просвіту. Для нового покоління QX50 доступні 19 і 20 дюймові легкосплавні колісні диски з шинами 235/55 R19 і 255/45R20.
Дизайн екстер'єру кузова нового покоління преміального паркетника Infiniti QX50 модний і стильний. Кросовер виглядає вельми круто і не загубиться на тлі конкурентів в особі Audi Q5 другого покоління, BMW Х3 3-го покоління, Mercedes GLC і Lexus NX 2017 року, а можливо, навіть, дещо їх затьмарить. Яскраву і стильну зовнішність новинки забезпечують харизматичні ребра на капоті і боковинах кузова, хижо примружені фари головного світла зі світлодіодною начинкою, фірмова фальшрадіаторна решітка, передній бампер з купою аеродинамічних елементів, задня ламана стійка даху, величезні вирізи колісних арок, помпезна корма з шикарними світлодіодними габаритними ліхтарями і величним бампером, доповненим трапецієподібними насадками вихлопних труб.
Інтер'єр другого покоління Інфініті QX50 відверто розкішний і стильний. У внутрішньому оздобленні панує шкіра різних сортів і фактури. Крісла, карти дверей, підлокітники, центральний тунель, верхня частина передньої панелі, кермо і ручка управління КПП – все в шкірі. В арсеналі моделі мультифункціональне кермо з трьома спицями, панель приладів з аналоговими шкалами тахометра і спідометра, між якими розташувався великий кольоровий дисплей маршрутного комп'ютера, на центральній консолі пара кольорових сенсорних дисплеїв (верхній 8-дюймовий відповідає на навігацію і налаштування авто, нижній 7-дюймовий служить блоком управління мультимедійної системи і клімат-контролю), на шикарному центральному тунелі кнопка старт/стоп двигуна, селектор управління АКПП, шайба, що дозволяє гуляти в меню мельтімедійки не відриваючи руки від підлокітника.
Крім двох сенсорних дисплеїв в наявності 9-дюймовий проекційний екран, що виводить інформацію на лобове скло, крісла водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань, підігрівом і вентиляцією, підігрів ободу керма і задніх сидінь, електропривід дверей багажного відділення, панорамний скляний дах з люком, камери, що забезпечують круговий огляд, аудіосистема преміум-класу Bose, просунутий комплекс ProPilot Assist (активний круїз-контроль, системи стеження за розміткою, утримання авто в смузі руху і об'єктами в сліпих зонах дзеркал заднього виду).
Пасажирам другого ряду призначаються сидіння, які здатні переміщатися уздовж салону на санчатах. При відсуванні заднього ряду максимально назад, пасажири отримають 983 мм простору між спинками першого і другого ряду, при цьому багажник зможе прийняти 895 літрів за умови завантаження під стелю. Якщо зрушити задній ряд максимально вперед, корисний об'єм багажного відділення можна збільшити до 1048 літрів (також під стелю).
Підвіска нового Infiniti QX50 повністю незалежна зі стійками McPherson спереду і багатоважільною архітектурою ззаду, адаптивні амортизатори, гальма всіх коліс дискові з передніми і задніми вентильованими дисками. Стандартно привід передній, повний привід з керованою електронікою багатодисковою муфтою, що підключає задні колеса за доплату. Кермо не має механічного зв'язку з колесами, а сигнали про повороти передаються по проводах – супер просунутий кермовий механізм Direct Adaptive Steering. Доповнена дана фішка можливістю регулювати зусилля на кермовому колесі (пропонуються 4 режими Standard, Eco, Sport і Personal). Шкода тільки, що настільки просунуте кермове управління пропонується в списку додаткових опцій, а в базі - звичайний електричний підсилювач з електромотором, змонтованим на кермовій рейці.
Унікальний бензиновий чотирициліндровий 2,0-літровий турбо мотор VC-Turbo здатний працювати за двома циклами – Отто або Аткінсона, змінювати ступінь стиснення від 14:1 при малих навантаженнях до 8:1 при високих навантаженнях і навіть міняти робочий об'єм циліндрів від 1997 см³ (максимальний ступінь стиснення) до 1970 см3 (мінімальний ступінь стиснення). Турбочетвірка 2.0 VC-T (272 к.с. 380 Нм) працює в парі з варіатором, наділеним 8-ма фіксованими передачами. Двигун і варіатор дозволяють розганятися новому поколінню Infiniti QX50 від 0 до 97 км/год за 6,7 сек (передньопривідна версія) і за 6,3 сек (повнопривідна модифікація). Максимальна швидкість, незалежно від типу приводу, становить 230 км/год. За попередньою інформацією, витрата палива в комбінованому режимі руху становить 8,7-9,1 літра на сотню.
Нова модель кроссовера Infiniti QX50 дебютувала на автошоу в Лос-Анджелесі 29 листопада 2017 року. Старт продажів нового паркетника Infiniti в Америці планується на весну 2018 року, в Україні новинка очікується ближче до літа наступного року. Точна ціна Infiniti QX50 нової генерації поки не озвучена, але, за попередньою інформацією, в Північній Америці вартість японського кросовера складе від $35000,00.
Вдалих та змістовних подорожей!
Далі до Вашої уваги відеотест нового Infiniti QX50