Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Lexus NX 2017 року

 

Сімейство Lexus поповнилося рестайлінговими версіями кросовера NX, першопоказ яких відбувся в Китаї на автошоу в Шанхаї. Оновлення найдоступнішого кросовера в лінійці японської компанії Lexus застало паркетник рівно через три роки після офіційного дебюту авто в квітні 2014 року в Пекіні на місцевому автошоу. Оновленому кросоверу підправили зовнішність, модернізували салон, змінили налаштування підвіски і навіть змінили назву однієї з версій. Тож  NX змінився досить серйозно і багатогранно.

Насамперед кидається в очі «обличчя» оновленого кросовера з більш хижим виразом. Японські дизайнери та інженери наділили паркетник новими фарами головного світла (по три світлодіодних випромінювача в кожній фарі), як у більш дорожчих моделей, купе і нового представницького седана Lexus LS, модернізованим бампером з більш виразними 90-60-90 фальшрадіатроної решітки та іншими бічними повітрозабірниками. Задня частина кузова теж змінилася досить серйозно. В наявності модернізовані і більш стильні габаритні ліхтарі, новий бампер, а також двері багажного відділення з найхарактернішим рельєфом. Завершальний штрих до портрета оновленого Lexus NX – можливість замовити в якості опції 18-дюймові легкосплавні диски з новим дизайном малюнка.

Інтер'єр преміального кросовера змінився не так значно, як кузов автомобіля, але і в салоні автолюбителів чекають яскраві деталі. Найважливіші надбання оновленої моделі – це великий 10,3-дюймовий кольоровий екран мультимедійної системи, яка прийшла на зміну дисплею зі скромною 7-дюймовою діагоналлю, незрима присутність більш якісних звукоізолюючих матеріалів, а також просунутого комплексу систем безпеки Lexus Safety System +, який працює за допомогою радара. Модернізована панель управління HVAC отримала зручні перемикачі, інше оздоблення деяких деталей інтер'єру більш читабельний аналоговий годинник – легкі додаткові штрихи в оновленому салоні, який став значно затишніший.

Зміни в технічній начинці оновленого Lexus NX глобального характеру не носять, але ... для всіх версій паркетника відтепер пропонується підвіска Adaptive Variable Suspension з адаптивними амортизаторами (раніше була доступна в якості опції тільки для версії F Sport), також кросовер отримав модернізовані з більш прогресивними характеристиками елементи підвіски (пружини, амортизатори і стабілізатори), що забезпечують кращу керованість. Модель NX 200t з 2,0-літровим 238-сильним турбованим мотором після рестайлінгу іменується NX 300, під капотом якої колишня турбована «четвірка», просто компанія Lexus вирішила прибрати букву T з назви. «Турбованими моторами вже нікого не здивуєш» – заявляють представники Lexus. Проте це швидше маркетинговий хід, адже насправді потенційні покупці авто з логотипами Лексус досить консервативні та не сильно шанують примхливі турбовані двигуни з малим об'ємом, надаючи перевагу надійним атмосферним двигунам. Хоча, все змінюється, і покупці Lexus також помолодшали!

 

Вдалих та змістовних подорожей!