Lexus UX
Новий паркетник Lexus UX одночасно став наймолодшим та найменшим преміальним кросовером у виробничій лінійці японського бренду і спадкоємцем гібридного хетчбека Lexus CT 200h. При цьому Lexus UX може порадувати потенційних покупців великими габаритними розмірами кузова, агресивною і брутальною зовнішністю, шикарним салоном та просунутою технічною начинкою. Такий арсенал, напевно, дозволить новинці стати справжнім бестселером класу преміальних субкомпактних SUV і повторити комерційний успіх старшого брата Lexus NX 2017 року.
Дизайн екстер'єру кузова серійного кросовера Lexus UX виявився не таким агресивним, як у однойменного концепту, але яскраві і стильні деталі, зрозуміло, присутні на тілі новинки, як і фірмова фальшрадіаторна решітка Lexus у формі величезної котушки для ниток. Передня частина кузова маленького кросовера Lexus агресивна, хижа і цілеспрямована. В наявності монументальний бампер з грилем фальшрадіаторної решітки і великими бічними повітропроводами, загострені світлодіодні фари головного світла з блискавками денних світлодіодних ходових вогнів, капот з оригінальним рельєфом.
Збоку кузов японського компактного кросовера виглядає зібраним, збитим і цілісним. Бічні поверхні кузова прикрашають хитромудрі ламані ребра і виштамповки, а брутальні колісні арки ще більше підкреслюють солідний образ новинки. Довгий капот, рівна лінія даху, що спирається на акуратні передні і потужні задні стійки, двері з високою лінією скління, пишна корма – оригінально, яскраво і стильно!
Корма компактного паркетника Lexus UX з рубаними гранями бампера і задніх крил прикрашена японськими дизайнерами шикарною світлодіодною люстрою габаритної світлотехніки. Габаритні ліхтарі, що розкинулися на всю ширину кузова, складаються з 120 світлодіодів. Їх форма максимально оптимізована з урахуванням високих аеродинамічних вимог, як і форма колісних дисків, передніх і задніх крил, дверей багажного відділення з великим спойлером.
Залишається лише додати, що в конструкції кузова широко застосовуються сталь високої і надвисокої міцності, а також алюміній, з якого виробляються капот, крила і бічні двері. А ось двері багажного відділення зроблені з композитного матеріалу. Зовнішні габаритні розміри кузова Lexus UX складають 4495 мм у довжину, 1840 мм в ширину, 1520 мм у висоту, з 2640 мм колісної бази. Для кросовера пропонуються 4 варіанти легкосплавних 17-18 дюймових колісних дисків.
Салон нового японського компактного паркетника в цілому дуже схожий з інтер'єрами старших моделей Lexus, але ... салон новинки не тільки створювався з урахуванням максимальної зручності в плані ергономіки, а й отримав оригінальні фішки. Головною родзинкою інтер'єру Lexus UX є ручки дефлекторів вентиляції, що забезпечують регулювання, як сили потоку повітря, так і напрямку. При цьому ручки оснащуються світлодіодним підсвічуванням доповненим дзеркальною підкладкою для забезпечення ефекту глибини світіння. Діоди отримують живлення за бездротовою схемою, використовуючи електромагнітний резонанс.
Крім цього салон Lexus UX порадує віртуальною панеллю приладів, компактним багатофункціональним кермом з пухким ободом, мультимедійним комплексом з 10,3-дюймовим широкоформатним кольоровим дисплеєм і сенсорним майданчиком на центральному тунелі для керування мультимедійкою, комфортними кріслами першого ряду з електроприводом регулювань, підігрівом і вентиляцією, задніми сидіннями, оснащеними підігрівом і вентиляцією, тризонним клімат-контролем, а також матеріалами оздоблення найвищої якості.
Для Lexus UX доступні: найостанніша версія комплексу безпеки Lexus Safety System +, система Lexus Co DRIVE включає в себе Lane Tracing Assist і Adaptive Cruise Control, Automatic High Beam і Adaptive High-beam System, а так само Road Sign Assist.
Найменший кросовер Лексус побудований на платформі GA-C, що є платформою для компактних моделей, створених на основі модульної тойотівської архітектури TNGA. Таким чином, компактний кросовер Lexus UX отримав повністю незалежну підвіску всіх коліс (спереду стійки McPherson, а ззаду двоважільна схема) і привід на передні колеса. Тільки для гібридної версії паркетника пропонується опційний повний привід E-Four з окремим електродвигуном на задній осі.
Зі старту продажів найменший кросовер японського бренду Лексус доступний в двох версіях: базовий бензиновий кросовер Lexus UX 200 і гібридний кросовер Lexus UX 250h.
Lexus UX 200 оснащується чотирициліндровим 2,0-літровим бензиновим 171-сильним мотором Dynamic Force в компанії з трансмісією Direct Shift, що поєднує в своїй конструкції механічну першу передачу і варіатор. Lexus UX 250h комплектується гібридною силовою установкою, до складу якої входить 2,0-літровий бензиновий 145-сильний мотор Dynamic Force і електродвигун. Сумарна потужність гібридної установки четвертого покоління 178 сил. В наявності модернізований електромеханічний варіатор і нікель-метал-гідридні тягові акумуляторні батареї, що встановлюються під задніми сидіннями.
За попередньою інформацією, старт продажів нового кросовера Lexus UX на світовому ринку запланований на другу половину 2018 року за ціною від $32000,00 за базову версію Lexus UX 200 і близько 40000 доларів за гібридний Lexus UX 250h.
Вдалих та змістовних подорожей!
Відеоогляд нового Lexus UX: