Lexus LS 500 2017 року
Подорожувати на цьому авто вийде особливо ефектно від трапу літака до офісу чи 5-ти зіркового готелю. По обіді на новому Lexus LS 500 гонорово в’їхати на територію гольф-клубу, а вечором з шиком підкотити до нічного клубу, де продовжити знайомство з цікавинками країни перебування. Новий японський седан Lexus LS 500 – виключно розкішний, шикарний і високотехнологічний автомобіль. Як кажуть у компанії Lexus, п'ята генерація моделі Lexus LS є глобальною вершиною в класі дорогих представницьких седанів. Новинка здатна задовольнити всі запити клієнтів з найвищими вимогами.
5-те покоління Lexus LS 500 – це унікальний дизайн екстер'єру кузова, розкішний салон, фантастичний набір сучасних систем комунікації, безпеки та комфорту, новітній бензиновий двигун Twin-Turbo V6, що прийшов у світ серійних автомобілів з гонок F1, 10-ступінчаста автоматична трансмісія, пневматична підвіска, що забезпечує ідеальну плавність ходу на дорогах з будь-яким покриттям. Вартість цього розкішного седану складе, за попередньою інформацією, не менше $120000. Приблизно стільки ж коштують основні німецькі конкуренти BMW 750Li xDrive Lemousine і Mercedes-Benz S500 L.
В основі нового флагманського седану компанії Лексус лежить задньоприводна платформа GA-L platform (найжорсткіша за всю історію компанії), вперше використана у спорткупе Lexus LC 500. Платформу для представницького автомобіля дещо подовжили і модернізували. В наявності електронна система Vehicle Dynamics Integrated Management, котра завідує налаштуваннями і вибором оптимальних режимів роботи гальмівної системи, керма, трансмісії і підвіски. Додатково пропонуються активні стабілізатори поперечної стійкості і система Lexus Dynamic Handling (всі керовані колеса). Тож великий седан Lexus LS 500 їде і кермується не гірше, ніж спортивні купе.
Дизайн екстер'єру кузова новинка запозичила у прототипу Lexus LF-FC Concept, показаного в рамках Tokyo Motor Show в 2015 році. Серійний седан виглядає не так футуристично як концепт, але основні деталі і загальна ідея збереглася у авто, готового стати на конвеєр. Шикарний бампер із приголомшливою фальшрадіаторною решіткою, екстравагантні повністю світлодіодні фари головного світла і задні габаритні ліхтарі, динамічний профіль кузова з атлетичними виштамповками, куполоподібна лінія даху і солідна корма з височинами задніх крил. Зовнішні габаритні розміри кузова нового Lexus LS 2017 року становлять значні 5235 мм в довжину, 1900 мм в ширину, 1450 мм у висоту, з 3125 мм колісної бази. Для седана призначені п'ять варіантів 19-20 дюймових легкосплавних колісних дисків. У порівнянні з попередником Lexus LS Long, кузов нового покоління збільшився в довжину на 55 мм, в ширину на 25 мм, розміри бази отримали надбавку в 35 мм, а ось висота авто зменшилася на 15 мм.
Салон нового японського представницького седану Lexus LS 500 зухвало розкішний, з масою найсучаснішого обладнання, високоякісними матеріалами оздоблення і стильними деталями. Перфорована і натуральна шкіра, алюміній, деревина цінних порід, світлодіодне фонове підсвічування. В наявності 12,3-дюймовий кольоровий екран просунутої мультимедійної системи, 24-дюймовий проекційний heads-up display. Також присутні аудіосистема Mark Levinson, цифрова панель приладів, передні крісла з електроприводом регулювань у 28-ми!!! напрямках з підігрівом, вентиляцією і масажем, роздільні сидіння другого ряду, як і передні сидіння з електричним регулюванням, підігрівом, вентиляцією і функцією масажу. А праве заднє пасажирське крісло забезпечує практично королівський комфорт своєму мешканцеві. Спинка здатна відхилятися назад на кут до 48 градусів, а при виході пасажира з авто навпаки підніматися на кут в 24 градуси. Авто має чотирьохзонний клімат-контроль і, зрозуміло, комплекс систем безпеки Lexus Safety System + з активними системами виявлення пішоходів.
Під капотом нового Lexus LS 500 новітній бензиновий 3,5-літровий двигун Twin-Turbo V6 (415 к.с. 597 Нм), що передає тягу до задніх коліс через 10 АКПП. Мотор і коробка передач наділяють великий седан зі спорядженою масою кузова трохи більше 2000 кг феноменальною динамікою розгону - від 0 до 100 км/год за 4,5 сек. Максимальна швидкість традиційно обмежена на рубежі 250 км/год. Підвіска всіх коліс незалежна багатоважільна, застосовуються пневматичні опори, здатні регулювати величину дорожнього просвіту (на парковці авто присідає для забезпечення комфортної посадки в салон).
Цікавих та змістовних подорожей!