Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Lexus ES 7-го покоління 2018 року

Нова генерація передньопривідного седана Lexus ES вперше за без малого 30-річну історію моделі стала глобальним автомобілем, і, крім Америки та Азії, почне продаватися в Європі. При цьому нове покоління седану Lexus ES замінить в модельному ряду японського бренду не тільки попередника Lexus ES 6 покоління, а й седан Lexus GS. Змінивши покоління і перебравшись на нову платформу модель ES від Lexus отримала просунуту задню підвіску і драйверські налаштування шасі, при цьому седан зберіг статус автомобіля з високим рівнем комфорту.

Нова генерація Lexus ES з оглядкою на родинні моделі Toyota Camry і Toyota Avalon отримала також більш присадкуватий кузов зі зниженим центром ваги і збільшені в усіх напрямках зовнішні габаритні розміри, за винятком хіба що висоти кузова (скоротилася на 5 мм в порівнянні з седаном минулого покоління). У довжину новий Lexus ES виріс на 65 мм, відстань між осями збільшилася на 50 мм, а в ширина додала 45 мм.

Зовнішні габаритні розміри Lexus ES 2018 модельного року складають 4980 мм у довжину, 1865 мм в ширину, 1445 мм у висоту, з 2870 мм колісної бази і 135 мм дорожнього просвіту. Залежно від встановленого двигуна і рівня оснащення для нового седана пропонуються 17, 18 і 19-дюймові легкосплавні колісні диски з гумою 215/55 R17, 225/45 R18 і 235/40 R19.

Традиційно для сучасної виробничої лінійки японського бренду Лексус новий седан доступний до замовлення як в звичайному виконанні Lexus ES, так і в більш агресивному Lexus ES F Sport. При цьому обидва виконання новинки виглядають чудово. Передня частина кузова авто прикрашена стильними, складновигадливими, світлодіодними фарами головного світла, фірмовою фальшрадіаторною решіткою у вигляді пісочного годинника і масивним бампером.

Збоку кузов великої 4-дверної моделі з габаритною довжиною під 5 метрів демонструє всі атрибути спортивного седана: довгий капот, компактні передній і задній звіси кузова, потужно дуті бічні поверхні, витончений куполоподібний дах, що м'яко стікає на акуратну корму. Задня частина кузова машини з мініатюрною, як для великого автомобіля, кришкою багажника, увінчаною спойлером, компактними і стильними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодною начинкою, солідним бампером, доповненим трапеціями насадок системи впуску відпрацьованих газів.

Салон 7 покоління седану Lexus ES зустрічає водія і 4 пасажирів знайомою по інших моделях бренду Lexus архітектурою передньої панелі і центральної консолі, а також високоякісними матеріалами оздоблення і багатим набором найсучаснішого і просунутого обладнання.

В наявності компактне мультифункціональне кермо, віртуальна панель приладів з високо розташованими перемикачами, які автомобілісти прозвали ріжками, мультимедійний комплекс з 8,0-дюймовим (стандартне обладнання) або 12,3-дюймовим (пропонується в якості опції) сенсорним кольоровим дисплеєм, простий і логічний блок управління клімат-контролем, сенсорний майданчик на центральному тунелі, що полегшує управління мультімедійкою, шкіряне оздоблення салону, крісла водія і переднього пасажира з електроприводом регулювань підігрівом і охолодженням, просунутий комплекс безпеки Lexus Safety System + другого покоління.

За доплату пропонуються аудіосистема преміум-класу Mark Levinson PurePlay, панорамний дах з люком та вентиляція передніх сидінь.

Нова генерація седана Lexus ES з повністю незалежною архітектурою передньої (стійки McPherson) і задньої (багатоважілька) підвіскою, гальма всіх коліс дискові, підсилювач керма електричний і встановлений на рейки. Всі версії седана Лексус ЄС з приводом на передні колеса. За попередньою інформацією, новинка отримає три бензинових і одну гібридну версію.

Базовий седан Lexus ES 200 оснащується чотирициліндровим 2,0-літровим двигуном (150 к.с., 200 Нм) в парі з 6 АКПП. На сходинку вище розташувався Lexus ES 250 з 2,5-літровою бензиновою «четвіркою» (203 к.с. 249 Нм) в компанії з 8 АКПП. На вершині Lexus ES 350 з шестициліндровим 3,5-літровим мотором (301 к.с. 362 Нм) з автоматичною 8-ступінчастою коробкою передач Direct Shift-8AT.

Гібридна версія Lexus ES 300h комплектується гібридною силовою установкою з 2,5-літровим бензиновим чотирициліндровим двигуном, що працює за циклом Аткінсона, електродвигуном, електромеханічним варіатором і нікель-метал-гідридною тяговою акумуляторною батареєю, сумарна віддача установки 218 сил.

Початок продажів нового Lexus ES на світовому ринку заплановано на вересень 2018 року. Пізніше всіх новий Лексус ЄС отримають європейці (не раніше грудня 2018 роки), але місцевим автомобілістам відразу запропонують гібридну версію седана – Lexus ES 300h, яка вдовольняється всього 4,7 літрами палива. Для інших ринків під капотом новинки пропишуться атмосферні бензинові мотори з шістьма і чотирма циліндрами. Тож ніяких турбомоторів для нового Лексус ЄС поки не передбачено.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд ноаого Lexus ES 2018 модельного року.