Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Mazda CX-5 2-ї генерації

Цей компактний кросовер займає особливе місце  у виробничій лінійці японської компанії Mazda, це локомотив чи, навіть, криголам, який торує шлях Mazda на ринку. Об’єм реалізації кросоверу Mazda СХ-5 на світовому ринку становить майже чверть від загальної кількості випущених Mazda автомобілів. Тож підхід до моделі особливий. Дизайнери та інженери, які працювали над другим поколінням кросоверу, підійшли до питання оновлення максимально делікатно та постаралися зберегти знайомий, лаконічний і стильний образ попередника, залишивши усі позитивні якості першого покоління моделі.

Нова генерація моделі СХ-5 отримала більш виразну передню частину кузова зі звуженими фарами головного світла, котрі стали більш витягнутими і ніби гострішими, що додало автомобілю граціозності і динамічності. Фальшрадіатрона решітка, затягнута дрібнозернистою сіткою, аналогічна Mazda СХ-4, а аристократичний бампер із світлодіодними протитуманками довершує естетику передньої частини авто. Профіль кузова нового кросовера виглядає більш динамічно і стрімко за рахунок зміщених на 35 мм назад передніх стійок даху і більшого нахилу рамки лобового скла, витонченого купола даху та акуратної корми. Задня частина кузова демонструє благородний і солідний вигляд: великі двері багажного відділення з солідним спойлером, акуратні світлодіодні краплини ліхтарів, статечний бампер зі смужками задніх протитуманних ліхтарів і насадками вихлопних труб.

Зовнішні розміри кузова другого покоління Mazda CX-5: довжина – 4545 мм, ширина – 1840 мм, висота – 1690 мм, колісна база – 2700 мм і 210 мм дорожній просвіт. Кузов на 5 мм довше і на 20 мм вище від попередника, ширина і розміри бази не змінилися. Також кузов новинки на 15% додав жорскості. Палітра емалей для нового покоління кросовера доповнена насиченим і глибоким кольором Soul Red Crystal. Об’єм багажника становить від 500 літрів за заднім диваном до 1560 літрів зі складеними спинками заднього дивану.

П'ятимісний салон 2 покоління Mazda СХ-5 радує чудовою формою крісел, видозміненими передньою панеллю, центральною консоллю і дверними картами з приємною текстурою оздоблювальних матеріалів. Передня панель і центральна консоль змінилися досить серйозно, ставши більш елегантними і акуратними, дефлектори вентиляції отримали нову форму і стильні рамки. В одному з радіусів модернізованої панелі приладів встановлено 4,6-дюймовий кольоровий дисплей багатофункціонального бортового комп'ютера. А на вершині торпедо встановлений 7-ми дюймовий кольоровий екран мультимедійної системи MZD Connect, аудіосистема Bose має 10 динаміків. Консоль центрального тунелю між передніми кріслами стала масивнішою і вищою, через що селектор АКП і важіль МКП в новій Mazda СХ-5 встановлено на 60 мм та 40 мм вище, ніж в салоні попередниці. В якості опції для новинки пропонуються проекційний дисплей (проекція на лобове скло), електропривід дверей багажного відділення з ДУ і модернізований комплекс систем безпеки i-Activsense. У новинки значно покращилася шумоізоляція.

У новому кросовері значно зручніше буде пересуватися на великі відстані як переднім, так і заднім пасажирам. Передні крісла отримали додаткові регулювання та кращу бокову підтримку, а другий ряд крісел зроблений з урахуванням фізіології людського тіла.

 

З технічної точки зору друге покоління Mazda СХ-5 також не зазнало кардинальних оновлень, хіба що додалася система G-Vectoring Control. Архітектура підвіски залишилася колишньою - спереду стійки MacPherson, ззаду багатоважільна. Гальма дискові з передніми вентильованими дисками. Під капотом добре знайомі бензинові мотори Skyactiv-G 2.0 (150 к.с.) і Skyactiv-G 2.5 (192 к.с.), а також дизельний двигун Skyactiv-D-2.2 (175 к.с.). Коробки передач 6-ти ступінчасті (механіка і автомат), привід на передні колеса або ж за доплату система повного приводу i-Activ AWD.