Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Volvo V60 2-го покоління 2018 року

Створюючи нове покоління універсала Вольво V60 дизайнери шведського виробника погналися не за двома, а відразу за трьома зайцями. По-перше, «шістдесятка» має бути схожою на старшого брата – універсал Volvo V90. По-друге, авто повинне також демонструвати спорідненість з новим кросовером Volvo XC60 2017 року. По-третє, мати власний оригінальний образ. Дизайнери із задачею справилися, тож невдовзі автомандрівники отримають ще одну причину збиратися в дорогу….

Отже, новий універсал Volvo V60, як, втім, і інші сучасні моделі шведського виробника, виглядає дорого і аристократично. При цьому новинка явно демонструє належність до корпоративного стилю бренду. У підсумку маємо такий собі симбіоз Volvo V90, Volvo XC60 2017 року і чогось нового. Але якщо чесно, то новий V60 виглядає, як молодший брат моделі V90. В наявності стильна і яскрава передня частина кузова автомобіля, прикрашена фірмовими фарами головного світла «молот Тора», компактною фальшрадіаторною решіткою з великим логотипом Вольво і бампером з яскраво вираженою губою.

Збоку кузов Volvo V60 виглядає органічно і динамічно. В наявності довгий капот, величезні вирізи колісних арок, двері з високим підвіконням, компактними стеклами і потужним рельєфом, практично рівна лінія даху, солідна корма з задніми крилами, доповненими пишними виштамповками. Задня частина кузова універсала прикрашена великими, розмашистими габаритними ліхтарями зі світлодіодним наповненням, правильним прямокутником дверей багажного відділення з компактним склом, увінчаним спойлером і масивним бампером з яскравими аеродинамічними елементами.

Довжина кузова Volvo V60 2018 року складає 4761 мм з 2872 мм колісної бази. У порівнянні з попередником універсалом V60 1 покоління кузов нового, 2 покоління моделі додав в довжину аж 126 мм, а розміри колісної бази збільшилися на 96 мм. Таке солідне збільшення загальної габаритної довжини і відстані між осями дозволили істотно збільшити не тільки салон, але і багажник. При стандартному положенні спинок задніх сидінь багажник здатний прийняти 529 літрів (для довідки у попередника всього 430 літрів, у кросовера Volvo XC60 – 505 літрів, у старшого брата Volvo V90 – 560 літрів), склавши сидіння другого ряду корисний об'єм багажного відділення зростає до 1364 літрів. Додамо в арсенал багажника підпілля, обєм якого не врахований виробником, і сервопривід дверей багажного відділення.

Інтер'єр новому універсалу Volvo V60 дістався від кросовера Volvo XC60 2017 року з усіма фірмовими атрибутами сучасних моделей Вольво. В наявності цифрова панель приладів, стильне кермо, солідна передня панель і центральна консоль, широкий тунель між передніми кріслами зі зручним підлокітником, просунута мультімедійка з 9,5-дюймовим екраном (Apple CarPlay, Android Auto, Wi-Fi, додаток Volvo On Call ), клімат-контроль CleanZone, що забезпечує різну температуру в 4 зонах салону, надкомфортні крісла водія і переднього пасажира з повним набором функцій (електропривід, підігрів, вентиляція, масаж), задні сидіння з підігрівом і вентиляцією, величезний панорамний дах з люком, оснащеним електроприводом, якісні матеріали оздоблення і, звичайно, широкий вибір електронних систем безпеки і асистентів.

Новий універсал здатний пересуватися в напівавтоматичному режимі на трасі (система Pilot Assist), враховуючи розмітку, повороти та інші транспортні засоби на дорозі, самостійно гальмувати і розганятися, а система City Safety забезпечить безпечний рух в міських умовах і в разі потреби самостійно зупинить автомобіль при виявленні перед машиною пішоходів, тварин або велосипедистів, підкаже про наявність перешкоди при маневруванні заднім ходом і проїзді перехресть (стежить за поперечним трафіком).

Платформа SPA, що лежить в основі новинки (поперечне розташування двигуна, повністю незалежна підвіска всіх коліс, композитна ресора в задній підвісці) забезпечила новій «шестидесятці» опційну пневматичну підвіску (стандартно встановлена пружинна), потужними і економічними турбованим бензиновими і дизельними двигунами (сімейство Drive-E), а також двома гібридними силовими установками.

Дизельні версії універсала Volvo V60 комплектуються переднім приводом і двома типами коробок передач – 6 МКПП і 8 АКПП та двома двигунами – D3 (150 к.с.) і D4 (190 к.с.). Бензинові модифікації універсалу Volvo V60 оснащуються повним приводом і 8 АКПП за замовчуванням. Покупцям доведеться вибирати між 2-літровими Volvo V60 T5 AWD (254 к.с.) і Volvo V60 T6 AWD (310 к.с.).

Гібридні версії (Twin Engine AWD petrol plug-in hybrid) універсала.

Volvo V60 T6 Twin Engine AWD з бензиновим 2,0-літровим 254-сильним мотором, що обертає передні колеса і 117-сильним електродвигуном, який передає тягу на задні (сумарна віддача установки 340 к.с. 590 Нм). Акумуляторна батарея ємністю 10,4 кВтг здатна заряджатися від мережі, коробка передач 8-ступінчаста автоматична. Volvo V60 T8 Twin Engine AWD з більш потужним бензиновим 2,0-літровим 310-сильним мотором, що відповідає за привід передніх коліс і 117-сильним електричним двигуном, що забезпечує обертання задніх (сумарна потужність 390 к.с. 640 Нм). Блок акумуляторних батарей ємністю 10,4 кВтг розташований в центральному тунелі, коробка передач 8 АКПП.

Нова генерація «шістдесятки» готується вийти на світовий ринок на початку осені 2018 року. Ціна універсала Volvo V60 в Європі складе від €40100 за дизельну 150-сильну версію Volvo V60 D3 та від €49500 за бензинову 310-сильну версію Volvo V60 T6.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд Volvo V60 2-го покоління.