Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Ford EcoSport другої генерації

 

Перший Ford EcoSport, котрий розроблявся спеціяльно для ринків Південної Америки та Індії, «не пішов» у Європі. Далася взнаки специфіка ринків, котра внесла свої корективи в дизайн, особливості підвіски (робилося все під погані дороги), що позначилося на комфорті їзди та керованості. До того ж, кросовер збирався в Індії, що не могло не позначитися на якості автомобіля.

Зрозумівши, що модель не дуже приймається європейцями, у Ford вирішили, що потрібно в EcoSport вносити «європейську специфіку», тож Ford EcoSport другої генерації буде істотно змінений, починаючи з дизайну і закінчуючи технічним оснащенням і специфікаціями. Виробник піднімає планку комфортності до максимуму, все буде націлене, на максимальний драйв для хороших європейських та американських доріг. Дебют оновленого авто відбувся на листопадовому автосалоні у Лос-Анжелесі. Продажі, щоправда, стартуватимуть аж у 2018 році.

Оновлена модель найменшого кросовера Ford Motor Company обзавелася повністю новою передньою частиною кузова, що надає автомобілю солідний і навіть статечний вигляд та натякає на схожість зі старшими моделями компанії: новими Ford Kuga і Ford Edge другого покоління. Від колишньго іграшкового вигляду моделі не залишилося й сліду. Рестайлінгова версія EcoSport отримала нові фари головного світла з акуратними лініями світлодіодних денних ходових вогнів, котрі стильно підкреслюють підняту вгору фальшрадіаторну решітку, новий капот, повністю перекроєний бампер з великими секціями протитуманних фар. Збоку вигляд компактного кросовера не змінився, але впадають в око легкосплавні диски з новим оригінальним дизайном. Задня частина кузова також значно змінилася. Двері багажного відділення відтепер відкриваються не вгору, а в лівий бік, запасне колесо переселилося на звичне місце для запаски в підпілля багажного відділення, в наявності новий бампер і модернізовані габаритні ліхтарі.

У салоні оновленого Ford EcoSport також маса змін: нова високоінформативна панель приладів з кольоровим екраном маршрутного комп'ютера, видозмінена, солідна і стильна передня панель, увінчана по центру 8-дюймовим сенсорним кольоровим екраном новітньої мультимедійної системи SYNC 3 (Apple CarPlay, Android Auto), нова центральна консоль зі зручним та інтуїтивно зрозумілим блоком управління кліматичною установкою, горизонтальні дефлектори вентиляції і, мабуть, найприємніше, наявність більш м'якого пластику, що використовується для оздоблення елементів інтер'єру.

Базова версія кросовера передбачається з приводом на передні колеса і трициліндровим турбованим мотором 1.0 EcoBoost (125 к.с.). Дорожчі версії оснащуватимуться системою повного приводу Intelligent 4WD і чотирициліндровим 2,0-літровим атмосферним мотором (162 к.с.). Крім цього в лінійці двигунів передбачені чотирициліндровий 1.5 Ti-VCT в парі з 5 МКПП або 6-ти ступінчастою роботизованою коробкою передач Powershift, а також дизельний мотор 1.5 TDCi (100 к.с. 205 Нм) в тандемі з 5 МКПП.

 

Щасливої дороги!

Додати коментар


Захисний код
Оновити