Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Ford Ranger 2019 року

На Detroit Auto Show 2018 року корпорація Форд викотила абсолютно нову генерацію пікапа Рейнджер. Головними особливостями нового Ford Ranger є сучасний і стильний дизайн екстер'єру кузова, комфортний салон з багатим набором сучасного обладнання, просунуті системи безпеки, потужний бензиновий чотирициліндровий двигун 2.3 EcoBoost, який працює в тандемі з 10 АКПП. Виробництво нового покоління пікапа стартує восени 2018 року, а продажі new Ford Ranger на американському ринку заплановані на початок майбутнього 2019 року за ціною, поки не озвученою виробником.

Нове покоління пікапа Форд Рейнджер розроблялося з урахуванням жорстких стандартів Built Ford Tough, що забезпечують високі вимоги до моделі. В основі новинки рама з високоміцної сталі, що пройшла безліч випробувань не тільки на стенді, але і в процесі ходових тестів. При цьому представники Ford натякають, що рама і кузов нового Ranger такі ж міцні, як у легендарного американського пікапа Ford F-150 2017 року. Нове покоління американського середньорозмірного пікапа Ford Ranger буде пропонуватися покупцям з двома конфігураціями кабіни SuperCab і SuperCrew, в трьох комплектаціях XL, XLT і Lariat, а також можливістю докупити комплекти Chrome і Sport для облагородження кузова авто.

Для любителів пересування екстремальним бездоріжжям за кермом нового пікапа, виробником пропонується спеціальний пакет FX4 Off-Road (сталеві листи під днищем автомобіля, спеціальні амортизатори, «зубасті» покришки і просунута система повного приводу 4WD з кількома режимами роботи: стандартний, трава, гравій або сніг, бруд і колії, а також пісок).

Дизайн екстер'єру кузова нового покоління пікапа Ford Ranger, еволюціонувавши демонструє чіткий зв'язок з моделлю минулого покоління. При цьому новинка, зрозуміло, виглядає більш сучасно, стильно і строго, намагаючись максимально виділитися на тлі конкурентів підтягнутим і гармонійним кузовом.

Передня частина кузова нового пікапа з оригінальним рельєфом капота, компактними фарами головного світла, доповненими витонченими вигинами світлодіодних денних ходових вогнів, потужними, але при цьому акуратними фальшрадіаторною решіткою і бампером. Збоку кузов виглядає одночасно привабливо і строго: довгий капот, величезні вирізи колісних арок з крайками, захищеними пластиковими накладками (18-дюймові колеса просто губляться в арках), великі бічні двері з високою підвіконною лінією, пряма лінія даху, ну і, звичайно, вантажна платформа з високими бортами.

Задня частина кузова пікапа, незважаючи на традиційне оформлення для даного типу автомобілів, прикрашена бортом з харизматичним написом Ranger і шикарними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодною графікою. Бампер компактний, для забезпечення високих геометричних показників кузова пікапа, необхідних при пересуванні бездоріжжям.

Якщо кузов нового покоління пікапа Ford Ranger помітно відрізняється від попередника, представленого з оновленою зовнішністю в 2015 році, то інтер'єри у машин оформлені ідентично. В наявності солідне мультифункціональне кермо, панель приладів з парою кольорових екранів, між якими розташувався аналоговий спідометр, потужна передня панель з вертикальними дефлекторами вентиляції і масивною центральною консоллю. Салон з комфортом розмістить п'ять чоловік і забезпечить водія і пасажирів всім необхідним, від обладнання, що забезпечує розваги і комфорт, до найпросунутіших систем безпеки.

Максимально насичені версії новинки можуть похвалитися мультимедійною системою SYNC 3 з 8-дюймовим кольоровим сенсорним екраном (Apple CarPlay і Android Auto, особистий помічник Ford + Alexa, камера заднього виду, точка доступу в інтернет 4G LTE WiFi, здатна забезпечити підключення до 10 пристроїв), аудіосистемою преміум-класу B&O Play Premium, двозонним клімат-контролем, шкіряним оздобленням сидінь, передніми кріслами з електричним приводом регулювань, системою безключового доступу в салон і кнопкою активації мотора.

Для поліпшення безпеки новий Ford Ranger отримає систему автоматичного термінового гальмування, цілу купу електронних помічників, повністю світлодіодні фари головного світла і габаритні LED ліхтарі.

Для нового покоління пікапа Форд Рейнджер анонсований поки тільки один двигун (можливо, ближче до початку виробництва моторів стане більше), але який ... чотирициліндровий бензиновий 2.3 EcoBoost потужністю понад 250 сил в компанії з 10 АКПП. Такий же мотор, до речі, дістався і оновленому кросоверу Ford Edge 2018 року, але в парі з 8 АКПП. Аналогічний двигун, але з віддачею понад 310 конячок, в парі з 10 АКПП встановлюється і на рестайлінг версії Ford Mustang 6 покоління 2017 року.

Передня підвіска незалежна з подвійними поперечними важелями і амортизаторами Monotube shocks, задня підвіска залежна з нерозрізним мостом, підвішеним на листових ресорах. Стандартно пікап з приводом на задні колеса, але передбачені і повнопривідні версії новинки. Найпросунутіша в позашляховому плані версія Ford Ranger з пакетом FX4 Off-Road, де крім Terrain Management System, що дозволяє вибирати один з 5 режимів руху, присутня система Ford Trail Control, яка допомагає водієві при русі на малих швидкостях по важкопрохідних дорогах, беручи на себе функції управління дросельною заслінкою і гальмівною системою. Одним словом, такий собі круїз-контроль для бездоріжжя.

Вдалих та змістовних подорожей!

Нижче відеоогляд нового Ford Ranger