Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Ford Explorer 6 покоління 2019 року

Новий великий американський позашляховик з габаритною довжиною кузова понад 5 метрів і містким 7-місним салоном виглядає спортивно, стильно і динамічно. На такому автомобілі подорожувати можна далеко-далеко, великою-великою сім'єю чи дружною-дружною компанією. Автомобіль забезпечить достатній рівень зручності та комфорту при більшій, порівняно з попереднім поколінням, економічності. А колісна база у понад 3 метри забезпечить неймовірну плавність подорожі!

Нова генерація Ford Explorer базується на новій платформі СD6 з поздовжнім розташуванням двигуна і стандартним заднім приводом. Як опція пропонується повнопривідна трансмісія з муфтою, що забезпечує підключення приводу передніх коліс. На цьому «візку», до речі, побудований і новий Lincoln Aviator. Тож 6 покоління Форд Експлорер повертається до звичного для американських позашляховиків компонування. У попередника Форд Експлорер 5 покоління поперечне розташування двигуна під капотом і стандартний передній привід.

Платформа у Explorer 6 покоління повністю нова і забезпечила позашляховик не тільки значними розмірами колісної бази в 3025 мм, а й новим кузовом зі стрімким, спортивним профілем. При цьому в порівнянні з кузовом 5 покоління моделі у новинки зменшився передній звис, збільшилася фальшрадіаторна решітка, фари головного світла стиснулися і витягнулися в довжину, передній бампер отримав іншу пластику і обзавівся великими світлодіодними протитуманними фарами, бічні поверхні отримали оригінальний рельєф, а задня стійка даху більший нахил. Але за всіх метаморфоз зовнішності нового Ford Explorer перед нами, все-таки, еволюція дизайну попередника.

Зовнішні габаритні розміри кузова Ford Explorer 6 покоління складають 5050 мм у довжину, 2004 мм в ширину, 1778 мм у висоту, з 3025 мм колісної бази і 200-208 мм дорожнього просвіту. Залежно від рівня оснащення для новинки пропонуються 18,20 і 21-дюймові колісні диски з гумою 255/65 R18, 255/55 R20, 275/45 R21. Споряджена маса базової версії Explorer Base становить 1971 кг. Автомобіль здатний тягати причепи повною масою до 2540 кг.

Салон нового Форд Експлорер за замовчуванням 7-місний з трьома рядами сидінь (посадкова формула 2+3+2), як і у моделі минулого покоління. В якості опції пропонуються роздільні крісла другого ряду. Спинки сидінь третього ряду складаються за допомогою електроприводу, а ось спинки сидінь або роздільних крісел другого ряду з механічним приводом складання (механізм новий, і дозволяє скласти спинки рухом однієї руки).

За інформацією, наданою виробником, салон і багажне відділення нового Explorer стали більш місткими. Відзначимо, що корисний об'єм багажника нового покоління дійсно виріс в порівнянні з колишньою моделлю на 113 літрів (до 1356 літрів) за спинками другого ряду і на 173 літра (до 2486 літрів) з повністю складеними сидіннями другого і третього рядів.

Однак з усіма розкладеними кріслами в багажник 6 покоління Форд Експлорер поміщається всього 515 літрів вантажного об’єму (у моделі минулого покоління цей показник досягає 580 літрів), а місця в салоні дивним чином чомусь стало менше. Відстань від подушок крісел до стелі скоротилося на 18 мм в першому ряду і на 3 мм у другому, місця для ніг стало менше на 13 мм для пасажирів другого ряду і на 28 мм для тих, хто сидить на гальорці.

Архітектура передньої панелі і центральної консолі, центральний тунель, карти дверей і крісла в салоні 6 покоління Ford Explorer повністю нові та оригінальні. В наявності компактне мультифункціональне кермо з пухким ободом, цифрова панель приладів з діагоналлю екрану в 12,3-дюйма, стильна форма передньої панелі з оригінальними дефлекторами вентиляції, плавними лініями і декоративними вставками з натурального дерева, 10,1-дюймовий вертикальний дисплей мультимедійної системи (Apple CarPlay і Android Auto, картинка навігатора на весь екран, інтеграція 10 смартфонів за допомогою FordPass Connect, точка доступу в інтернет 4G LTE і Wi-Fi).

Але це про топові версії, стандартно ж новий Експлорер комплектується аналоговою панеллю приладів і мультімедійкою Sync 3 з 8,0-дюймовим дисплеєм. При цьому двозонний клімат-контроль і комплекс Ford Co-Pilot360 (система автоматичного гальмування, система утримання авто в смузі, управління зовнішнім освітленням і камера заднього виду з омивачем) пропонуються в базовій комплектації.

В якості опції запропонують адаптивний круїз-контроль, систему огляду на 360 градусів навколо автомобіля, аудіосистему преміум-класу B&O потужністю 980 ват з 14 динаміками, ексклюзивний самопаркувальник Active Park Assist 2.0 дозволяє паркувати, як паралельно так і перпендикулярно (натиснувши кнопку водієві немає необхідності крутити кермом і тиснути на педалі), підігрів і вентиляція крісел першого і другого ряду, оздоблення сидінь комбінованою шкірою.

Для Форд Експлорер 6 покоління пропонуються два бензинових турбомотори серії EcoBoost, що працюють за замовчуванням в компанії з новітньою 10 АКПП SelectShift, керованою, в свою чергу, обертальною шайбою, що розташувалася на центральному тунелі. Початковий двигун чотирициліндровий 2.3 EcoBoost (304 к.с. 420 Нм) встановлюється на автомобілі, як з заднім так і з повним приводом. Більш потужний мотор шестициліндровий V6 3.0 EcoBoost (370 к.с. 515 Нм) доступний тільки для найдорожчої комплектації Platinum в компанії з повним приводом.

Залишається лише додати, що в арсеналі нового покоління Ford Explorer присутня система Terrain Management, що дозволяє змінювати режими роботи їздової електроніки. У версій Форд Експлорер з заднім приводом ця система з 6 прописаними режимами роботи (звичайний, спортивний, трасовий, слизький, буксирування та еко), а у повнопривідних Ford Explorer система Terrain Management доповнена ще й 7 режимом для пересування по глибокому снігу і піску.

Продажі нового Ford Explorer почнуться в Америці влітку 2019 року за ціною від 32765 доларів за базову версію новинки (комплектація Standard) з чотирициліндровим 304-сильним бензиновим турбо мотором 2.3 EcoBoost, 10 АКПП і заднім приводом. Решта версій нового американського позашляховика Ford Explorer (XLT, Limited, Limited Hybrid, ST і Platinum) виявляться помітно дорожчими.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нового Ford Explorer 6 покоління 2019 року: