Subaru XV 2017 року
Нове покоління XV від японської Субару є тією золотою серединою для автомандрівника, яка і потужна і містка і невелика, як для міста, та ще й кросовер, хоча, мабуть, правильніше кросхетчбек. Тож, якщо на це авто причепити на дах багажний бокс – можна узяти в дорогу навіть трішки зайвого та прокласти найкоротший маршрут, не сильно переймаючись дорогами – Subaru XV їх подолає!
Дивлячись на XV 2017 року, може здатися, що перед нами глибоко модернізована версія другого покоління Субару XV. Але ні, кросовер повністю новий, починаючи з новітньої платформи Subaru Global Platform з повністю оригінальними панелями кузова та, закінчуючи бензиновим оппозитним мотором і помітно оновленим салоном з більш широким набором сучасного обладнання. Японці не стали сильно змінювати концепцію новинки через консервативних американців, котрі і є основними покупцями для Subaru.
За інформацією від виробника, кузов нового автомобіля розроблений з чистого аркуша і виготовляється з високоміцної сталі, що дозволило збільшити жорсткість кузова на кручення на 70% в порівнянні з моделлю минулого покоління. При цьому в разі фронтального зіткнення новий XV поглинає кінетичну енергію удару на 40% краще. Але, для того, аби аварійного зіткнення не сталося, виробник напакував авто вражаючим арсеналом систем безпеки: система Pre-Collision Braking Control, Adaptive Cruise Control і Lane Keep Assist, Subaru Rear Vehicle Detection і High Beam Assist.
Зовнішні габаритні розміри кузова Subaru XV 2017 року складають 4465 мм у довжину, 1800 мм в ширину, 1615 мм у висоту, з 2665 мм колісної бази і 220 мм дорожнього просвіту при стандартно встановлених 18-дюймових колесах з легкосплавними дисками.
Салон 3 покоління кросовера XV від Subaru, як і кузов новинки також виглядає не новим, а модернізованим. Фактично, при зміні поколінь, міняти в інтер'єрі нічого не довелося. Однак для встановлення нової мультимедійної системи StarLink Multimedia system (Apple CarPlay і Android Auto) з укрупненими до 6,5 і 8,0 дюймів кольоровими екранами, а також сучасного блоку кліматичної установки, компоновщики збільшили розміри центральної консолі, додатково трохи змінивши всю передню панель. Новинка обзавелася трохи модернізованими кермом і панеллю приладів, новими картами дверей, клавішею приводу гальма стоянки. Збільшення розмірів колісної бази дозволило виділити заднім пасажирам більше місця для ніг. Задні сидіння стали більш комфортними та затишними. Звичайно, виробником анонсовані більш якісні матеріали оздоблення.
Технічні характеристики Subaru XV 2017 року також значно не змінилися. Повністю незалежна схема підвіски зі стійками Макферсона спереду і багатоважілька ззаду з невеликими допрацюваннями лишилися від попереднього покоління моделі. Застосовуються більш жорсткі кріплення деталей підвіски, задній стабілізатор поперечної стійкості відтепер кріпиться безпосередньо до кузова, що дозволило в 2 рази зменшити нахил кузова в поворотах. Кермо за рахунок зниження передавального числа з 14,1 до 13,1 стало більш гострим. Повнопривідна трансмісія Symmetrical All-Wheel Drive доповнилася режимом X-MODE (мотор і система стабілізації переходять в режим руху бездоріжжям).
Під капотом нового покоління Субару XV бензиновий опозитний 2,0-літровий мотор FB20 з безпосереднім упорскуванням палива в циліндри (156 к.с. 196 Нм) в компанії з варіатором Lineartronic. Маса нового мотора FB20 зменшена на 12 кг ніж маса двигуна 2 покоління кросовера, при цьому 80% деталей оригінальні, потужність збільшилася на 6 сил, а споживання палива, навпаки, скоротилося на 10%.
Цікавих та змістовних подорожей!