Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Subaru Forester 5 покоління, 2018 року

Змінивши покоління, японський кросовер Subaru Forester, з 2018 модельного року перебрався на платформу Subaru Global Platform і отримав більші розміри колісної бази, просторіший салон та місткіший багажник, а також сучасний дизайн екстер'єру кузова, стильний салон з масою просунутого обладнання, стандартно встановлену систему допомоги водієві EyeSight, модернізований 2,5-літровий бензиновий двигун SUBARU BOXER в компанії з варіатором Lineatronic і, звичайно, фірмову систему повного приводу Subaru Symmetrical All-Wheel Drive. З таким набором будь-яка подорож буде здійсненою!

У порівнянні з четвертим поколінням Форестера, в новій генерації кросовера розміри колісної бази зросли на 30 мм, до 2670 мм, місця для ніг у другому ряду стало більше на 35 мм (на рівні плечей і ліктів, до речі, також більш просторо), а максимальний корисний об'єм багажника зі складеними сидіннями другого ряду виріс майже на 40 літрів до значних 2155 літрів. При цьому процес завантаження і вивантаження став зручнішим за рахунок нових дверей з більш широким 1300-міліметровим отвором, більш правильної прямокутної форми самого багажника, а також за рахунок трохи заниженої підлоги.

Зовнішні габаритні розмір кузова Subaru Forester 2018 року складають 4625 мм у довжину, 1815 мм в ширину, 1730 мм у висоту, з 2670 мм колісної бази і 220 мм дорожнього просвіту.

Дизайн екстер'єру кузова нового, 5-го за рахунком, покоління японського кросовера Subaru Forester демонструє фамільний стиль моделі і є еволюцією дизайну кузова попередника зі знайомими гармонійними пропорціями і лаконічними лініями. При цьому творці нового Форестера постаралися наділити новинку сучасною зовнішністю. Кузов кросовера радує стандартно встановленими світлодіодними фарами головного світла з характерним малюнком денних ходових вогнів, компактною фальшрадіаторною решіткою, солідним і потужним переднім бампером, доповненим пластиковим захистом і протитуманними фарами.

Збоку кузов «лісника» підкуповує погляд потужними сплесками виштамповок, що візуально збільшують колісні арки і двері кросовера, високою підвіконної лінією, яка неспішно піднімається до корми і забезпечує кузов більш динамічним профілем, та й в цілому цілісним видом. Корма нової генерації Forester – це квінтесенція практичності: компактний бампер, дбайливо закритий щитом із стійкого до дрібних подряпин пластику, і великі двері багажного відділення, доповнені оригінальними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодним наповненням.

Стильну і сучасну зовнішність нового покоління Subaru Forester доповнюють легкосплавні 17-18 дюймові колісні диски з новим дизайном малюнка. Найстильніше новий кросовер виглядає в комплектації Sport з фашрадіаторною решіткою, пофарбованою в глянцево чорний колір, унікальними 18-дюймовими колісними дисками чорного кольору, помаранчевим декором, що прикрашає передній і задній бампер, накладки на порогах кузова і рейлінги на даху, солідним спойлером над склом дверей багажника, а також акцентами оранжевого кольору в салоні (декоративні вставки на передній панелі і центральному тунелі, оторочка на передній панелі, дверних картах, тунелі і кріслах).

Залежно від комплектації, яких для новинки передбачено аж п'ять: Base, Premium, Limited, Touring і Sport, кросовер отримає кліматичну установку або двозонний клімат-контроль, підігрів передніх і задніх сидінь, систему безключового доступу з кнопкою активації мотора, електронне гальмо стоянки, повністю світлодіодні фари головного світла, звичайні або світлодіодні протитуманні фари, панорамний дах з люком, крісла водія і переднього пасажира з механічним або електричним регулюванням (водійське в 10 напрямках, а пасажирське у 8), підігрів керма, мультимедійні системи SUBARU STARLINK з діагоналлю екрана на 6,5 або 8,0 дюймів, тканинне або шкіряне оздоблення сидінь.

За замовчуванням для всіх нових Subaru Forester пропонується в якості стандартного устаткування комплекс активної безпеки і допомоги водієві EyeSight, що включає в себе адаптивний круїз-контроль, автоматичну систему гальмування і асистента, шо стежить за рухом авто в смузі. Для дорогих комплектацій дана фішка додатково оснащується системою DriverFocus, яка стежить за фізичним станом водія.

Кросовер Subaru Forester 5 покоління побудований на модульній платформі Subaru Global Platform з повністю незалежною архітектурою передньої і задньої підвіски. Спереду встановлені стійки МакФерсон, ззаду багатоважілька. Стандартно новинка оснащується фірмовою системою повного приводу Subaru Symmetrical All-Wheel Drive. Дорожній просвіт у моделі становить 220 мм. Повний привід і значний кліренс доповнює система X-Mode, що дозволяє вибрати оптимальний режим роботи двигуна, коробки передач, повного приводу і електронних систем для різних за складністю типів дорожнього покриття. Також варто відзначити появу системи Active Torque Vectoring, що допомагає більш точно проходити повороти.

Під капотом нового Subaru Forester для американського ринку пропишеться безальтернативний бензиновий чотирициліндровий модернізований 2,5-літровий мотор SUBARU BOXER потужністю 185 кінських сил з максимальним обертовим моментом в 238 Нм в компанії з варіатором Lineartronic CVT. Мотор, переживши модернізацію, отримав 90% нових деталей, стандартно встановлювану систему старт/стоп, систему безпосереднього впорскування палива в циліндри, а також збільшений ступінь стиснення.

Продажі нової генерації Subaru Forester стартують в Америці в другій половині 2018 року за ціною від 23000 доларів за кросовер в базовій комплектації. А до Європи «лісник» нового покоління добереться вже до кінця 2018 року.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нового Subaru Forester.