Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Honda CR-V 5-го покоління

 

Цей автомобіль стояв біля витоків народження цілого напрямку в автомобілебудуванні, котрий згодом власники справжніх позашляховиків стали зневажливо називати паркетниками, та котрий в наші дні став найбільш популярним класом серед легкових автомобілів. Наразі, у листопаді під час автосалону в Лос-Анжелесі, відбудеться першопоказ уже п’ятого покоління легендарного кросоверу.

 

Конструкція автомобіля створена на новій модульній платформі. Кузов став жорсткішим на кручення і згини. Конфігурація підвісок залишилася колишньою: спереду стійки McPherson, ззаду – багатоважільна,  дорожній просвіт дещо збільшився. Нова Honda CR-V трохи додала у габаритах, але при цьому, завдяки більшому використанню надміцних легких сплавів, виявилася трохи легшою і економічнішою від попередниці. Колісна база виросла на 41 міліметр (до 2 261), а вільного простору в ногах задніх пасажирів додалося на 51 мм. Об’єм багажника виріс на 56 літрів, але третій ряд сидінь не пропонується навіть за доплату, хоча ходили чутки про появу 7-місної модифікації.

Зовнішність автомобіля цілком впізнавана, хоча і позбулася ефекту спадаючиго даху, котрий був присутнім у двох попередніх поколіннях кросоверу. Машина отримала переоформлену решітку радіатора з активними шторками, хромовані наконечники якої заходять на головну LED-оптику. Задні ліхтарі також обзавелися діодними секціями та, як і раніше, заходять на задні стійки, але відтепер вони «розповзлися» ще й по дверях багажника, нагадуючи аналогічне рішення на Toyota RAV4 та універсалі Volvo V90 Cross Country. Рельєф боковин на Honda CR-V 2017 року став дещо простішим, а захисні пластикові накладки на порогах масивнішими.

У салоні нової Honda CR-V 5  спостерігається помітно сучасне оформлення інтер'єру та традиційно якісні матеріали оздоблення. Хоча родослівна і тут чітко простежується. Щиток приладів з оригінальною графікою, а на центральній консолі розмістився 7,0-дюймовий кольоровий сенсорний дисплей мультимедійної системи, яка підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Прихильників стилю CR-V порадує розміщення важіля трансмісії, котрий зберіг своє звичне розташування на спеціальному подіумі, що примикає до консолі, а не на торпедо, та рівна підлога в задній частині салону. За ваші гроші передні сидіння, крім обігріву, обладнають вентиляційною та масажною системами, тризонним клімат-контролем, дверима багажного відсіку з електроприводом та іншими просунутими функціями. У переліку обладнання присутні системи запобігання зіткнень, стеження за смугою, адаптивний круїз-контроль, безключовий доступ та різні сповіщення. У разі зіткнення на допомогу прийдуть 9 подушок безпеки.

Базовим двигуном залишився колишній 2,4-літровий атмосферник потужністю 187 к.с. (244 Нм), а пару йому склав новий 1,5-літровий чотирициліндровий турбований агрегат сімейства Earth Dreams, запозичений від моделі Honda Civic 10, котрий для кросовера спеціяльно дофорсували до 193 «коней». Поєднуються обидва в парі з безступінчатим варіатором з логікою управління Honda G-Shift, а привід може бути як переднім, так і, за додаткові гроші, повним. Поки незрозуміло, чи збережеться в лінійці 2-х літровий мотор в негібридній версії (гібридна версія автомобіля буде комплектуватися цим мотором в парі з двома електромоторами). А от дизелів пропонується два: 1,6 л і 120 конячок, котрий агрегується з шестиступінчастою механічною трансмісією, другий на 160 кінських сил та з дев’ятишвидкісним автоматом.

Європа, котра не поїде у Лос-Анжелес, побачить цей автомобіль навесні 2017 року в Женеві.