Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Honda WR-V

Honda викотила в люди свій найменший кросовер. 9 листопада в рамках San Paulo International Motor Show відбулася його презентація. Цікаво, що за літерами WR-V нового автомобіля від японської компанії ховається повне сенсу ім'я - Winsome Runabout Vehicle (дослівно перекладається, як чарівний або привабливий компактний автомобіль для прогулянок). Ну, може він спроектований і для прогулянок, але начепивши на дах багажний бокс, можна і трохи далі заїхати.

Субкомпактний кросовер від Хонда, що базується на платформі Honda Jazz 3, виглядає солідно і можна навіть сказати суворо, особливо спереду. Насуплений погляд утворений компактними фарами головного світла, харизматичною фальшрадіаторною решіткою і масивним бампером з потужним пластиковим захистом ніби у справжнього позашляховика. Пластиковий обвіс – кроссоверний атрибут є присутнім навіть на колісних арках, порогах, нижніх частинах бічних дверей і на задньому бампері. В цілому ж новинка виглядає гідно з будь-якого ракурсу. Кузов кросовера, хоча правильніше, мабуть, припіднятого хетчбека (стандартно привід на передні колеса, чи буде версія з повним приводом AWD поки не ясно), прикрашають різкі ребра, ламані лінії і атлетичні виштамповки, сучасний дизайн фар головного світла і оригінальні плафони габаритних ліхтарів. Зовнішні габаритні розміри Honda WR-V складають 3995 мм у довжину, 1750 мм в ширину, 1570 мм у висоту, з 2600 мм колісної бази і 170 мм дорожнього просвіту.

Японський виробник поки не поспішає розкривати оформлення салону своєї новинки, але можна припустити, що інтер'єр стилізованого під кросовер п'ятидверного хетчбека виявиться точною копією салону донора платформи Honda Jazz/Fit. Так що покупців чекають якісні матеріали оздоблення, зручні крісла першого ряду з яскраво вираженою бічною підтримкою, затишні задні сидіння доповнені системою Honda Magic Seats з масою варіантів трансформації, сучасна архітектура передньої панелі і центральної консолі, зверненої в сторону водія, відмінний набір просунутого обладнання.

Потенційних власників нового Honda WR-V порадує спортивне мультифункціональне кермо, інформативна панель приладів з великим спідометром і парою менших радіусів (тахометр і бортовий комп'ютер), добра організація центральної консолі в двох варіантах виконання: з мультимедійною системою з 5-дюймовим кольоровим LCD-дисплеєм і блоком управління кондиціонера або зі стильним і сучасним мультимедійним комплексом Honda Connect (7-ми дюймовий сенсорний екран з USB, Wi-Fi, Bluetooth і HDMI, навігацією і камерою заднього виду), а також сенсорною панеллю, за допомогою якої здійснюється управління кліматичною установкою. З систем безпеки варто відзначити не тільки наявність 8-ми подушок безпеки, а й масу електронних систем, помічників і асистентів, значна частина з них доступні, щоправда, тільки в якості платних опцій і не встановлюються стандартно.

Новий паркетник базується на глобальній B-segment platform, що лежить в основі великої кількості моделей японської компанії, включаючи вже згаданий Honda Jazz, та кросоверів Honda HR-V і Honda BR-V. Новий паркетник обладнаний передньою повністю незалежною підвіскою (стійки Макферсона), задньою напівзалежною підвіскою (торсіонна балка H-type), дисковими гальмами, електричним підсилювачем керма і стандартним приводом на передні колеса. Досить імовірно, що в майбутньому з'явиться і версія з повним приводом. У мотором відсіку новинки встановлюватимуться бензинові і дизельні двигуни здатні працювати в парі з 5 МКПП, 6 МКПП і варіатором CVT. Бензинові мотори сімейства Earth Dreams для нового Honda WR-V: 1.2 i-VTEC (90 к.с. 100 Нм), 1.3 i-VTEC (102 к.с. 123 Нм) і, можливо, 1.5 i-VTEC (130 к.с. 155 Нм). Дизельні мотори, що пропонуються для нового паркетника Honda WR-V: 1.5 i-DTEC (100 к.с., 200 Нм) і 1.6 i-DTEC (120 к.с. 300 Нм).

 

Продажі нового стилізованого під кросовер Honda WR-V стартують навесні 2017 року Південній Америці та Індії за ціною від $16500. Чи буде авто продаватися в Україні – покаже час та попит.