Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Honda Accord 10 покоління

Подорож на цьому новому авто від Honda, завдяки збільшеній на 55 мм порівняно з попередником колісній базі, можна прирівняти з яхттуром, настільки плавною вона обіцяє бути. Але якщо ви прихильник спортивного стилю, то уявіть поєднання у подорожі 252 коней та механічної коробки, така подорож обіцяє бути просто………. це ніби осідлати хвилю цунамі на тій яхті, з плавним ходом! Вітайте Honda Accord 10 покоління – з вишуканою зовнішністю, шикарним салоном, новою модульною платформою, турбованими моторами і новітньою 10-ступінчастою автоматичною трансмісією!

Дизайнери нагородили «десятий» Акорд імпозантною і спортивною зовнішністю. В цілому нове покоління Honda Accord виглядає дуже непогано, можна навіть сказати, що дизайн екстер'єру кузова граціозний. Передня частина кузова з новою фальшрадіаторною решіткою у формі щита, вузькими світлодіодними фарами головного світла і спортивним бампером зі світлодіодними протитуманними фарами. Профіль кузова нового Honda Accord нагадує чи то фастбек, чи то 5-дверне купе. Ну дуже модний! В наявності безкрайній капот, величезні циркульні арки, ідеальна куполоподібна лінія даху, що м'яко стікає на компактну корму. Задня частина кузова радує око акуратною кришкою багажника зі стильною виштамповкою спойлера, оригінальними світлодіодними габаритними ліхтарями і строгим бампером з ідеально вписаними в нього насадками вихлопних труб.

Новий Акорд 10-покоління приміряв нову модульну платформу, що лежить також в основі нових генерацій Honda Civic і Honda CR-V. Схема підвіски зі стійками McPherson спереду і багатоважілька ззаду схожа з шасі 9-покоління моделі Accord, але в передній підвісці застосовуються інші важелі, а задня підвіска стала більш компактною. В якості опції доступні адаптивні амортизатори з двома режимами налаштування.

Японський седан отримав повністю новий кузов, вироблений на 54% зі сталі високої міцності, що дозволило збільшити жорсткість кузова на 30% в порівнянні з попередником. Споряджена маса нового авто скоротилася на 50 кг і це при практично ідентичних розмірах з Акордом минулого покоління. Зовнішні габаритні розміри кузова Honda Accord-10 2018 року складають 4879 мм у довжину, 1859 мм в ширину, 1450 мм у висоту, з 2830 мм колісної бази. Як зазначалося вище, нова генерація отримала збільшений аж на 55 мм розмір колісної бази, а також додала 10 мм по ширині кузова, при цьому новинка на 10 мм менша в довжину і на 15 мм нижча.

Салон 10-го покоління Хонда Акорд змінився, але не так грунтовно, як кузов. Збільшені на 55 мм розміри колісної бази дозволили збільшити відразу на 51 мм місця для ніг пасажирів задніх сидінь. Передні крісла встановлені на 25 мм, а заднє сидіння на 20 мм нижче, ніж в салоні 9-покоління моделі. Корисний об'єм багажного відділення седана Акорд - 473 літри. Уже в базовій комплектації передбачена роздільна 40/60 спинка задніх сидінь, що дозволяє відчутно збільшити обсяг багажника.

Архітектура передньої панелі і центральної консолі нової генерації седана Accord сучасна, але при цьому стримана і строга. Все обладнання та органи управління розміщені зручно і логічно, як то кажуть «сів і поїхав». Панель приладів з 7-дюймовим TFT дисплеєм, зручне кермо і блок клімат-контролю з великими ручками, навіть мультимедійна система з окремо встановленим 8-дюймовим кольоровим сенсорним екраном оснащується фізично керованими ручками гучності і вибору режимів меню (Apple CarPlay і Android Auto, навігація, Bluetooth, 4G LTE Wi-Fi, камера заднього виду).

Окремо варто згадати кнопкове управління новою 10-ти ступінчастою АКПП, покращену оглядовість (бічні стійки лобового скла на 20% менші та розташувалися ближче до водія, ніж в седані минулого покоління), більш якісні матеріали оздоблення і звукоізоляцію салону, крісла водія і переднього пасажира з високою анатомічно правильною спинкою, помірними валиками бічної підтримки, електроприводами регулювань (водійське в 12 напрямках), підігрівом і вентиляцією. Насичені комплектації нового седана крім вищеперерахованого обладнання порадують підігрівом задніх сидінь, 8 подушками безпеки, 2 з яких захищають коліна водія і переднього пасажира, проекційним 6-дюймовим екраном, 450 Вт аудіосистемою з 10 динаміками і системою активного шумозаглушення з 3 мікрофонами.

Високий рівень комплексу безпеки Honda Sensing присутній в новому седані Акорд за замовчуванням, тобто встановлюється стандартно. До його складу входять Collision Mitigation Braking System і Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation і Adaptive Cruise Control з функціями Low-Speed Follow і Traffic Sign Recognition. За доплату пропонуються системи Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor, Driver Awareness Monitor і Multi-Angle Rearview Camera.

Під капотом Honda Accord-10 2018 року нові чотирициліндрові бензинові турбо мотори. Базовий двигун 1.5 Turbo (192 к.с. 260 Нм) працює в парі з модернізованим варіатором CVT. Більш потужний мотор 2.0 Turbo (252 к.с. 370 Нм) комплектується новітньою 10 АКПП. Цікаво, що обидва двигуни при замовленні седана в комплектації Sport оснащуються 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Присутня в лінійці і гібридна версія Honda Accord Hybrid з силовою установкою i-MMD у складі 2,0-літрового бензинового мотора, що працює по циклу Аткінсона і двох електродвигунів. Залишається лише додати, що седан Хонда Акорд 10-покоління доступний тільки з переднім приводом, а Honda Accord Coupe більше не буде в модельному ряду японської компанії через низький попит.

Продажі новинки від Honda у Північній Америці уже почалися, а до Європи 10-й Accord доїде у першому кварталі 2018 року.

 

Вдалих та змістовних подорожей!