Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Skoda Kodiaq

 

Динамічний силует, стрімкі боковини і навіть хижий передок з двоповерховими фарами, що майже в незмінному вигляді перейшли з концепту Vision S, дозволять автомобілю виглядати модно та сучасно! А практичні рішення для туристів, на які багатий Kodiaq: парасольки в передніх дверях, кишеньки для телефонів на боковинах крісел, гачки для сумок, 30 (!) ніш для дріб'язку і захист кромок дверей, що виїжджають під час відкривання - просто автотуристична мрія якась!

Незважаючи на значні габарити (довжина 4697 мм), паркетник не виглядає громіздким. Модульна платформа MQB Kodiaq ідентична з Тігуаном другого покоління: McPherson спереду, багатоважільна підвіска позаду і муфта Haldex в приводі задніх коліс у версій 4х4. Дорожній просвіт - 194 мм, хоча з металевим захистом двигуна він неминуче скоротиться.

Kodiaq отримає з фольксвагеновської лінійки п'ять чотирициліндрових турбомоторів. Базова версія 1.4 TSI (125 к.с.) - тільки з «механікою» і переднім приводом. Той же мотор, форсований до 150 к.с., може йти в парі або з преселективною шестиступінчастою коробкою DSG DQ250 і переднім приводом, або з повним приводом і «механікою». Для «молодшого» дизеля 2.0 TDI тієї ж потужності доступні всі комбінації і надійніший семиступінчастий «робот» DQ500. На вершині гами - мотори 2.0 TSI (180 к.с.) і 2.0 TDI (190 к.с.) в комплекті з повним приводом і тим же «роботом». Хоча для такої великої машини не зайвими були б двигуни потужністю 220-250 к.с., тим більше, що в лінійці концерну Volkswagen такі є. Буде чим робити апґрейд!

Салон Skoda Kodiaq витриманий в більш консервативному стилі з бездоганною німецькою ергономікою. Стиль передньої панелі з вертикальними повітроводами є нетиповим для чеської марки, вона здається більш масивною, ніж у звичайних легковиків марки. І все ж кермо, прилади, блок клімат-контролю - все це виглядає звично для власника сучасної Шкоди та розміщене в консолі з м'якої пластмаси з деяким нальотом преміальності. Уже «в базі» Skoda Kodiaq матиме поздовжнє регулювання сидінь другого ряду зі значним простором, але пасажирам опційного третього ряду тісно: люди вище 180 см будуть підпирати стелю головою, а ногами - спинку.

У пятимісної версії зі складеними задніми сидіннями обсяг багажника потягне на рекорд в класі: 2065 літрів за методикою VDA! Для порівняння: Kia Sorento Prime вміщує +1732 літра, а Volkswagen Touareg - тільки 1642 л. Обсяг відсіку у семимісної версії – 270 літрів, а при складених сидіннях третього ряду - 720 л.

Серед опцій є пробковий напівавтопілот, електропривід п'ятих дверей, панорамний дах з люком, підігрів керма, камери кругового огляду (новинка для Шкоди). Мультимедійна система Columbus з масою сервісів і додатків, швидким мобільним інтернетом з власною сім-картою і повною інтеграцією з планшетами та смартфонами не поступається топовим системам Audi Q7 і А4. В поїздці сумно не буде!