Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Skoda Karoq

 

Чеський кросовер Skoda Karoq зовні практично точна копія іспанського кросовера SEAT Ateca, з трохи іншим оформленням передньої і задньої частини кузова в стилі Skoda Kodiaq. Обидві моделі, до речі, є родичами Volkswagen Tiguan 2 покоління (усі базуються на модульній платформі MQB). Звичайно, чеські дизайнери постаралися нагородити новинку максимально оригінальними деталями кузова, щоб додати зовнішності Karoq фамільної схожості з іншими моделями Skoda і видимими відмінностями від іспанського двоюрідного брата.

Новий кросовер від Skoda призваний до лав чеської компанії для зміни моделі Yeti, продажі якої явно не задовольняють виробника. Навіть в найуспішніші для моделі останні три роки своїх покупців знайшли всього лише близько 187 000 кросоверів. Для прикладу, тільки за підсумками 2016 року німецький Volkswagen Tiguan на світовому ринку проданий в кількості 519 з гаком тисяч. Тож заміна для Шкода Єті прийшла вчасно.

Новинка отримала капот з оригінальним рельєфом, фірмову фальшрадіаторну решітку, завужені фари головного світла і акуратні протитуманки. Компактний, але при цьому потужний передній бампер, дзеркала заднього виду на традиційних місцях в рамках передніх дверей і просто-таки феноменально стильні габаритні ліхтарі C-подібної форми і таким же 3-мірним світлодіодним малюнком. Головна оптика нового кросовера – починаючи з комплектації Ambition full-LED (денні ходові вогні, ближнє і дальнє світло, протитуманки з функцією підсвічування поворотів).

Зовнішні габаритні розміри кузова Skoda Karoq: 4382 мм в довжину, 1841 мм в ширину, 1605 мм у висоту. Розміри колісної бази кросовера залежать від типу приводу і складають 2638 мм у версій авто з приводом на передні колеса або ж 2630 мм у машин з повним приводом. Дорожній просвіт також залежить від типу приводу і варіюється від 176 мм у кросовера з переднім приводом до 189 мм у повнопривідних модифікацій. Авто стандартно комплектується 16-17 дюймовими колісними дисками, в якості опції пропонуються 17, 18 і 19 дюймові легкосплавні колісні диски з різним дизайном малюнка.

П'ятимісний салон нового кросовера гарантовано забезпечить комфортне розміщення водія і його 4 супутників, а багажне відділення здатне прийняти від 521 до 1630 літрів вантажного об’єму. Система трансформації задніх сидінь VarioFlex дозволяє змінювати окремо положення кожного сидіння, а, за бажання, навіть прибрати всі крісла з салону, збільшивши таким чином корисний об'єм багажного відділення до вражаючих показників у 1810 літрів.

Салон Skoda Karoq хоч і не копіює інтер'єр SEAT Ateca, але явно розроблений за одними лекалами. Ось тільки оснащення просунутим обладнанням у чеського кросовера обіцяє бути набагато багатше, ніж у іспанського брата. Новинка першою з лінійки Шкода отримала цифрову багатофункціональну панель приладів Modular Infotainment Matrix з діагоналлю 12,3 дюйма, що дозволяє виводити на екран 4 різних картинки з інформацією. Skoda Karoq також може похвалитися мультимедійними системами з 6,5, 8,0 або 9,2-дюймовими кольоровими екранами, двозонним клімат-контролем, передніми кріслами з електричним приводом регулювань і підігрівом, підігрівом керма.

Крім цього автомобіль порадує системами Park Assist і Lane Assist, Traffic Jam Assist і Blind Spot Detect, Front Assist з функцією виявлення пішоходів і Emergency Assist, Adaptive Cruise Control, фоновим світлодіодним підсвічуванням салону з 10 відтінками світіння (передня частина салону і двері), майданчиком для індуктивної зарядки смартфонів, дверима багажного відділення з електроприводом і функцією безконтактного відкриття, електромеханічним приводом стоянкового гальма.

Для нового чеського кросовера передбачено п'ять Євро 6 двигунів – два турбованих бензинових і три турбодизеля (з прямим впорскуванням, системами Start-Stop і рекуперацією енергії гальмування), дві коробки передач – 6 МКПП і 7-ступінчастий робот, складна архітектура підвіски (версії з повним приводом) зі стійками Макферсона, нижніми трикутними важелями і сталевим підрамником спереду і багатоважількою ззаду, система Driving Mode Select з 5 режимами роботи вузлів і агрегатів (Normal, Sport, Eco, Individual і Snow для авто з повним приводом), адаптивна підвіска Dynamic Chassis Control, доступна в якості опції з трьома режимами роботи амортизаторів Comfort, Standard і Sport, привід на передні колеса або інтелектуальна система повного приводу 4x4 з муфтою Haldex.

Бензинові версії Skoda Karoq:

1,0-літровий TSI (115 к.с. 175 Нм), від 0 до 100 км/год за 10,6 сек і максимальна швидкість 187 км/год, середнє споживання палива 5,2 літра;

1,4-літровий TSI (150 к.с., 250 Нм), до першої сотні за 8,4 сек і забезпечує максимальну швидкість в 204 км/год. Завдяки наявності системи Active Cylinder Technology, здатної відключати два циліндра, двигун порадує дуже скромною витратою палива в 5,1 літра.

Дизельні версії Skoda Karoq:

1,6-літровий TDI (115 к.с., 250 Нм), від 0 до 100 км/год за 10,7 сек, максималка - 188 км/год, витрата палива - 4,5 літра;

2,0-літровий TDI (150 к.с. 340 Нм), забезпечує динаміку розгону до 100 км/год за 8,9 сек і максимальну швидкість в 207 км/год, витрата палива в комбінованому режимі руху 4,4 літра;

2,0-літровий TDI (190 к.с., 400 Нм) вистрілює кросовер до 100 км/год за 7,8 сек, максималка - 211 км/год, витрата палива на 100 км шляху – 5,3 літра.

Новий кросовер Skoda Karoq представлений офіційно 18 травня 2017 року рамках спеціального заходу в шведському Стокгольмі. Світова прем'єра запланована на початок осені поточного року в німецькому Франкфурті, а продажі стартують в листопаді 2017 року за ціною від €21000.

 

Вдалих та змістовних подорожей!