Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Skoda Kamiq

Незважаючи на те, що Шкода Камік пропонується виключно з переднім приводом, чеська марка позиціонує новинку як автомобіль для молодих людей, які ведуть активний спосіб життя, і не уявляють своє дозвілля без подорожей. Однак найголовніше для потенційних покупців Skoda Kamiq (маркетологи компанії Skoda спеціально вивчили переваги клієнтів) – не наявність повного приводу у автомобіля, а сучасна та стильна зовнішність, а також висока ефективність авто. Під ефективністю, напевно, маються на увазі прийнятна ціна та невисока вартість утримання машини.

 

Відразу зазначимо, що на повний привід покупцям Skoda Kamiq розраховувати не варто, з тієї лише причини, що наймолодший кросовер Skoda є співплатформенним братом хетчбека Skoda Scala. Обидва автомобілі побудовані на бюджетній фольксвагенівській модульній платформі MQB-A0 з незалежною передньою підвіскою (стійки МакФерсон) та напівзалежною задньою підвіскою (балка працює на вигин). Тож перед нами типовий компактний кросовер з заявленим на 37 мм більшим дорожнім просвітом, ніж у співплатформенного хетчбека, опційним захистом днища для любителів виїжджати на природу і великими 16-18 дюймовими колесами.

Зовнішні розміри кузова Skoda Kamiq складають 4241 мм в довжину, 1793 мм в ширину, 1531 мм у висоту, з 2651 мм колісної бази, і цілком прохідний для вітчизняних доріг кліренс. Корисний об'єм багажного відділення варіюється від 400 літрів за спинками сидінь другого ряду під захисною шторкою, до 1395 літрів зі складеними спинками задніх сидінь і завантаженні до рівня стекол.

До речі, із зовнішністю у європейської новинки Skoda Kamiq повний порядок. Компактний передньоприводний кросовер наділений емоційним дизайном і виділяється в потоці. Передня частина кузова прикрашена дворівневим головним світлом (на першому поверсі світлодіодні фари, а на другому світлодіодні денні ходові вогні, здатні перевтілюватися в покажчики поворотів), компактною фальшрадіаторною решіткою в обіймах хромованої рамки, і потужним бампером з виразною усмішкою нижнього повітрозабірника.

Збоку кузов Шкода Камік виглядає збитим і зібраним, як і личить сучасному кросоверу. В наявності компактний капот з оригінальним рельєфом, приваблива пластика боковин кузова, циркульні колісні арки, двері з високим підвіконням, дещо знижена до корми лінія даху з потужними задніми стійками.

Задня частина кузова виглядає не менш яскраво й органічно, ніж лицьова частина кросовера. В арсеналі корми гострі плафони габаритної світлотехніки зі світлодіодною начинкою, зручні двері багажного відділення і потужний бампер, частково прикритий пластиковим захистом.

Салон нового компактного кросовера Skoda Kamiq для європейського ринку практично в точності повторює інтер'єр хетчбека Skoda Scala. Таким чином, покупцям доведеться вибирати між аналоговою панеллю приладів або просунутою цифровою з 10,25-дюймовим дисплеєм, трьома варіантами мультимедійної системи з діагоналлю екрана 6,5, 8,0 або 9,2 дюйма, кондиціонером або клімат-контролем, стандартними або спортивними передніми кріслами ... Обладнання досить, так що світлодіодні фари, підігрів передніх і задніх сидінь, обігрів обода керма і лобового скла, автоматичний паркувальник, адаптивний круїз-контроль і маса електронних систем безпеки з легкістю підіймуть ціну автомобіля до 25000-30000 євро.

Крім цього, в задній частині салону Шкода Камік є дефлектори вентиляції, а за доплату пропонується переднє крісло пасажира зі складаною вперед спинкою, що дозволяє перевозити в салоні предмети довжиною під 2450 мм.

Технічні характеристики європейського кроссовера Skoda Kamiq.

В основі новинки модульна платформа MQB-A0 з напівзалежною задньою підвіскою. Ще раз нагадуємо, що привід за замовчуванням передній. При цьому Камік стандартно оснащується системою Driving Mode Select з чотирма прописаними режимами роботи вузлів і агрегатів (Normal, Sport, Eco і Individual). При бажанні можна додатково замовити спортивну, занижену на 10 мм підвіску (Sport Chassis Control) з амортизаторами, керованими електронікою, наділеними двома налаштуваннями жорсткості Normal і Sport.

Базовий мотор бензиновий трициліндровий 1.0 TSI (95 к.с. 175 Нм) в парі з 5 МКПП. Далі йде також трициліндровий бензиновий двигун 1.0 TSI, але більш форсований (115 к.с., 200 Нм) в компанії з 6 МКПП і пропонованою за доплату роботизованою коробкою передач 7 DSG. Найпотужніший бензиновий двигун чотирициліндровий 1.5 TSI (150 к.с., 250 Нм) в тандемі з 6 МКПП або опційним 7-ступінчастим «роботом» DSG.

Дизель для Шкода Камік один – це чотирициліндровий турбодизельний мотор 1.6 TDI (115 к.с., 250 Нм) з 6-ступінчастою механікою або 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DSG. Для бажаючих заощадити на паливі пропонується трициліндровий двигун, розрахований на споживання зрідженого газу 1.0 G-TEC (90 к.с. 145 Нм) в парі з 5 МКПП.

Початок продажів нового паркетника Skoda Kamiq в Європі стартує восени 2019 року, ціна новинки, за попередньою інформацією, складе близько 19000 євро за базову версію моделі з трициліндровим 95-сильним бензиновим турбо мотором 1.0 TSI в компанії з 5 МКПП і переднім приводом.

Вдалих та змістовних подорожей!

Відеоогляд нового кроссовера Skoda Kamiq: