Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

Hyundai Santa Fe 4-го покоління 2018 року

 

Новий Санта не тільки радикально змінився зовні в порівнянні з попередником, але і обзавівся повністю новим салоном в стилістиці моделей Hyundai i30 2017 модельного року і Hyundai Grandeur з купою сучасного обладнання, величезним набором електронних асистентів і помічників, а також 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач від оновленого кросовера Kia Sorento Prime і модернізованою повнопривідною трансмісією, що отримала ім'я HTRAC. При цьому нове, 4 покоління кросовера Hyundai Santa Fe, базується на платформі 3 покоління моделі і комплектується знайомими по попереднику моторами.

Передня частина кузова, яка схожа на дещо збільшене «личко» найменшого кросовера в лінійці Hyundai – Hyundai Kona, отримала величезну трапецію фальшрадіаторної решітки, дворівневе головне світло, потужний бампер і капот з харизматичним рельєфом.

Збоку кузов нового корейського кроссовера демонстративно виставляє на показ величезні вирізи колісних арок, дзеркала заднього виду на потужних ніжках-опорах, мінівеновські нерухомі трикутні скельця на передніх дверях, високу підвіконну лінію бічного скління, рівну і довгу лінію даху, атлетичні виштамповки і харизматичні ребра, які опоясують боковини кузова, та й в цілому потужний торс, немов у спортсмена.

Задня частина кузова прикрашена дизайнерами стильними світлодіодними габаритними ліхтарями, акуратними дверима багажного відділення з декількома уступами і потужним тілом бампера з додатковими секціями габаритної світлотехніки і насадками вихлопних труб.

Салон нової генерації Hyundai Santa Fe зустрічає водія і пасажирів повністю новою архітектурою передньої панелі і центральної консолі. Горизонтальні лінії з плавними переходами з рівня на рівень надають передній панелі стильний і повітряний вигляд, при цьому панель виглядає потужно і дорого. На фото представлений салон найдорожчій комплектації новинки з цифровою панеллю приладів, компактним і зручним мультифункціональним кермом, просунутою мультимедійною системою з окремо встановленими кольоровим екраном-планшетом, що підтримує Apple CarPlay і Android Auto з голосовим управлінням, розробленим фахівцями Hyundai і корейської компанії Kakao, двозонним клімат-контролем, шкіряним оздобленням сидінь, передніми кріслами з електроприводом, підігрівом і вентиляцією.

Виробником обіцяні майданчик для бездротової зарядки смартфонів, можливість віддаленого управління функціями автомобіля за допомогою спеціального додатку, встановленого в смартфон, а також купа електронних систем: Forward Collision Avoidance Assist і Forward Collision Warning, Lane Keeping Assist і Lane Departure Warning, Driver Attetion Warning і High Beam Assist, Rear Cross-Traffic Alert і Advanced Driver Assistance System і навіть такі оригінальні штуки, як Safe Exit Assist (при виході людей з машини система подасть сигнал в разі наближення іншого автомобіля ззаду) і Safe Exit Assist (нагадає водієві про забутих пасажирів на адніх сидіннях).

Нова генерація кросовера Hyundai Santa Fe базується на модернізованій і поліпшеній платформі 3 покоління моделі. Однак новий Санта першим з моделей Hyundai отримав просунуту систему повного приводу HTRAC з електронним управлінням, доступною раніше лише моделям бренду Genesis, при цьому кросовер зберіг поперечне розташування двигуна і можливість придбати авто як з переднім приводом 2WD, так і з повним приводом 4WD. 

На корейський ринок нова генерація Hyundai Santa Fe виходить з моторами попередника, але комплектується новою 8 АКПП. Бензинова версія Хюндай Санта Фе оснащується 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим мотором – 2.0L Theta II Turbo (240 к.с.). Дизельні версії Хюндай Санта Фе комплектуються 2,0-літровим турбо дизелем 2.0 CRDI Diesel (186 к.с.) і 2,2-літровим чотиициліндровим дизельним мотором 2.2 CRDI Diesel (202 к.с.).

Які мотори очікують українських покупців – невдовзі побачимо!

Вдалих та змістовних подорожей!