Сам собі Мандрівник

Якщо бажаєш, щоб вийшло добре - зроби Сам

VW T-Roc

 

Якщо ви такий мандрівник, яких показують у рекламі, такий весь харизматичний та впевнений у собі, то вам однозначно підійде ця новинка від Volkswagen. T-Roc, хоча й належить до компактних автомобілів, але виглядає настільки імпозантно, солідно та дорого, що складе гідну компанію справдньому мачо, якому під силу здолати і гори, і рівнини, і……… вистояти чергу на пором!

Боки новинки виблискують м'язистими виштамповками колісних арок, візуально ще більш розширюючи кузов компактного кросовера. Крім цого, очі радують тривимірна фальшрадіаторна решітка, оригінальні світлодіодні фари головного світла та стильні світлодіодні габаритні ліхтарі, суміщені функціонально з покажчиками поворотів, двокольорове забарвлення кузова (величезний вибір кольорів емалі для забарвлення кузова і три кольори для фарбування даху і стійок, а також корпусів дзеркал заднього виду), стильні та потужні бампери, модні задні світлодіодні габаритні ліхтарі з тривимірною графікою. Зовнішні габаритні розміри кузова Volkswagen T-Roc 2018 року складають 4234 мм у довжину, 1819 мм в ширину, 1573 мм у висоту, з 2603 мм колісної бази.

Салон нового субкомпактного кросовера Фольксваген Ті-Рок наділений всіма необхідними атрибутами сучасного автомобіля. В наявності пропонована за доплату цифрова панель приладів (11,7-дюймовий Active Info Display) з масою варіантів виведення інформації і картинок, зручне мультифункціональне кермо з усіченим знизу ободом, сучасна архітектура передньої панелі з центральною консоллю розгорнутою в бік водія, на якій правильно розташувалися мультимедійна система і блок управління кліматичною установкою.

Для водія і переднього пасажира комфортні крісла з широким діапазоном регулювань, а для трьох пасажирів в другому ряду затишний диван з роздільною 40/60 спинкою, що дозволяє при необхідності збільшити корисний об'єм багажного відділення зі стандартних 445 літрів до максимальних 1290 літрів.

На вибір покупців новий паркетник Volkswagen T-Roc пропонується в трьох варіантах виконання: Base, Style і Sport. Початкова версія Base з декоративним оздобленням салону «Deep Black matt» і досить багатим оснащенням: Front Assist з системами Emergency Braking і Pedestrian Monitoring, Automatic Post-Collision Braking System і система Lane Assist, кондиціонер, мультимедійна система Color Content з 6,5-дюймовим сенсорним екраном, світлодіодні контурні габаритні ліхтарі, світлодіодні габаритні ліхтарі, чорні накладки по периметру кузова, 16-дюймові колеса з легкосплавними дисками.

Більш наворочені версії Style і Sport оснащуються більшими 17-дюймовими колесами, салон з більш дорожчим оздобленням та комфортнішими передніми кріслами з більш виразною бічною підтримкою. Набір обладнання вражає: клімат-контроль, мультимедійна система з 8,0-дюймовим кольоровим екраном (за доплату мультімедійка з 9,2-дюймовим дисплеєм Apple CarPlay і Android Auto), бездротова зарядка для смартфонів, підігрів сидіння і керма, панорамний дах з люком, Driver Alert System, автоматичний паркувальник, адаптивний круїз-контроль, система безключового доступу з кнопкою старт/стоп двигуна, камера заднього виду, система моніторингу сліпих зон дзеркал заднього виду, світлодіодні фари головного світла, 300-ватна акустична система Beats з 8-ма динаміками і та інші фішки. Проте більша частина обладнання пропонуються за доплату.

Новий субкомпактний кросовер Volkswagen T-Roc базується на новій модульній платформі MQB автомобільного гіганта Volkswagen AG і пропонується до замовлення з шістьма двигунами (три бензинових TSI і три турбо дизеля TDI), двома типами коробок передач (6 МКПП і робот 7 DSG), переднім приводом FWD і повним приводом AWD (трансмісія 4MOTION), звичайними амортизаторами або адаптивними амортизаторами DCC, доступними в якості опції. В наявності системи Active Control із змінними режимами руху Street, Snow, Offroad або Individual при наявності повного приводу 4Motion і система, що дозволяє змінювати характеристики роботи електричного підсилювача керма, роботизованої коробки передач, клімат-контролю, підвіски і адаптивного круїз-контролю з 5 алгоритмами – Comfort, Normal, Sport, Eco або Individual.

Бензинові версії Volkswagen T-Roc:

·         1.0 TSI (115 к.с., 200 Нм) з 6 МКПП, привід на передні колеса;

·         три варіанти 1.5 TSI (150 к.с., 250 Нм): з 6 МКПП і переднім приводом, з 7 DSG і передніми ведучими колесами, з 7 DSG і повним приводом 4MOTION;

·         2.0 TSI (190 к.с., 320 Нм) в парі з роботизованою 7-ступінчастою коробкою DSG і повноприводною трансмісією AWD. Динаміка від 0 до 100 км/год за 7,3 сек і 228 км/год максимальної швидкості.

Турбодизельні версії Volkswagen T-Roc:

·         1.6 TDI (115 к.с., 250 Нм) в тандемі з 6 МКПП і переднім приводом;

·         чотири комбінації 2.0 TDI (150 к.с. 340 Нм): з 6 МКПП і переднім приводом, з 6 МКПП і повним приводом, з 7 DSG і приводом на передні колеса та з 7 DSG і повноприводною трансмісією;

·         2.0 TDI (190 к.с., 400 Нм) за замовчуванням йде з роботом 7 DSG і повним приводом AWD.

Виробник, до речі, готує і екстремальний Volkswagen T-Roc R з бензиновим мотором потужністю під 300 сил і Volkswagen T-Roc mild hybrid.

Авто в Європі вже можна замовити заціною від €20000,00, а от чи будуть продавати його в Україні – поки не відомо.

 

Вдалих та змістовних подорожей!