Volkswagen Atlas
Плануючи подорож на цьому автомобілі, мандрівники зможуть не сильно перейматися комплектацією багажу, не обмірковувати та перемірковувати про те, що знадобиться точно, а що може і ні, що поміститься у машині, а що і не дуже й треба. Потрапивши у салон цього авта, ви одразу переконаєтеся, що туди влізе все – там одних тільки підстаканників цілих 18 штук.
Розміри салону нового Volkswagen Atlas, об’єм котрого поступається тільки салону GMC Acadia, вразили навіть голову представництва концерну Фольксваген у Північній Америці. А якщо порівнювати цей салон з лідерами продажів в цьому класі кросоверів – Ford Explorer та Honda Pilot, то фольксвагенівський салон дарма, що більший, він виграє також у оглядовості завдяки тонким стійкам. Тож можна однозначно стверджувати, що найбільшому автомобілю концерну Volkswagen – Атласу притаманна певна витонченість.
Показ новинки, котра призначається в першу чергу для ринку Північної Америки, відбувся 27 жовтня у Лос-Анжелесі. В основі VW Atlas лежить модульна платформа MQB – вона ж використовується на новому VW Tiguan, на більшості передньопривідних моделей концерну Volkswagen, а також на кросовері Skoda Kodiaq (Докладніше про Skoda Kodiaq). Випускати новинку будуть на північноамериканському заводі Volkswagen. Пізніше аналогічна модель з'явиться в Китаї, де її теж будуть збирати локально, і під кінець 2017 року – в Україні. Постачати VW Atlas на західноєвропейський ринок не планується.
Новий Volkswagen Atlas досягає 5037 мм в довжину, 1939 мм в ширину і 1768 мм у висоту, а його колісна база - 2980 мм. Автомобіль в базі постачається семимісним. Причому, як особливо підкреслюють пресс-служби концерну, на третьому ряді сидінь подорожувати буде зручно навіть дорослим. Для них в салоні передбачені окремі підстаканники та розетки на 12 вольт.
Volkswagen Atlas отримав повністю цифрову панель приладів, як у нового VW Passat, а також нову мультимедійну систему з повністю сенсорним управлінням та інтеграцією з Apple CarPlay, Android Auto і MirrorLink. Крім того, VW Atlas буде доступний з системами стеження за розміткою і сліпими зонами, адаптивним круїз-контролем і функцією екстреного гальмування до повної зупинки, а також з системою автоматичного паркування.
VW Atlas поки анонсований з двома бензиновими моторами: дволітровою турбованою «четвіркою», яка видає 238 кінських сил, і атмосферним VR6 на 3,6 літри, який розвиває потужність 280 кінських сил. Трансмісія - безальтернативний восьмиступінчастий «автомат», а привід в базовій версії - тільки передній. Повнопривідний варіант з муфтою Haldex п'ятого покоління буде доступний тільки для шестициліндрової модифікації. Пізніше планують випустити ще гібридну модифікацію.