Volkswagen T-Cross
Новий маленький паркетник Volkswagen T-Cross став найменшим і найдоступнішим SUV в модельній лінійці Volkswagen, але виглядає новинка явно солідніше, ніж співплатформенний хетчбек Polo. Автомобіль отримав органічний, сучасний і стильний дизайн зовнішності кузова в стилістиці більших кросоверів з логотипом VW на фальшрадіатроній решітці. В образі маленького паркетника від Фольксвагена, простежується зв'язок з Volkswagen Tharu і VW T-Roc, Volkswagen Tayron і Volkswagen Tiguan і десь навіть з Volkswagen Touareg 3-го покоління 2018 року.
При цьому Фольксваген Т-Крос – глобальна модель, і крім Європи (збирати новинку для європейського ринку вже почали на заводі Volkswagen в іспанському місті Памплона пліч-о-пліч з хетчбеком Volkswagen Polo 6 покоління) авто буде продаватися на ринках Китаю та Південної Америки. Для ринків Китаю та Південної Америки Volkswagen T-Cross піддасться деякій адаптації: інший дизайн кузова та інтер'єру, більш скромне оснащення, інша моторна гамма і, можливо, навіть інші розміри колісної бази.
В наявності потужна передня частина кузова зі строгими фарами головного світла, акуратною фальшрадіаторною решіткою і масивним бампером. Зібраний, атлетичний і гармонійний профіль кузова. Якісно стильна задня частина кузова з оригінальними габаритними ліхтарями та дверима багажного відділення.
Зовнішні габаритні розміри кузова Volkswagen T-Cross 2019 року складають 4110 мм у довжину, 1751 мм в ширину, 1543 мм у висоту, з 2564 мм колісної бази. Кузов паркетника на 57 мм більший в довжину і на 97 мм у висоту, ніж кузов співплатформенного хетчбека Фольксваген Поло, при цьому ширина кузова і розміри колісної бази у моделей ідентичні. T-Cross хизується кросоверним атрибутами у вигляді накладок з чорного пластику на порогах і крайках колісних арок, а також великими 16,17 і 18 дюймовими колесами.
Салон нового Volkswagen T-Cross відразу приємно дивує своєю практичністю, присмаченою якісними матеріалами оздоблення і багатим оснащенням. Задні сидіння рухаються уздовж салону вперед-назад на 140 мм, а роздільна спинка 40:60 здатна змінювати кут нахилу. Корисний об'єм багажного відділення варіюється від 385-455 літрів за спинками другого ряду до 1281 літрів за умови їх складання. При необхідності розмістити в салоні довгомірний вантаж можна скласти не тільки спинки задніх сидінь, але і спинку сидіння переднього пасажира.
В цілому салон нового паркетника Фольксваген Т-Крос, а особливо його передня частина нагадують інтер'єр хетчбека Поло, але посадка водія та пасажирів на 10 см вища, а самі сидіння встановлені немов у кінотеатрі (задні на 55 мм вище передніх). Передня панель виглядає більш масивно, огляд на всі боки кращий.
В якості базового оснащення для T-Cross пропонуються електросклопідйомники на всіх дверях, світлодіодні габаритні ліхтарі, медіасистеми з кольоровим 6,5-дюймовим екраном, 16-дюймові штамповані колісні диски, регулювання водійського крісла по висоті, система автоматичного гальмування та система, що утримує авто в смузі руху. А ось за кондиціонер необхідно доплачувати.
Більш насичені комплектації Life і Style порадують додатковим оснащенням, ну а список опцій вражає: двозонний клімат-контроль, віртуальна панель приладів Active Info Display, мультимедійний комплекс з 8,0-дюймовим дисплеєм, світлодіодні фари головного світла і світлодіодні протитуманні фари, адаптивний круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, асистент паркування Park Assist і 300 ватна аудіосистема Beats.
Технічні характеристики Volkswagen T-Cross.
В основі нового паркетника платформа MQB-A0 (бюджетна версія модульної платформи MQB) з передньою незалежною підвіскою (стійки Мак-Ферсон) і задньою напівзалежною підвіскою з балкою скручування. Таким чином, прямими родичами нового паркетника Фольксваген Т-Кросс є не тільки Volkswagen Polo 6 покоління, але і хетчбеки Audi A1 2-го покоління 2018 року, Seat Ibiza 2017 року і Skoda Scala, а також паркетник Seat Arona. Тож привід за замовчуванням на передні колеса, та ще й барабанні гальма задніх коліс в базовій версії.
Двигунів для найменшого паркетника Фольксваген планується чотири: три бензинових турбомотори і один турбодизель. Турбодизель для Volkswagen T-Cross – це чотирициліндровий 1.6 TDI (95 к.с., 250 Нм), що працює в парі з 6 МКПП або «роботом» 7 DSG. З механікою паркетник набирає першу «сотню» за 12,0 сек і розганяється до максимальної швидкості 180 км/год, з роботизованою коробкою передач від 0 до 100 км/год за 12,4 сек, а максималка - 181 км/год.
Бензинові турбомотори для Volkswagen T-Cross: трициліндровий 1.0 TSI (95 к.с. 175 Нм) в парі з 5 МКПП забезпечує авто динамікою розгону від 0 до 100 км/год за 11,5 сек, максимальна швидкість 180 км/год, більш потужна турботрійка 1.0 TSI (115 к.с., 200 Нм) працює в тандемі з 6 МКПП або пропонованою за доплату 7 DSG – розгін від 0 до 100 км/год займає 9,9 сек, максимальна швидкість 193 км/год, а найпотужніший бензиновий турбомотор – чотирициліндровий 1.5 TSI (150 к.с., 250 Нм), агрегатується виключно з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DSG. Турбомотор і «робот» розганяють субкомпактний паркетник до 100 км/год за 7,8 сек, максимальна швидкість 220 км/год.
Початок продажів нової моделі паркетника Volkswagen T-Cross в Європі стартують у квітні 2019 року за ціною від 17975 євро.
Вдалих та змістовних подорожей!
Відеоогляд нового Volkswagen T-Cross: